• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik vroeg me al af wanneer je er weer over zou beginnen,' lach ik. 'Want die koekjes van Ax konden nooit genoeg zijn.' ik schud lachend mijn hoofd en als Jake naar me toe is gelopen loop ik het laatste stukje en sta voor hem. 'Volgens mij was het maar goed dat ik weer kleren aan heb.' ik kijk hem aan. 'Sssttt... Niet doorvertellen hoor, maar onder deze kleren ben ik naakt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach en kijk haar dan doodserieus aan. 'Psst, ik ook.' zeg ik dan. Ik pak haar hand vast en verstrengel onze vingers. 'Maar nu eten!' lach ik en trek haar mee de gang op naar de kantine.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Is goed,' zeg ik glimlachend. En ik loop samen met hem naar de kantine. Ik zie sommige meisjes naar Jake kijken en lach dan. 'Zij hebben echt pech.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wie dat? En waarom?' mompel ik niet echt wetend over wie ze het heeft. Zoveel eten. Ik denk na. Wat zal ik eten? Salade, lasagne, pizza, ... 'Hmm, wat pak jij?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht. 'Laat maar zitten Jakey,' zeg ik. 'En ik neem pizza. Pizza salami. Dat is echt overheerlijk.' en ik pak pizza voor mezelf. 'En jij?' ik pak ook wat fruitsap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Hetzelfde.' zeg ik dan maar en pak een bord en een glas cola. 'Zo, waar gaan we zitten?' mompel ik luidop. Ik zie een paar meisjes naar me staren maar negeer ze. 'Daar is er een lege tafel... of toch niet.' zeg ik als ik Leslie's kamergenoot met een paar vrienden daar zie neerzitten. 'Ik vrees dat we bij je roomie moeten zitten aangezien er geen plaats meer is.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht en zeg dan: 'Oke... Het is een griezel.' zeg ik dan nog waarschuwend. Ik loop naar de tafel toe en zeg: 'Niet erg toch als we erbij komen zitten, Matthew?' en ik kijk hem aan. Hij grijnst naar me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wil je niet zo naar mijn vriendin grijnzen.' mompel ik en laat me op een stoel vallen. Ik wacht tot Leslie ook gaat zitten en begin te eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie Matthew amuserend glimlachen om wat Jake zegt. Ik zucht en ga ook zitten. Ik neem een hap van mijn eten en kijk dan glimlachend naar Jake. Ik negeer Matthew gewoon. Al wat telt is Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Dit is inderdaad heerlijk.' zeg ik. 'Normaal eet ik altijd andere pizza.' Ik glimlach en zie Matthew naar Leslie kijken op een manier die me helemaal niet aanstaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach. 'Mijn voorkeur gaat uit naar pizza salami, maar anderen zijn ook wel lekker.' ondanks dat ik me volledig op Jake concentreer voel ik gewoon Matthew's blik op me. Rot op joh, denk ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk geïrriteerd naar Matthew. 'Wat is er met jouw? Heeft ze iets van je aan of zo?' zeg ik kort en pak één van Leslie's handen vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie Matthew grijnzen. Jake pakt een hand van me. Ik kijk naar Matthew. Hij kijkt ook naar mij. 'Zo erg is het toch niet dat ik naar mijn kamergenoot kijk?' zegt hij. Ik kan hem wel wurgen. 'Ik heb tenslotte al meer van haar gezien. Meer dan dit.' mijn ogen vernauwen. Hij doelt op die keer dat Jake en ik in mijn kamer waren, ik met blote borsten, en hij binnen kwam. 'Loser,' sis ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je bent zielig.' zeg ik woedend tegen hem en zijn vrienden grinniken. 'Als je ook maar één vinger naar haar uitsteekt, vermoord ik je.' zeg ik en de moordlust staat in mijn ogen te lezen. Zoek nooit problemen met een Demon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake en ik zijn beide demonen, we zullen hem makkelijk aankunnen. Zelfs met zijn vrienden. Matthew lijkt niet op te kijken van het dreigement en steekt een vinger naar me uit. En hij lacht. Ik schud mijn hoofd. Verkeerde keuze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.