• Thuis zijn er de laatste tijd financiele problemen, mijn moeder is minder gaan werken maar moet voor haar èn mijn kosten opdraaien en de vriend van mijn moeder betaald niet mee aan de kosten die ik maak, maar tegelijkertijd profiteerd hij wel gratis van alles wat we voor hem doen, dus mijn moeder zit elke maand behoorlijk krap, en het word steeds erger. Zo is er nu ook het punt dat ik geen zakgeld, kleedgeld, etc krijg omdat daar gewoon geen geld voor is terwijl hij steeds aan komt zetten met z'n nieuwe speeltjes.
          En ik blijf beloven naar een meeting te komen om jullie weer te zien, etc maar achteraf besef ik: 'wacht, daar heb ik geen gel voor...' En dan moet je het weer afzeggen, maar de zin om telkens ditzelfde verhaal te vertellen is ver, ver weg.

    Daarnaast komt erbij dat ik het nog eens behoorlijk druk heb, dus àls ik dan eens de kans heb om één van jullie te zien moet de datum nog eens gunstig uitkomen ook. Ik wil werkelijk niemanv van de mensen waar ik op Q een hechte band mee heb gecreeërd verwaarlozen, echt niet, aar het is behoorlijk moeilijk de laatste tijd.

    Dus bijdeze verontschuldig ik me voor het telkens afzeggen, verwaarlozen en eventueel snel bot reageren aangezien ditalles een beetje hoog oploopt en dat een vrij kort lontje bij mij veroorzaakt.
    Overigens, hier worden nu oplossingen voor gezocht maar dat heeft tijd nodig, vrees ik. Maar dat wilde ik dus even zeggen, ik stuur dit bericht ook naar een paar mensen specifiek die er het meeste onder lijden, maar voor iedereen die zich aangesproken voelt: sorry, het is nue ven neit anders ook al had ik gewild van wel.


    Let it come and let it be

    Ik bregrijp het :3 Niet dat het voor mij uitmaakt aangezien ik meestal naar jou ga, omdat mensen bij mij krijgen moeilijk is, youknow.

    Buttzville schreef:
    Ik bregrijp het :3 Niet dat het voor mij uitmaakt aangezien ik meestal naar jou ga, omdat mensen bij mij krijgen moeilijk is, youknow.

    Dankjewel :3 Dit was oa ook bestwel naar jou bedoelt :"D


    Let it come and let it be

    Ik ben niet een van die mensen, maar ik denk dat het heel goed te begrijpen is,

    maar ik wil even zeggen: Sterkte!(H)


    Tijd voor koffie.

    Combustible schreef:
    (...)
    Dankjewel :3 Dit was oa ook bestwel naar jou bedoelt :"D


    Ghehe ;3

    4Everdeen schreef:
    Ik ben niet een van die mensen, maar ik denk dat het heel goed te begrijpen is,

    maar ik wil even zeggen: Sterkte!(H)


    -

    Oh daarom kom je dus ook niet naar Eindhoven.. Aah wat kut voor je! Ik voel me zo machteloos(no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Agnus schreef:
    Oh daarom kom je dus ook niet naar Eindhoven.. Aah wat kut voor je! Ik voel me zo machteloos(no_chears)

    Toen kon ik eindelijk door zo'n buskaartactie, maar datzelfde weekend hab ik 3 verjaardagen D:


    Let it come and let it be

    Sterkte


    26 - 02 - '16