• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Medewerker bediening in een brasserie in amsterdam]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Medewerker bediening in een brasserie in amsterdam]

    (Oeh goodluck! Hoe laat heb je 't?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nuria Layla Moreno

    Ik glimlach en bloos een beetje als hij dat zegt. 'Doe mij maar een wodka redbull met ijs.' Ik neem plaats op de bar kruk en trek Antz een stukje naar me toe. 'Wel grappig dat we best dicht bij elkaar wonen, maar elkaar nog nooit gezien hebben' zeg ik en bekijk hem aandacht. Antz was zeker een mooie knappe jongen. Ik neem mijn drankje aan en neem ook meteen een slok. Het feestje was gezellig en ik was benieuwd naar de eerste keer dat we gingen oefenen met de hele groep.

    Jayson Nathan Carlson

    'Sorry' zeg ik blozend. 'Maar ik weet je naam nog niet dus ik dacht dan noem ik je meisje.' Ik kijk haar aan en glimlach voorzichtig. 'Ik ben hier geboren, wel aande andere kant van de stad maar toen ik een jaar op 5 was zijn we hier heen gekomen. Ik glimlach. 'Waar heb je nog meer gewoond dan?' Terwijl ik wacht
    op antwoord dans ik rustig ik door. Ze was een pittige tante maar ook aardig. 'Heb je buiten dansen ook nog andere hobby's?' Vraag ik dan nog.


    ~

    Frey schreef:
    (...)
    (Oeh goodluck! Hoe laat heb je 't?)

    [15.00 uur. maar dankzij de zon werd ik veel eerder wakker dan men wekker -.-']


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Darryll Wade
    Alleshia grinnikt zacht, kijkt me speels aan en kantelt haar hoofd iets. "ik was al om bij de woorden dat we niet gestoord worden" fluisterd Alleshia in het spaans en kijkt me even aan en drukt een kusje op mijn mondhoek. "Maar nu heb ik een ontbijtje van je te goed, dan kunnen twee van mijn honger gestild worden. Ik grijns even als Alleshia naar me knipoogt. "oh dat ontbijtje maak ik wel voor je hoor, no problem" zeg ik. Dat deed ik altijd als ik wakker werd naast een mooie dame. En Alleshia is echt een hele mooie dame...en sexy..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "Oh dat ontbijtje maak ik wel voor je hoor, no problem," zegt hij. Ik grinnik zacht om zijn woorden. "Mooi, dat is wat ik wil," Een uitdagend glimlachje komt er op mijn volle lippen en ik stop even met dansen. Ondertussen kijk ik om me heen en terug naar de bar, maar ik heb geen zin om nog wat te drinken dus kijk ik naar het balkon en terug naar Darryll. "Come with me," zei ik hem met een mysterieuze stem terwijl ik zijn hand vastpak en hem zachtjes meetrek naar het balkon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway

    Nuria beste een wodka redbull met ijs en ik hou het bij een Malibu Cola. 'Wel grappig dat we best dicht bij elkaar wonen, maar elkaar nog nooit gezien hebben,' zegt ze en ik haa mijn schouders op. 'Ik ben ook niet erg vaak thuis.' Geef ik toe. Ik zit bijna altijd bij mijn vrienden aan de andere kant van de stad. Gewoon omdat ik er een hekel heb aan alleen zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Aaah ga dood van de zenuwen]

    Darryll Wade
    "Mooi want dat is wat ik wil" zegt Alleshia en ik glimlach naar haar. Een uitdagende glimlach komt op haar lippen nadat ze even rond gekeken heeft. "Come with me" zegt ze met een mysterieuse stem. Ze pakt mijn hand en trekt me mee naar het balkon. Ik loop rustig met haar mee. Als we op het balkon staan kijk ik even naar de heldere sterren en daarna naar het bruisende uitgaans leven beneden. Dan draai ik me om naar Alleshia en glimlach uitdagend."What where you planning to do uphere?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    'Heb hier geen vrienden verder?' Vraag ik en neem een slokje van mijn drankje. Ik kijk hem in zijn ogen aan en glimlach. Hij heeft iets wat me aantrekt. Ik sta rustig op, pak mijn drankje en zijn hand en trek hem mee naar de andere kant van de ruimte naar een bank. Ik zet onze drankjes op het tafeltje en duw hem voorzichtig in de hoek van de bank waarna ik tegen hem aan ga zitten. 'Als je het niet wil zo moet je hetgewoon zeggen hoor.' Ik bloos even en druk een kus op zijn onderlip.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Heb hier geen vrienden verder?' Vraagt ze. 'Niet hier in deze ruimte. Verder wonen bijna al mijn vrienden aan de andere kant van de stad. Daar zit ik dan ook het grootste deel van mijn tijd.' Nuria staat rustig op en neemt haar drankje en mij mee naar de bank, die aan de andere kant van de kamer staan. duwt me in de hoek en komt tegen me aanzitten. 'Als je het niet wil zo moet je hetgewoon zeggen hoor.' bloost ze en drukt een kus op mijn onderlip. Ik sla mijn armen om haar middel. 'Het gaat ander prima zo.' glimlach ik als ik haar wat dichter tegen me aantrek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst en hoor rustig zijn hart kloppen. 'Ik voel allemaal spieren' zeg ik blozend en kijk hem aan. Ik leg mijn hand op zijn buik en voel zijn sixpack. 'Wauw'zeg ik zacht en bloos nog meer. Mijn ex had totaal geen spieren gehad dus ik had nog nooit zoiets gevoeld. 'Train je veel?' Vraag ik en kijk hem
    aan. Ik glimlach en mijn blik kijkt verleidelijk in zijn ogen. 'Je bent sexy en knap en leuk' zeg ik rustig zonder weg te kijken. 'Moet ik nog meer dingen weten?' Speels bijt ik even op mijn lip.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Nuria vraagt of ik veel train als ze met haar handen op mijn buik lecht. Ik haal mijn shcouders op. 'Het meeste komt door de stunts bij het dansen. Maar ik ga wel naar de sportschool ja.' Gaf ik toe. een jongen moest toch goed invorm blijven. 'Je bent sexy en knap en leuk.' zegt ze dan en ze kijkt me recht in mijn ogen aan. 'MOet ik nog meer dingen weten?' Ze bijt even speels op haar lip. Ik kijk even bedenkelijk. 'Nee, denk dat, dat wel alles is.' Grinnik ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Ik glimlach naar hem en ga weer goed zitten. Ik neem een slok van mijn drinken en kijk hem aan. 'Hoelaat wil je morgen naar het strand?' Vraag ik. Eigenlijk was ik super nieuwsgierig naar hoe hij er in een zwembroek zou uit zien. Ik kijk even rond naar de rest die of aan het dansen zijn of bij de bar staan. In elk geval iedereen praat met elkaar. Ik voel Antz zijn arm rond mijn middel liggen en glimlach even. 'Ik wil wel eens een paar van die dansstunts zien een keer.' Ik streel met mijn vinger over zijn kaak waar me nu pas een blauwe plek opvalt. 'Heb je ruzie gehad? vraag ik en bekijk het rustig even.


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij loopt met me mee en wanneer we buiten op het balkon staan, sluit ik de deur waardoor ik zijn hand loslaat. Ik leun even tegen de deur en kijk naar de donkere lucht waar de sterren schijnen.
    Mijn blik volgt zich dan naar Darryll. Hij draait zich precies op dat moment om naar mij en glimlacht uitdagend. Iets waardoor ik al nieuwsgierig word."What where you planning to do up here?"
    "Hm," In gedachten kijk ik even omhoog maar dan zet ik me zachtjes af tegen de deur en loop heupwiegend naar hem toe. "Wat wil je doen?" Ik glimlach zwoel en kijk hem met een grijnsje aan, waarna ik mijn armen weer om zijn nek doe en kusjes in zijn nek plaats. "We zijn hier even alleen," Grinnik ik zachtjes terwijl ik hem afwachtend aankijk.

    (Het lukt je vast. Goodluck.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Heeft Antz een blauwe plek op mijn kaak? x'D]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Nu Nuria recht zit kan ik ook mijn drinken pakken en ik neem meteen een paar grote sloken. 'Hoelaat wil je morgen naar het strand?' vroeg ze vervolgens. 'Zeg jij het maar. ik zet mijn wekker wel.' Grijnsde ik. 'Ik wil wel eens een paar van die dansstunts zien een keer.'ze streelde met haar vinger langs mijn kaak. 'Heb je ruzie gehad?' Vraagt ze dan als ze rustig mijn kaak bekijkt. Ik bedenk dat daar onderhand wel een enrom blauwe plek zou hebben van de stoot die Jayy me vanmidag had gegeven. Hij had me zo er laten schikken dat ik hem uit reflects een klap had verkocht. En hij vond dat ik die terug veriende.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''