• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik haal mijn schouders op als Nuria zich verontschuldigt en een uitleg begint te geven. 'Geeft niet.' Stel ik haar gerust. Ze legt haar hand om mijn been en haar hoofd op mijn schouder al ze voorsteld om weer te gaan dansen. 'Finish what we started' verluisterd ze vervolgens in mijn oor. een kleine grijns vormt op mijn lippen. Ik pak haar hand vast die op mijn been rust en trek haar overiend. 'Daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen.' lach ik en ik trek haar weer mee de dansvloer op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Ik laat me met een glimlach door Antz weer mee op de dansvloer trekken. Hij was zeker een leuke jongen. Ik luister even naar de muziek en begin rustig met mijn heupen en lichaam te bewegen. Ik schuur tegen hem aan en leg mijn ene hand weer op zijn schouder en de andere tegen zijn zij. Ik dans dicht tegen hem aan en voel dat mijn lichaam helemaal reageert op de muziek en op hem.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik kan alleen maar grijnsen als Nuria meteen tegen me aan begint te dansen en ik kan niets anders als meedoen. ik leg mijn handen weer op haar heupen en doe mijn best ze niet meteen te laten afzakken naar haar kont.
    de muziek is zoals gewoonlijk weer perfect om op te dansen en ik trek haar onderlichaam dichter te me aan terwijl mijn lichaam nogsteeds perfect op de maat mee gaat, terwijl ik haar verlijdelijk in haar ogen kijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Antz drukt me nog dichter tegen zich aan en het enige wat ik doe is nog meer genieten van hem en van deze muziek. Ik dans gewaagd en kijk verleidelijk terug in zijn ogen. Ik had drang om hem te kussen maar dat was te snel. Ik beweeg mijn heupen en kijk hem lief aan.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Normaal gesproken had in ondertussen de oren van haar hoofd gekletst, maar ik kon het niet. voor de eerste keer had ik even geen flauw idee wat ik zou kunnen zeggen en kon ik alleen maar in haar ogen kijken die me gewagd aankeken, terwijl mijn lichaam als automatsch op de muziek danste. Ik drukte mijn voorhoofd even tegen die van haar aan maar dit keer gaf ik haar geen kusje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Ik glimlach en blijf hem aan kijken. Onze voorhoofden lagen tegen elkaar aan net als onze lichamen. 'Je bent leuk' fluister ik. Ik druk een kleine kus op zijn mondhoek en verleg mijn hand van zijn schouder naar zijn wang waar ik zacht streel met mijn duim. Mijn hart klopte sneller dan normaal en ik wist niet wat ik verder nog tegen hem moest zeggen. Ik hoor een rustig nummer op komen en glimlach. Ik kende hem net en nu dansten we al zo dicht bij elkaar en keken elkaar steeds verleidelijk aan.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Je bent leuk.' zachtjes drukte ze een klein kusje op mijn mondhoek en streelde ze met haar duim langs mijn wang.ik keek haar glimlachend aan en schudden mijn hoofd even. 'Jij bent leuker.' verluisterde ik zacht en nu drukte ik een ksuje op haar mondhoek. mijn rechterhand gleed af naar haar rug en mijn vingers liet ik over haar ruggengraat trippelen.
    Er kwam een rustig nummer op maar ik verplaatste me niet en bleef gewoon zo staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wat is Jayson's laatste reactie?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darryll Wade
    Alleshia kijkt even rond door de zaal, kijkt me dan weer aan en slaat dan haar armen om mijn nek en drukt een klein kusje op mijn wang. "Sorry" zegt ze. Alleshia glimlacht en kijkt me met puppy-oogjes aan. Ik knijp mijn ogen een stukje samen. "Ik heb een zusje ik kan tegen puppy-oogjes" zeg ik. "hoe kan ik het goed maken?" Ze knipperd even met haar ogen en grijnst verleiderlijk. "We can always try again.." zegt ze verleiderlijk fluisterend.
    Ik kijk haar even met een lichte grijns aan. "jaa nu opeens wel he" ik grinnik even en leg mijn handen op haar slanke middel. "I know we could, maybe we would. i know we should" Ik grijns even om mijn eigen woordspeling.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dictionary schreef:
    Jayson Nathan Carlson

    'Leuk werk zeker?' Vraag ik en grijns. Rijkeluis kinderen vinden zich vaak meer dan ons omdat ze alles kunnen kopen met geld en letterlijk en figuurlijk alles hebben wat ze willen. Het enige wat ze niet doen is leven en een
    lekker los gaan want dan staan meteen de kranten er mee vol. 'Dus ik kan nog langer wachten?' Zeg ik grijnzend. Misschien zou ze het de volgende dag wel spontaan zeggen of per ongeluk. 'Ik kom er wel achter hoor.' Ik knipoog even en dans dan rustig weer door.


    ~

    Alessandra Phoebe Mercer
    Ik haal mijn schouders op. 'De meeste die ik bijles geef zijn wel aardig,' antwoord ik. 'En rijkluis jongens zien er vaak niet verkeerd uit,' voeg ik er met een lichte grijns aan toe. Ik heb zelfs een keer een relatie gehad met zo'n jongen. 'Bovendien, het betaald erg goed dus waarom niet?'
    'En ja, je kan nog langer op mijn naam wachten. Als ik jou was zou ik het maar niet te vaak vragen want dan vertel ik het al helemaal niet,' zeg ik op zijn andere vraag waarna ik mijn armen losjes rond zijn nek sla.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nuria Layla Moreno

    'Hmm en waarom ben ik leuker?' Vraag ik fluisterend. Ik ben gestopt met dansen en blijf dicht tegen hem aan staan op onze plaats. Hij drukt een zacht kusje op mijn mondhoek en mijn lippen vormen een kleine glimlach. 'Zullen we even op het balkon kijken?' Ik blijf fluisteren. Het geeft iets extras aan dit moment. 'Kom.' Ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers en trek hem rustig mee. Ik open de deur en stap in de warme zwoele avond lucht en sluit de deur weer achter ons.


    ~

    Jayson Nathan Carlson

    Ik grijns even. 'Ik heb alleen slechte ervaringen met rijke mensen gehad.' Het meisje slaat losjes haar armen rond mijn nek en ik leg mijn handen op haar heupen. Ik dans rustig op de muziek die door de ruimte klinkt. 'Ik beloof dat ik vanaf nu geduldig zal wachten' zeg ik en glimlach even. Ik vond het fijn om met haar te dansen. Voor het eerst sinds wat er was gebeurd met mijn vriendin. Ik haal een hand van haar heup en streel een lange blonde pluk haar uit haar gezicht en leg dan mijn hand weer terug.


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij kijkt me even met een lichte grijns aan. "Ja, nu opeens wel he," Hij grinnikt even en legt zijn handen op mijn slanke middel.
    "I know we could, maybe we would. I know we should," Hij grijns even om de woordspeling en ik kijk grinnikend even weg waarna ik hem weer aankijk en mijn handen langzaam omlaag laat gaan tot de rand van zijn shirt en hieronder gaan.
    "I know we should," grinnik ik terwijl ik met hem instem en hem wat dichter tegen me aan trok waardoor we nu helemaal tegen elkaar aan stonden. "of.." Een uitdagend glimlachje kwam er op mijn mond. "ben je nu bang voor me?"

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 1:14 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Alleshia laat langszaam haar handen omlaag gaan en een stukje onder mijn shirt. Ik weet niet precies waarom ze dat zo leuk vind maar oke, als ze het fijn vind?
    "I know we should" grinnikt Alleshia en trekt me tegen zich aan. "of.. ben je nu bang voor me?" zegt ze met een glimlach. Ik grijns even. "Ik ben niet bang voor dames, ben je niet bang voor mij?" Ik laat mijn ogen even omlaag kijken en grijns even verleiderlijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]