• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Darryll Wade
    "Wat was dat? En dan bedoel ik wat Jalisha zei over.." Ik voel dat Alleshia een hartje op mijn borst tekent. "Did something happen?" Nog voor ik een antwoord kan geven stopt de lift, gaat Alleshia weer recht staan. "Je hoeft het niet te vertellen" Ze loopt de lift alweer uit. Hand in hand loop ik met haar naar mijn apartement. Ik open de deur en doe het licht aan waardoor mijnn ruime apartement zichtbaar word. "Yeah something did happen" zeg ik zacht nadat ik de deur gesloten heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Wanneer we bij de deur waren, opent Darryll deze en doet het licht aan waardoor zijn ruime appartement zichtbaar wordt. Ik grinnik even lief waarna ik verder naar binnen loop en hierbij even zijn hand loslaat.
    “Yeah, something did happen,” zei hij zacht en de deur word gesloten door hem. Gelijk kijk ik om met een ongemakkelijke blik, maar vooral omdat ik het erg voor hem vond. “Je hoeft het niet te vertellen hoor, lieve Darryll,” glimlach ik even en loop naar hem toe om over zijn wang en kaak te strelen.
    Kwetsend kijk ik daarna weg en bijt op mijn volle onderlip. “Je eh, zus en Kate vertrouwen me niet echt hé?” fluister ik zachtjes en laat mijn hand weer zakken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    "Je hoeft het niet te vertellen hoor Lieve Darryll" Ze loopt naar me toe en streelt mijn wang en kaak. Dan kijkt ze weg en bijt op haar lip. "Je eh...Zus en Kate vertrouwen me niet echt hé?" fluistert ze als ze haar hand weer laat zakken. Ik leg mijn handen op haar heupen om haar tegen me aan te drukken. Vervolgens druk ik mijn lippen even op die van Alleshia voor een zachte kus. "Kate is al heel lang mijn beste vriendin en Jalisha is mijn zusje. Ze vertrouwen tegenwoordig geen enkele vrouw meer die in mijn buurt komt" en glimlach siert mijn lippen. "Dat alles door een gebroken hart"

    [lol denk dat Dictionary een beetje boos op ons word :$]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij legt zijn handen op mijn heupen om mij zo tegen hem aan te drukken en er komt een zachte glimlach op mijn gezicht te staan. Echter hier vlak na drukt hij zijn lippen even op die van mij voor een zachte kus en met een klein grijnsje doe ik mijn armen om zijn middel waarna ik hem aankijk.
    "Kate is al heel lang mijn beste vriendin en Jalisha is mijn zusje. Ze vertrouwen tegenwoordig geen enkele vrouw meer die in mijn buurt komt," Een glimlach siert zijn lippen. "Dat alles door een gebroken hart." Ik zucht even en knik vervolgens. "Ik kan het snappen, maar toch voelt het best slecht," zeg ik hem eerlijk en glimlach dan.
    "Ik kan ze laten zien dat ik niets slechts in zin heb," Grinnik ik.

    (Hm, waarom?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [omdat we teveel posten met zn tweeën xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Darryll Wade
    "Ik kan het snappen maar het voelt best slecht" Alleshia glimlacht dus ik ook. "Dat begrijp ik" antwoord ik. "Ik kan ze laten zien dat ik niks slechts in zin heb" Ik grinnik even. "kan, hoeft niet." zeg ik met een glimlach. Ik kus Alleshia nog maals, iets langer dit keer. "wil je nog iets te drinken of te eten hebben?" fluister ik zacht. "of wil je gaan slapen?" Ik glimlach even. Ik heb nog wel ergens een t-shirt voor haar waarin ze kan slapen. maar of ze die gebruiken zal weet ik niet


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "Kan, hoeft niet." zegt hij met een glimlach en kus mij nogmaals, iets langer dit keer, waardoor ik automatisch en gewillig terug kus. "Wil je nog iets drinken of te eten hebben?" fluistert hij zacht, maar ik schudde enkel mijn hoofd. Ik wilde hem weer kussen. "Of wil je gaan slapen?" Hij glimlachte even, maar ik grinnikte enkel, waarna ik hem dit keer op zijn mond kuste, iets langer dan dat Darryll deed om vervolgens over zijn onderlip te likken en plagerig-zacht erin te bijten. "Was dat een dubbelzinnige vraag?" Grinnikte ik, waarbij ik hem aankeek. "Want dan ja, dan wil ik heel graag slapen," Een verleidelijk glimlachje sierde mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Alleshia kust me, langer dit keer en likt plagerig over mijn onderlip en bijt er ook even zachtjes in. Ik kan een grijns niet onderdrukken. "Was dat een dubbelzinnige vraag? Want dan ja, dan wil ik heel graag slapen" Mijn grijns word wat verleiderlijker. "Vat het op zoals je wilt" Antwoord ik. Ik Alleshia op en leg haar benen om mijn middel voor ik mijn handen onder haar kont leg ter ondersteuning. Ik kus haar weer, doe het licht uit en loop dan behendig naar mijn slaapkamer. Gelukkig weet ik de weg in het donker zodat ik nergens tegenaanstoot. Ik sluit de slaapkamer deur, door het geluid dat het maakt gaan mijn nachtlampjes al aan waardoor het een zacht, gedempt en romantisch licht geeft. God wat houd ik van mijn slaapkamer. Ik druk haar zacht tegen de deur en kus haar weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "Vat het op zoals je wilt," Antwoordde hij en ik grijns, terwijl hij me optilt en mijn benen rond zijn middel legt, waarbij ik deze gelijk aanspan om niet te kunnen vallen. Mijn armen doe ik rond zijn nek en ik voel hoe hij zijn handen onder mijn kont legt ter ondersteuning. "Dat zal ik zeker doen," fluister ik charmant en kus hem gewillig terug wanneer hij zijn lippen op die van mij plaatst.
    Nog vaag merk ik dat hij het licht uitdoet en behendig wegloopt, zonder ergens tegenaan te botsen. Hij sloot op een gegeven moment de deur en ik grijns, omdat deze van zijn slaapkamer was. Er gaan nachtlampjes aan en het geeft een zacht, gedempt en romantisch effect. Perfect. Hij drukte mij zacht tegen de deur en voordat hij mij kuste, stuurde ik hem nog een verleidelijk grijnsje.
    Weer lik ik zacht over zijn onderlip, terwijl ik hem wat ruwer begin te kussen en vervolgens hem wat dichter tegen me aantrek. Hierna verbreek ik de kus echter eventjes en doe mijn shirtje uit, waardoor de gewaagde bh weer in beeld komt. Het shirt valt op de grond en ik druk mijn lippen weer op zijn mond, dit keer wat ruwer en speelser.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Ze likt over mijn onderlip en kust me wat ruwer voor ze me dichter tegen zich aantrek. Ze verbreekt de kus even om haar shirtje uit te doen en ik kan mezelf niet tegenhouden om naar haar borsten te kijken. Alleshia kust me weer, Ruwer en speelser dit keer. Ik trek haar langzaam mee naar het bed waar ik haar op mijn schoot trek met haar benen zijdelings langs me. Ik leg mijn handen op haar slanke middel.
    Met een zachte, speelse beet in haar onderlip verbreek ik de zoen. Ik plaats kusjes over haar kaaklijn, door naar haar hals omlaag en over haar sleutelbeen tot het kuiltje onder haar nek. Vanaf daar weer omlaag en vlak boven haar borsten stop ik, kijk haar aan en bijt even speels op mijn onderlip.

    [ik ga zo wel slapen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Langzaam word ik meegetrokken naar het bed, waar hij mij op zijn schoot trekt met mijn benen zijdelings langs hem. Zijn handen gaan op mijn slanke middel en met een zachte, speelse beet in mijn onderlip, waardoor ik even een rilling kreeg, verbrak hij de zoen. Iets wat ik eigenlijk best jammer vond, maar wanneer hij kusjes plaatste op mijn kaaklijn, door naar mijn hals ging en over mijn sleutelbeen, zuchtte ik even van genot en deed mijn hoofd wat naar achter.
    Toen hij echter vlak boven mijn borsten stopte, keek ik hem terug aan en zag dat hij speels op zijn onderlip beet, waardoor ik hem een verleidelijke blik vanonder mijn wimpers gaf. In een snelle beweging trok ik zijn shirt uit, deponeerde deze op de grond en duwde hem achterover op het bed, terwijl ik hem ondeugend aankeek. "Nu is het jou beurt om te laten zien dat je heel, héél lief bent.." grijnsde ik speels. Nu maar hopen dat hij niet wéér gecockblockt zou worden.

    (Ik ook, ik ben best moe.)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 0:59 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Alleshia kijkt me verleiderlijk aan en trekt mijn shirt over mijn hoofd uit. Ze duwt me achtover zo dat ik lig en kijkt me dan ondeugend aan. "nu is het jou beurt om te laten zien dat je heel, héél lief bent" Ik kan een grijns niet onderdrukken, kom iets omhoog om haar weer te kussen. "Bewijs het maar" fluister ik tegen haar lippen voor ik haar weer kus, en weer even op haar lip bijt. Ik knipoog even voor ik weer langs haar kaaklijn kus naar haar hals en daar af en toe nog een speels likje geef. Net deed ze het bij mij, nu ga ik haar eens flink opwinden. Ik ben het al ja. maar ik wil haar horen smeken...smeken voor mij..

    [welterusten]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "Bewijs het maar," fluistert hij tegen mijn lippen aan voordat hij mij weer kust en even op mijn lip bijt, waardoor ik zacht huiver. Hij knipoogde even voor hij weer langs mijn kaaklijn kust naar mijn hals en daar af en toe nog een speels likje geef, waardoor ik weer huiver en me dichter tegen hem aan druk. Ik laat ons omrollen zodat hij boven mij ligt en streel zijn lichaam terwijl ik hem weer kus, ongecontroleerd. Ik laat mijn handen naar beneden strelen richting zijn broekrand en begin aan zijn knoop te frunniken, maar ik krijg het niet los en begin zacht te grommen tegen Darryll zijn lippen.

    (trusten, nu ga ik wel slapen. xoxo.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben niet boos maar wil wel graag dat jullie je ook aan de regels houden net als de rest :)]


    ~

    [doe jij dat dan ook, want we hebben ook pagina's gezien waar jij alleen post met iemand anders ;) daarom zijn wij ook door gegaan]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]