• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Brian Everret Jones

    "I'm ready to go." hoor ik Julliët vrolijk zeggen als ze naast me staat. Ik sla mijn arm om haar heen en trek haar mee naar buiten. "Die gozers sporen niet hoor." grinnik ik en kijk om me heen, hoe laat zou het zijn? Ach joh. "We gaa terug naar het huis oké?" zonder op antwoord te wachten trek ik Julliët al mee de straten door. De deur van het huis staat open en we stappen naar binnen. "Heeft iemand ons gemist?" vraag ik lachend en kijk om me heen. "vast niet." mompel ik en heb nog altijd mijn arm om Julliët heen heb. Ik grinnik even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nuria Layla Moreno

    Ik bloos als hij me de tip geeft niet te veel vragen te stellen. 'Mijn excuus, ik moet gewoon een beetje het vertrouwen in jongens terug vinden en weer durven te flirten.' 'En natuurlijk wil ik nog wel iets drinken' zeg ik met een glimlach. Ik ga op de kruk naast hem zitten en voel mijn arm zijne kort aanraken. 'Doe maar een wodka redbull met ijs.'


    ~

    Darryll Wade
    Ik glimlach even naar Nuría en Jalisha brengt haar haar drinkje. "psst" Ik volg Jalisha haar blik en schiet in de lach als Jason valt als hij terug deinst van Alleshia haar bewegingen. Alleshia komt gelijk op ons afgelopen en slaat haar armen rond me heen. "Volgens mij kan je neefje me niet bijhouden. Hij was een beetje klunzig" Ik lach even. "Maar jij niet he?" ze streelt over mijn kaak en vraagt een rum-cola aan Jalisha. "Thanks Jalish" Zegt Alleshia als Jalisha de rum cola lachend voor haar neer zet. Ik trek een pijnlijk gezicht, aangezien ik mijn zusje ken. "Luister" zegt Jalisha. Ga alsjeblieft niet slaan. "Lief blijven Lish" zeg ik. "Ik blijf lief, Luister" zegt Jalisha. "Omdat je mijn arrogante neef net op zijn bek heb laten gaan, laat ik het voor deze keer gaan. Je kent me niet dus houd het maar gewoon op Jalisha Kay?" Jalisha knipoogt. "Oh. en nog iets. Mijn broer is anders dan me neef en ik weet wat je probeert. He aint that easy. Het lijkt misschien zo but he aint. Ik houd je in de gaten" Ik rol met mijn ogen. "Zei ik net niet lief blijven?" Ik kijk Jalisha doordringend aan. "I didn't slap 'er aight? Be cool, i aint doin anything yet.cus shes in the crew....for now" Jalisha loopt weg en Jason komt achter de bar. "let niet op mijn zusje" Ik slaak even een diepe zucht. Dan kijk ik weer naar Nuría. "Sorry wat zei je ookalweer? Sorry werd even afgeleid"

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:47 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    Brian stelt voor om weer terug naar het feest te gaan, en ik vind alles best. Daar hebben ze ook cocktails. Brian heeft zijn arm weer om me heen geslagen. En we komen weer aan bi het penthouse. 'Heeft iemand ons gemist?' vraagt hij lachend als we binnen zijn. Ik moet er erg om lachen. 'Vast niet,' mompelt hij. En ik moet nog meer lachen. Komt door de cocktails. Zijn arm ligt nog om me heen. Dan druk ik mijn lippen even heel zacht in zijn nek. 'Sorry,' zeg ik dan met een lachje. 'Ik kon het niet laten.' en ik kijk hem aan met mijn niet opvallende bruin groene ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nuria Layla Moreno

    Ik kijk met open mond van Jason naar Alleshia naar het meisje wat hij zijn zusje noemt en dan weer naar Darryll. 'Juist' zeg ik zacht. Ik dacht dat ik soms hard kon zijn maar zij was net nog wat harder. Ik kuch even en neem een slok van mijn drinken. 'Ik zei dus dat ik het vertrouwen in jongens terug moet vinden en weer durf te flirten.' Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en kan mijn blik even niet afwenden.


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Luister,” zegt Jalisha opeens en ik kijk naar haar terwijl ik wat van het drankje drink. “Lief blijven Lish,” Eh oké? Ik kijk verbaasd naar Darryll, terug naar het zusje van hem. “Ik blijf lief, luister,” zegt ze weer en ik grinnik alleen terwijl ze mijn volledige aandacht krijgt. “Omdat je mijn arrogante neef net op zijn bek heb laten gaan, laat ik het voor deze keer gaan. Je kent me niet dus houd het maar gewoon op Jalisha, Kay?” Ze knipoogt en ik glimlach gewaagd terug. “Sure…” Antwoord ik uitdagend terug met het glas in mijn handen. I’m not scared of her. “Zei ik net niet lief blijven?” zei Darryll, maar ik schudde mijn hoofd dat het goed was. Ze zei het ten minste eerlijk, beter dan dat ze haar mond hield, het maakte me niet zo veel uit eigenlijk. “I didn't slap 'er aight? Be cool, I aint doin anything yet, cus she’s in the crew… for now.” Nonchalant haalde ik een wenkbrauw op en kuchtte. Ze liep al weg, maar ik riep haar achterna: “Ik zei toch dat het goed was, Jalisha!” Met de nadruk op haar naam. “Al maak je me niet bang!” God. Ik draaide me terug naar Darryll. “Ik weet dat het je familie is, maar als ze mij slaat, moet ik haar helaas terug slaan, Darryll. Just so you know, but I get it.” Ik haalde mijn schouders op, nam een slok van de cola rum en ging op een barkruk zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wie wilt naar Kate? Wajoo Jalisha is baas xD. Kate mag wel Jalish zeggen. XD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darryll Wade
    Alleshia had echt een doodswens als ze die dingen echt Jalisha achterna geroepen heeft. Gelukkig heeft ze haar niet gehoort want op dit moment is Alleshia, Jalisha flink aan het onderschatten. "Ik weet dat het familie is, maar als ze mij slaat, moet ik haar helaas terug slaan Darryll, Just so you know but i get it" Alleshia gaat naast me zitten. "Je moet Jalisha niet onderschatten. En het is niet echt slim om iemand uit deze buurt al hun naam af te korten als je diegene niet kent" Ik glimlach even. "De meeste, zoals Jalisha, kunnen daar niet zo heel erg goed tegen. Gelukkig ben ik anders dan dat. Zoals ik al zei, je moet niet op haar letten. Ze schiet nogal snel uit haar slof"
    Ik kijk Nuría aan. "Misschien maar zulke dingen moeten vanzelf gaan, die zijn niet te leren"

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:08 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    'Geloof me lieve schat, als een jongen tegen je zegt dat je lelijk en dik bent en dat je beter een borstvergroting kunt nemen zodat er toch iets mooi is ben je opeens niet zo zeker meer van jezelf' zeg ik bozer dan ik het bedoel. Ik slik en slaak een diepe zucht. 'Het spijt me, ik bedoel het niet zo.' Ik slik moeilijk en voelde me alles behalve zeker nu. Het kwam niet door Darryll maar gewoon door mijn klote ex. Ik zuchtte en kijk hem hem aan.


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Je moet Jalisha niet onderschatten. En het is niet echt slim om iemand uit deze buurt al hun naam af te korten als je diegene niet kent,” Hij glimlachte even. “De meeste, zoals Jalisha, kunnen daar niet zo heel erg goed tegen. Gelukkig ben ik anders dan dat. Zoals ik al zei, je moet niet op haar letten. Ze schiet nogal snel uit haar slof,” Ik haalde dodelijk kalm mijn schouders omhoog terwijl ik hem aankeek. “Ik onderschat haar niet, ik ben gewoon niet bang voor haar,” Meldde ik hem en draaide met mijn vingertop rondjes over de rand van het glas. “En misschien had ik dat niet moeten doen, but I got caught in the moment,” Ik haalde mijn wenkbrauw even op en nam toen kritisch een slok van mijn drinken, waarna ik kuchte. “Ik heb wel ergere dingen meegemaakt,” Antwoordde ik verder en rolde mijn ogen, waarna ik de laatste slok nam. Je moest me dan ook echt niet boos hebben als ik eenmaal boos was, om wat voor reden dan ook. Beter kon je me dan uit de weg gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Ik kijk Alleshia even onderzoekend aan. Die was duidelijk boos. Ik kijk dan weer naar Nuría. "Je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik snap trouwens niet waarom je je zo zomaar laat noemen. Je had die kerel zijn ballen allang al af moeten hakken al ben ik daar geen voorstander van" Ik trek een pijnlijk gezicht. Ik kijk Alleshia aan. "Ben je nu boos op mij?" Ik trek een kleine pruillip en grijns dan even verleiderlijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    Ik rol met mijn ogen. Kon ze het niet verkroppen dat ik bij hem zat soms? Ik sla mijn drankje achterover en sta op. 'Ik spreek je wel eens als je tijd hebt.' Ik bijt op mijn lip en streel even een keer over zijn been. Heupwiegend loop ik naar de overkant en laat me daar op een bank zakken. Ik mocht dat zusje van hem wel. Ze leek op mij als ik boos was maar toch anders. Als ik boos was ging ik het Spaans praten of Italiaans. Ik zucht en vouw mijn benen over elkaar en kijk rond naar de rest.


    ~

    [Bored. Bo-bored bored bored! Met wie kan Kate praten of dansen of shit?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Darryll en Nuria begonnen te praten, maar ik luisterde niet mee, waarschijnlijk ging het toch om iets privé’s, dus luisterde ik er ook niet naar. Als ik opeens iets aan mij gerichts hoor, kijk ik op naar Darryll. “Ben je nu boos op mij?” Hij trok een klein pruillipje, waardoor ik eerst fronste, maar daarna grinnikte door de verleidelijke grijns die hij kreeg. “Nee, ik ben niet boos op je, en ergens snapte ik je zus wel, maar nog steeds kon ze dat gewoon rustig tegen mij vertellen,” Vertelde ik hem eerlijk. Ik wilde nog verder praten, maar rolde toen mijn ogen toen Nuria weg liep. “Ik spreek je wel eens als je tijd hebt.” Sure, alsof het mijn schuld is of zo, dank je. Ze liep heupwiegend weg en liet zich op een bank zakken. “Je vriendinnetje is geïrriteerd omdat ik hier zit,” Zei ik hem nonchalant, maar je kon de duidelijke irritatie erin horen. I mean, mag ik hier niet eens meer zitten of zo? Ik ben niet iemand die voor dingen weg loopt, helemaal niet, maar als mensen zo door zouden gaan, zou ik helemaal niet meer mee doen. Ik stond op en keek Darryll aan. “Ik ga, leuk je ontmoet te hebben,” Zei ik hem, gaf een kus op zijn kaak en draaide me om.

    (Seriously dudes, they hate her because of a nickname she said? 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Naar wie Kan Kate toe? Want ik verveel me dood :'S!!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break