• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    Ik heb alles compleet verpest en nu moet ik het zelf rechtzetten, dat was te verwachten. Ik ben gewoon een stomme zak. Ik klede me om om vervolgens op Sky te wachten.


    Don't be like the rest of them, darling

    {XD Omg.. Een kleine Skaniël would be verry cute... }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Damn Daniël, snap nou toch dat Sky niet eens meer van plan is om die badkamer uit te komen xD]

    Sky Leslie White
    Ik drink nog een glas water. Ik heb koppijn. Ik stuur een sms naar Amare: Hoi Amaar, ik weet nu al niet meer wat ik hier doe. Ik weet niet of ik het aankan. Ik laat je snel meer weten xoxo. Ik ga met een nat doekje over mijn gezicht. Ik hoop dat het niet te zien is, dat ik gehuild heb. Ik loop dan met gebogen hoofd terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet weer gaan. Baaibaaaii (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Gaat het?' Vraag ik als ze de badkamer uitloopt, ik hate mezelf op dit moment meer dan ooit. 'Word je ziek op boten trouwens?' Vroeg ik haar eigelijk hopend dat ze nieuwschierig zou worden, ik was dit alles begonnen. En het was mijn schuld.

    {Nop.. Maar als ze meegaat denk ik dat er nogsteeds kans blijft op een kleine Skaniël}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik niet. Waarschijnlijk iets met kinderen.' antwoord ik 'en jij? Wat wil jij nog doen?' Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat hij al gedaan heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik wou wel zanger worden, maar als je eeuwig blijft leven dan ja... dat zou moeilijk te verbergen zijn. Ik hou er gewoon van om met dingen te racen. Een quad, brommer, auto... wat dan ook... Verder... heb ik mijn roeping nog niet echt gevonden, denk ik. Ik heb er ook nog niet serieus over nagedacht."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach. 'Je hebt nog tijd genoeg om daarover na te denken.' glimlach ik. 'En als je toch zanger word, heb je alvast één fan.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Haha, ja... Jammer genoeg is het niet mogelijk." ik legde mijn hoofd op het hare en staarde voor me uit.
    "Je oma deed nog opvallend... makkelijk over mijn demon zijn." merkte ik op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik haal mijn schouders op. 'Ze weet dat ik koppig ben en toch niet ga luisteren. Waarschijnlijk mag ze je wel en wil je een kans geven. Maar als jij die verpest za ze nooit meer een demon vertrouwen.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik ben helemaal niet van plan het te verpesten." zei ik naar waarheid. "Jij bent het belangrijkste in mijn leven... Ik laat je niet vallen."

    {moet gaan}

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 11:04 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [eadric?]

    Alexi
    Ik kom een beetje overeind zodat ik hem kan zoenen en sla mijn armen om zijn nek


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Tegen zijn lippen aan zeg ik: 'Waarom ben ik nou weer gemeen? En ik geef geen slecht voorbeeld.' een goede juist, denk ik erachter aan. Dan kus ik hem weer zachtjes terwijl ik met mijn hand over zijn borstkas ga.


    Jake Sadler
    'je maakt het me moeilijk' zucht ik. Ik zoen haar terug maar beheers me.
    Ik zorg dat mijn onderlichaam niet in aanraking komt met het hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    'Gaat het?' Vraag ik als ze de badkamer uitloopt, ik hate mezelf op dit moment meer dan ooit. 'Word je ziek op boten trouwens?' Vroeg ik haar eigelijk hopend dat ze nieuwschierig zou worden, ik was dit alles begonnen. En het was mijn schuld.

    {Nop.. Maar als ze meegaat denk ik dat er nogsteeds kans blijft op een kleine Skaniël}


    Sky Leslie White
    Ik negeer zijn eerste vraag. 'Boten?' vraag ik dan. 'Hmm.. Nee. Daar word ik niet ziek op.' ik kijk naar andere dingen, maar niet naar Daniël. Ik ben nu wel nieuwsgierig. 'Hoezo?' en ik kijk hem even kort aan maar daarna kijk ik gelijk weer weg. Mijn ogen zijn waarschijnlijk nog een beetje rood.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake Sadler
    'je maakt het me moeilijk' zucht ik. Ik zoen haar terug maar beheers me.
    Ik zorg dat mijn onderlichaam niet in aanraking komt met het hare.


    Leslie Day
    'Wat is er moeilijk aan?' vraag ik. Ik lig hier in mijn bh en Jake met ontbloot boven lijf. Ik kus hem weer verder. Maar niet ruw, en ik probeer het verlangen ook niet door te laten schemeren. Anders krijgt Jake het moeilijker. En ik zelf ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.