• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Tegen zijn lippen aan zeg ik: 'Waarom ben ik nou weer gemeen? En ik geef geen slecht voorbeeld.' een goede juist, denk ik erachter aan. Dan kus ik hem weer zachtjes terwijl ik met mijn hand over zijn borstkas ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach en sta recht. Ik pluk een rode tulp. Dan ga ik weer zitten.
    Ik leg mijn hoofd in zijn schoot en kijk hem dankbaar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte geruststellend terug en streel met mijn vingers door haar haren. Het voelde perfect aan.
    "Wat wil je eigenlijk worden later?" vroeg ik plots op zachte toon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik kijk weer naar beneden. 'Ach ja, ik had een cadeautje gekregen van iemand, dat ik met mijn verjaardag in Rome zou zijn. En aangezien ik morgen jarig ben,' zeg ik droog. De enige reden dat ik hier ben is om Daniël. Ik merk dat er tranen hoog staan, maar die knipper ik weg terwijl ik me op andere dingen concentreer. Ik kijk de kamer rond en noem elk voorwerp in mijn hoofd op. Afleiding. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Dan kijk ik Daniël aan. Hij heeft een nieuwe roos doen ontstaan. 'De vorige keer dat die rozen verschenen, verdween jij. Ga je nu ook weg?'


    Daniël

    'Ik ga pas weg als jij me wegstuurd' Andwoord ik eerlijk, 'Bijna elke bloem heeft zijn eigen betekenis, van liefde tot haat enzovoord.' Zeg ik 'Een rode roos, duidlijk voor liefde' Voeg ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach kleintjes en kijk naar beneden. 'Het is jouw huis, daar kan ik je niet wegsturen,' zeg ik. En dan fluister ik: 'Ik zal je sowieso nooit wegsturen.' en ik kijk op. 'Weet je nog wat ik schreef op het briefje. Dat wanneer je niet bij me zou zijn.. Ik duizend doden sterf. Dat het bos dan geen troost meer brengt. Ik ben er achter gekomen dat kickboksen dat wel doet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Kickboksen?' Vraag ik haar fronsend, 'Moet ik bang worden of valt dat nog mee?' Vraag ik haar vervolgens grijnzend. Het verbaaste mij eigelijk niets, ik vond het wel grappig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Ja kickboksen,' beaam ik. 'Het geeft afleiding voor als je niet wilt nadenken.' ik ben gewoon eerlijk maar toch een beetje cryptisch. 'Ryan heeft het me geleerd. Hij was er toen ik wakker werd. Ik wilde niet alleen wakker worden.' ik kijk weg. De tranen staan me weer hoog. 'Erg als ik even gebruik maak van de badkamer?' vraag ik met een brok in mijn keel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Tuurlijk' Andwoord ik, 'Die deur' Zeg ik terwijl ik naar de deur wijs aan de linkerkant van de kamer. De badkamer was ongeveer zo groot als de helft van mijn kamer inclusief wastafel, doushe en een (bubbel)bad.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik loop erheen en fluister nog een dankje voor ik de deur dicht doe. Niet op slot. Ik hoef namelijk niet naar het toilet ofzo. Ik kijk mezelf aan in de spiegel. Wat doe ik hier? Ik slik even. Een paar tranen rollen over mijn wangen. Ik ga zitten met de toiletdeksel naar beneden. Ik veeg ze voorzichtig weg. Daniël ging zomaar ineens weg. En het ergste nog, ik vind dat hij een betere reden had moeten vinden. Alhoewel. Misschien had ik hier wel weg moeten blijven. Er rollen nog meer tranen over mijn wangen. Ik wil Daniël terug. Dat hij me in zijn armen neemt. Maar ik ga het initiatief niet nemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Toen ze de badkamer inliep pakte ik mijn mobieltje, tijd om zelf eens het initiatief te nemen. En daarbij had ik nog genoeg vrienden in Italië die me nog wat schulig waren dus begon ik bij een oude vriend in Venice om hem om een gunst te vragen, het was bijna middag dus dat kwam volgens mij goed uit. Vervolgens belde ik nog een vriend, beide keren prate ik zo snel dat het waarschijnlij kniet te horen was voor een normaal mens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik weet niet wat ik moet doen verdomme. Gewoon even doodleuk naar Daniël toe lopen en zeggen; ach ja, ik kan niet zonder je. Dus ik vergeef je het allemaal... Verdomme. Ik veeg weer wat tranen weg. En dan drink ik een glas water terwijl ik besluiteloos naar mijn eigen spiegelbeeld kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Daaaddaaaa?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Was dat bedoelt als Daniël of als kreet van kleine Skaniël? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Omg xD hahaha als roep om Daniël xD hahahah]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {XD Ik heb gewoon teveel fantasie XD}


    Don't be like the rest of them, darling