• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kijk naar haar fijne vingers die met het leren bandje speelden.
    "Een prachtige betekenis." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik lach als ze 'Hmmmm' antwoord. Blijkbaar doe ik het goed. Ik leun even naar mijn nachtkastje en haal uit een van de lades massageolie. Ik weet niet waarom ik het mee heb, eigenlijk heb ik gewoon vanalles in mijn tas gegooid zonder precies te weten wat. 'Niet schrikken.' zeg ik waarschuwend en doe Leslie's bh open zodat ik aan haar hele rug kan. Ik doe wat olie op mijn handen en masseer verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Niet schrikken,' zegt Jake. Ik lach even. 'Ik ben niet gauw bang.' hij doet mijn bh open en masseert dan verder. Met olie. 'Hmm..' zeg ik weer genietend. Dit is echt lekker. Genietend. 'Ik wil niet weten hoe vaak je dit bij andere meisjes hebt gedaan, maar dit voelt aardig ervarend aan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk voorzichtig naar hem op en zie zijn glimlach waardoor ik vanzelf ook begin te glimlachen. Mijn vingers blijven met het bandje spelen en ik druk zachtjes mijn lippen heel even op de zijne en zucht dan. 'Als oma sterft, zullen ze deze tuin verwoesten. Iedereen van de familie heeft al plannen gemaakt. Mijn ouders willen hier een villa, mijn tante een winkel, ...' mompel ik 'Dus daarom wilde ik je hier mee nemen ook. Ik wil hier nog van genieten voor het verdwijnt.' Ik bijt op mijn lip. Waarom kan oma niet eeuwig leven? Dan zal deze tuin voor altijd bestaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Eerlijk? Eentje maar. Mijn nicht.' lach ik. 'Ik wilde het leren en zij kon het en leerde me het. Ik heb haar een paar keer gemasseerd tot ik het kon en dan heb ik het niet meer gedaan. Meestal was het bij meisjes, zoenen, valse beloftes, naar bed en de volgende dag niets meer van me laten horen.' zeg ik. 'Dus geen massages.'

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 17:15 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik luister naar zijn woorden. 'Meestal? Dus je bent ook langer bij meisjes gebleven soms,' merk ik op. Ik laat me masseren, en af en toe trekt er een rilling door me heen, een aangename rilling.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Hoogstens 3 dagen, in mijn goede periode. Maar ik gaf niets om ze Leslie. Niet zoals ik voor jouw voel in elke geval. Bij hen was het enkel lust.' mompel ik en glimlach even als ze rilt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wacht gewoon af, zijn woorden in mijn hoofd herhalen. Ik gaf niets om ze Leslie. Niet zoals ik voor jou voel in elk geval. Niet zoals bij jou. Enkel lust. Voelde niets voor ze. Zoals bij jou. Als je de woorden in een iets andere volgorde zet zijn ze ineens zo kwetsend. Dus doe ik dat niet. Zijn handen die mij masseren voelen aan als.. Iets hemels. Hoe ironisch. Een demon die iets hemels doet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ze zwijgt en ik weet niet of dat dat een goed of een slecht teken is. Ik stop met masseren. 'Heb ik iets verkeerd gezegd?' vraag ik haar iets paniekerig. Mijn handen zijn glibberig van de olie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij stopt met masseren. 'Heb ik iets verkeerde gezegd?' vraagt hij, hij klinkt... paniekerig. 'Misschien tegen die meisjes maar niet tegen mij,' zeg ik dan. Jammer dat hij gestopt was met masseren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht opgelucht. 'Genoeg gemasseerd?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik kijk even zijn kamer rond, maar niet naar Daniël. Kom op Sky, zeg gewoon iets. Dan pak ik vanuit mijn broekzak een tekening. Het is de tekening die ik heb gemaakt vlak voor ik weg ging. Van de rozen. Ik geef die aan hem en kijk hem dan even aan. 'Herken je ze?' vraag ik zacht. 'Had je verwacht dat ik zou komen?' ook dat vraag ik zacht.


    Daniël

    'Ik herken ze' Andwoord ik op haar vraag terwijl ik de tekening bekijk, ik onthield bijna alles wat ik liet verschijnen, vooral de belangrijke dingen. 'Ik had het niet verwacht.' Begon ik, 'Aangezien ik me gedroeg als een enorme eikel en jij dat niet verdiende' Maakte ik mijn zin af waarna ik in mijn hand nog een roos liet verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik draai me om, weer op mijn rug. En zeg dan: 'Ja hoor, dankje.' en ik glimlaxh naar hem. Ik ben vergeten dat Jake mijn bh los had gemaakt dus lig ik half in mijn blote borsten. 'O.. Ik eh...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kijk haar onderzoekend aan.
    "Kan je oma niet gewoon in haar testament zetten dat jij het erft? Dan hoeft het nergens heen te gaan." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Ik kijk weer naar beneden. 'Ach ja, ik had een cadeautje gekregen van iemand, dat ik met mijn verjaardag in Rome zou zijn. En aangezien ik morgen jarig ben,' zeg ik droog. De enige reden dat ik hier ben is om Daniël. Ik merk dat er tranen hoog staan, maar die knipper ik weg terwijl ik me op andere dingen concentreer. Ik kijk de kamer rond en noem elk voorwerp in mijn hoofd op. Afleiding. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Dan kijk ik Daniël aan. Hij heeft een nieuwe roos doen ontstaan. 'De vorige keer dat die rozen verschenen, verdween jij. Ga je nu ook weg?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.