• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik zie hoe ze haar omdraait en zie haar borsten. 'oh...ik.. eh.' stamelt ze en ik sla mijn handen voor mijn ogen. 'Ik kijk niet!' zeg ik lachend.

    Alexi
    Ik kijk hem verrast aan. 'Dat is een goed plan ware het niet dat ze niets van hun plannen weet en niemand weet wie de erfgenaam is.' mompel ik. 'Trouwens wie zou er nu zoiets groots aan een 17-jarige geven?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet even eten c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Volgens mij weet je oma wel dat je volwassen genoeg bent, zelfs als 17 jarige om zoiets aan te kunnen, maar goed... Als ze het niet aan jou geeft, dan kopen we het toch gewoon van de erfgenaam over? Geld zat." stel ik dan weer voor. Gewoon zodat ze zich daar geen zorgen meer over moest maken. Zorgen hadden we al genoeg de laatste tijd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach en besef plots wat hij bedoelt met geld zat. Ik heb geen geld, hij wel. Ik besluit toch maar te zeggen dat het niet met zijn geld zal zijn. 'Maar no way, dat ik het jouw laat betalen. Ik zoek wel een baantje.' glimlach ik. 'Ik wil niet dat je geld aan mij uitgeeft. Je geeft me al te veel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Wat moet ik er anders mee?" vroeg ik serieus.
    "Ik heb alles al wat ik wil, ik ga naar school, ik heb een geweldige wagen en de allerliefste en beste vriendin van de wereld. Ik merk het niet eens als wat van mijn geld naar jou gaat." glimlach ik geruststellend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ehm, ik weet niet Axton. Je gaat het heus nog nodig hebben, je hebt nog een eeuwigheid voor je weet je nog?' mompel ik. 'Trouwens ik ga zoiezo moeten werken anders word ik rotverwend, onuitstaanbaar en vervelend.' voeg ik er lachend aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ben er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik moet ook lachen. 'Ja, ehh. Wacht even,' zeg ik dan. Ik pak mijn bh aan trek hem weer aan. 'Oke,' zeg ik dan. 'Het is weer veilig. En voordat hij zijn handen heeft weggetrokken druk ik nog een klein kusje op zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik voel haar lippen op mijn borstkast en ril even. Dan haal ik mijn handen weg.
    'Ben ik nu braaf?' vraag ik als een klein kind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ben ik nu braaf?' vraagt Jake. En ik glimlach. 'Ja, je bent braaf,' antwoord ik op zijn vraag. Helaas wel, denk ik erachter aan. Ik druk weer een kus op zijn borstkas. 'Sorry, ik kan het niet laten.' en druk nog een klein kusje, voordat ik weer stop, net naast zijn tepel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Je mag gaan werken hoor, als je dat graag wil, maar zoals je al zei. Ik heb nog een eeuwigheid voor me om geld te verdienen, als ik nu wat meer uitgeef, verdien ik later wat meer bij, simpel." grijns ik. "Je mag het zelfs terugbetalen op lange termijn als je wilt." eindig ik dan, gewoon om haar tevreden te stellen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Jij bent gemeen.' pruil ik weer. 'Je heeft het slechte voorbeeld'
    Ik begin te lachen en kus haar zachtjes op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {dat liedje van net... dat soort avondgebed
    Dat zingen we bij ons op kamp ook. Met de ksa, het is een soort katholieke jeugdbeweging en dus is er mis en zo en zingen we voor en na het eten en voor het slapengaan xD
    Ik ben niet zo enorm gelovig, maar het hoort gewoon bij kamp en in de hele dag duurt het allemaal misschien zo'n 10 minuten in totaal. Niet erg dus xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en ga er niet meer op in. 'Ik hou van je.' prevel ik dan nog zachtjes.
    Ik kijk weer naar de tulpen. 'Zou je bloemen mogen hebben in een kamer?' vraag ik hem plots.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik ook van jou." glimlach ik.
    Ik volg haar blik naar de tulpen en beantwoorden haar vraag: "Dat weet ik niet, maar weggaan van de campus mag ook niet en dat doen we nu ook... Als het jou gelukkig maakt, houdt niets me tegen." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”