• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [ik snap niet hoe mensen zo snel verlieft kunnen worden o.o of ben alleen ik iemand die moeilijk verlieft word xD]


    [Heaa wie zou ook alweer sex hebben voor hij gecockblocked werd xD dat woord vind ik nog steeds geniaal eigenlijk]


    ~

    [met iemand sex hebben en verliefd zijn, zijn twee verschillende dingen schat ;) voor sex hoef je niet verliefd te zijn ;)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [met iemand sex hebben en verliefd zijn, zijn twee verschillende dingen schat ;) voor sex hoef je niet verliefd te zijn ;)]


    [Ze vinden elkaar leuk tenminste dat denk ik xD]


    ~

    [Darryll wilt sex, dat weet ik...is nog geen gevoel bij komen kijken :p tenminste nóg niet]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Daar heb je gelijk in meisje,' zegt Jayson.
    'Één tip: Noem me geen meisje, of een ander koosnaampje. Daar heb ik echt een hekel aan,' waarschuw ik hem.
    'Ben je hier geboren of hier heen verhuisd?' vraagt hij dan.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik ben hier geboren ja maar ik heb hier niet mijn hele leven gewoond,' antwoord ik. 'En jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [haha, sttt. maakt niet uit x'd]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik was opgelucht toen ze zei dat ze er geen spijt van had maar ze had wel gelijk. Ik had wel eens meisjes gekust nog 5 minuten nadat ik ze leerde kennen, maar dan was ik stomdronken en moest het me de dag erna verteld worden. 'Ik ook niet.' zei ik oprecht en ik pakte haar hand beet om haar mee naar binnen te nemen. ik begelijde haar naar de bar en eek haar vragend aan, wat ze te drinken wilde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rechazame schreef:
    [Darryll wilt sex, dat weet ik...is nog geen gevoel bij komen kijken :p tenminste nóg niet]


    [Darryll is hawt:9~ alle jongens die mee doen zijn dat :$]


    ~

    [Ik reageer morgenochtend even hoor. Ga nu slapen moet er 6 uur uit. Tot morgen :) xx]


    ~

    Dictionary schreef:
    (...)

    [Darryll is hawt:9~ alle jongens die mee doen zijn dat :$]


    [zoals men broer zou zeggen ._.: Ik zou Alleshia zo doen xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)

    [zoals men broer zou zeggen ._.: Ik zou Alleshia zo doen xD]

    (haha lol. Een beetje respect voor mijn personage hé, zeker nu ze een ego krijgt (A) En Alleshia wil gewoon wat lol, gehe. Ze is niet verliefd, vind hem wel leuk maar doet het voor de plezier bla bla. Kan altijd nog veranderen natuurlijk. ;P)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik ga er ook vandoor. ben kapot.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [k zou haar ook doen als ik een lul had gehad o.o en daarna zou ik wss wat voor haar gaan voelen xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Darryll legt zijn handen op mijn heupen en trekt me al dansend naar zich toe, wat ik gewillig toe laat met een grijnsje op mijn gezicht. “Hmm, trek waarin?” vroeg hij met een glimlach en ergens kon ik eigenlijk ook verwachten dat hij zo zou antwoorden. Niet alleen omdat het een jongen is, maar ook omdat we al de hele tijd zo bezig waren dat we wel zo moesten denken.
    “Waarin denk je?” vraag ik dus expres verleidelijk terwijl ik wat tegen hem aan ging dansen en mijn armen om zijn nek sloeg. “Al heb ik zo een idee…” Grijnsde ik uitdagend en knipoogde naar hem. Nu je het zo bekijkt had ik eigenlijk trek in twee dingen…

    (Hahaha omg lol. Nu krijgt ze zeker ego, dude.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    "Waarin denkje?" vraagt Alleshia verleiderlijk. Ze komt wat tegen me aandansen en slaat haar armen om mijn nek. "Al heb ik zo een idee" zegt ze. Ik grijnst een beetje. "Ik weet niet, ik weet dat ik trek heb in jou" Ik grijns verleiderlijk en knipoog even. "Dus wat denk je ervan? kom je zo mee naar mijn apartement? daar kunnen we niet gestoord worden" ik grijns en grinnik eventjes. "Als je durft tenminste...Ik bijt niet...nog niet" ik grinnik nogmaals. "Ik maak de lekkerste ontbijtjes...i swear"

    [Ik kom zo nog ff op me mobiel, ga me klaar maken voor bed heb morgen sollicitatie o.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Ik weet niet, ik weet dat ik trek heb in jou,” Hij grijnsde even verleidelijk en knipoogde even. “Dus wat denk je ervan? Kom je zo mee naar mijn appartement? Daar kunnen we niet gestoord worden,” Hij grijnst en grinnik eventjes. “Als je durft tenminste… Ik bijt niet… nog niet,” Hij grinnikte nogmaals, wat ik al snel overnam terwijl ik hem nog steeds aankeek. “Ik maak de lekkerste ontbijtjes… I swear,”
    Ik grinnikte zachtjes en kantelde mijn hoofd iets terwijl ik hem speels aankeek, waarna ik wat naar hem toeboog en in zijn oor Spaans fluisterde, “Ik was al om bij de woorden dat we niet gestoord worden,” Dan kijk ik hem weer verleidelijk aan en drukte een kusje op zijn mondhoek, expres. “Maar nu heb ik een ontbijtje van je te goed, dan kunnen twee van mijn honger gestild worden,” Grijnsde ik terwijl ik plagerig knipoogde.

    (Wat voor? 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.