• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    'Hmm alles lijkt me wel leuk' glimlach ik en kijk hem in zijn ogen aan. 'Anders gaan we smiddags naar het strand, dan drinken en dan bios?' Ik leun met mijn rug tegen tegen de railing aan en trek hem wat dichter naar me toe. 'Waar woon je eigenlijk?' Ik kijk nieuwsgierig. Misschien kon ik met hem mee rijden als hij in de buurt woornde. Dan hoefde ik mijn broer tenminste ook niet te storen als die barbie er is. 'Je mag zo ook nog wel even mee naar mijn huis hoor' zeg ik blozend. 'Mijn broer zit daar met zijn barbie vriendin.'


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Lijkt me prima.' antwoorde ik. ze ging met haar rug tegen de leuning staan en trok me dichter naar zichzelf toe en ik wilde mijn armen om haar heen slaan toe ze vroeg waar ik woonde en ik draaide haar om om vervolgens toch mijn linker arm om haar heen te slaan. ik lechde mijn kin op haar schouder en wees naar een rij huisjes nog geen twee straten hier vandaan. 'Zie je dat rijtjeshuis daar? Daar woon ik.' antwoorde ik. 'Je mag zo ook nog wel even mee naar mijn huis hoor' zei ze blozend. 'Mijn broer zit daar met zijn barbie vriendin.' ging ze door. 'Nou ik ben lopent. dus ik weet niet of het ver is of hoe je hier bent gekomen?' vroeg ik, terwijl ik mijn andere arm nu ook om haar heen sloeg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Ik leg mijn hand op die van Antz die hij om me heen legt. Ik voel zijn kin op mijn schouder en met zijn vrije hand wijst hij naar een rijtje huizen. 'Hee ik woon een rij verder' zeg ik met een glimlach en leg mijn hoofd tegen zijne. 'Mijn broer heeft me gebracht vanwege dat hij zijn vriendin ging halen en ik op hakken was.' Ik bloos even. 'Maar die kunnen wel uit' zeg ik en glimlach. Ik pak zijn vrije hand en leg die ook rond mijn lichaam en daar mijn hand weer op. Ik leuk tegen hem aan en druk een kleine kus op zijn mondhoek.


    ~

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Ik heb alleen slechte ervaringen met rijke mensen gehad,' grijnst Jayson en hij legt zijn handen op mijn heupen.
    'Dat wil nog niet zeggen dat elk rijk persoon zo is,' zeg ik.
    'Ik beloof dat ik vanaf nu geduldig zal wachten,' glimlacht hij dan.
    Hij haalt een hand van mijn heup, strijkt een honingblonde lok uit mijn gezicht en legt zijn hand weer terug.
    Normaal gesproken zou ik het heel irritant vinden als een jongen dat zou doen maar bij hem maakt het me op een een of andere manier niet uit. Ik schud lichtjes mijn hoofd en ga wat dichter tegen hem aan dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darryll Wade
    Alleshia verplaatst zich naar de barkruk naast me en kijkt me verleiderlijk aan na even over haar lippen gelikt te hebben. "En wat gaan we tot die tijd doen?" Vraagt ze. Ik kijk even de zaal rond en zie dat er al wat mensen vertrokken waren. Fijn dat er wat gezegd werd... "Ik denk niet dat dat nog lang duurt" ik knipoog eventjes. "Wil je nog wat drinken? Of even daar staan of op het balkon? Zeg het maar caliente" ik grijns even.

    [Kan geen puntjes maken op tel -.-" ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jayson Nathan Carlson

    Ik glimlach en hou haar vast. 'Daar heb je gelijk in meisje.' Ik dans op de maat rustig door en geniet echt. Voor het eerst. Het voelde fijn en vertrouwd. 'Ben je hier geboren of hier heen verhuisd?' Vraag ik. We dansen rustig en dicht tegen elkaar aan door. Ik kijk in haar prachtige mooie ogen die schitteren en glimlach. Misschien kon ik haar mee uit vragen morgen. Iets gaan drinken ofzo? Ach dat kan altijd later nog. Ik glimlach weer naar haar.


    ~

    Rechazame schreef:
    Darryll Wade
    Alleshia verplaatst zich naar de barkruk naast me en kijkt me verleiderlijk aan na even over haar lippen gelikt te hebben. "En wat gaan we tot die tijd doen?" Vraagt ze. Ik kijk even de zaal rond en zie dat er al wat mensen vertrokken waren. Fijn dat er wat gezegd werd... "Ik denk niet dat dat nog lang duurt" ik knipoog eventjes. "Wil je nog wat drinken? Of even daar staan of op het balkon? Zeg het maar caliente" ik grijns even.

    [Kan geen puntjes maken op tel -.-" ]


    [Ik zit ook op tel maar is wel vervelend soms ja:(]


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Dan draag ik je wel.' zeg ik met een glimlach. zo'n jongen was ik dan ook wel weer. Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn broekzak en ik wist zekker da het Jayy was die zich afvroeg wat dit nu alleemaal inhield, maar ik liet hem lekker trillen. Het zou enkel het moment verpesten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    'Je mag wel opnemen hoor' zeg ik rustig en kijk hem aan. Zijn bruine ogen keken naar mij en schitterden. Ik draai me om in zijn armen en druk een kusje op zijn lippen. Mijn handen sla ik rond zijn hals en laat ik zacht in zijn nek strelen terwijl ik mijn lichaam tegen hem aan druk. 'Als je m gaat dragen en je blesseert je krijg ik ruzie met Darryll en Kate denk ik.' Ik grijns eventjes en kijk hem rustig aan. 'Je bent lief en knap en zoveel meer' zeg ik zacht en leg mijn voorhoofd tegen zijne.

    [Zou je er wel om willen denken dat je 4 zinnen typt :)]


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Ik denk niet dat, dat nog lang duurt,” Hij knipoogt eventjes en als antwoord grijns ik erop. “Wil je nog wat drinken? Of even daar staan of op het balkon? Zeg het maar caliente,” Hij grijnst even en ik moet zacht lachen om zijn woorden. Hij meende het nog serieus ook, ik mocht het zeggen.
    “Hmm,” Ik deed alsof ik nadacht en keek hem even met plagerige vernauwde ogen aan, waarna ik me wat voorover boog en hem aan zijn shirt wat naar me toe trok, terwijl ik nog steeds op de barkruk zat. Zo stond hij voor me en terwijl ik zijn shirt nog zacht vasthad, keek ik hem gewaagd aan. “Je meent het?” Grinnikte ik en ik stond op terwijl ik zijn hand vastpakte en weer naar de dansvloer leidde.
    “Ik wil nog wel dansen, maar ik heb eigenlijk ook best trek…” Gaf ik toe en keek hem even nieuwsgierig aan, niet wetende wat hij erop zou antwoorden.

    (Ik moet altijd heel lang een letter ingedrukt houden, maar dat vind ik zo annoying.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ja sorry, maar telefoneren en nadenken en typen tegelijk ging een beetje lastig ;x]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Hoeft niet, het is Jayy maar.' ik wist het zekker, door de aparte ringtone die ik hem gegeven had, als hij belde. 'Als je m gaat dragen en je blesseert je krijg ik ruzie met Darryll en Kate denk ik.' zegt ze en ik schudde lachend mijn hoofd. 'Dat gebeurt echt niet hoor.' Ik was altijd degene die mensen moest dragen als ze zaterdag veelste veel gedronken hadden en niet meer konden lopen. En als ik het al in dronken toestant kon. Ging het nu ook prima. 'Je bent lief en knap en zoveel meer' zegt ze zacht en ze lecht haar voorhoofd tegen de mijne. ik glimlachte verwart. Mensen noemde me altijd een klier of irritant, maar nooit echt lief. Ja, mijn ex vond me lief. maar dat was iets wat ze zelf absoluut niet was. 'Anders jij wel.' verluisterde ik en ik drukte een klein kusje op haar neus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Vier regels zou je beter kunnen zeggen Dictionary, bij vier zinnen kan het nog minder dan vier regels zijn]

    Darryll Wade
    "Hmm" zegt Alleshia. Ze pakt me bij mijn shirt vast en trekt me naar zich toe waardoor ik voor haar kom te staan. Dan staat ze zelf ook op en neemt me mee naar de dansvloer. "Ik wil nog wel dansen, maar ik heb eigenlijk ook best trek" Ik leg mijn handen op Alleshia haar heupen en trek haar al dansend naar me toe. "Hmm trek waarin?" vraag ik met een glimlach. Ik zou dat op allerlij manieren kunnen opvatten, ik laat haar niet merken op welke manier ik dat opvat. Daarnaast ben ik van plan haar mee te nemen naar mijn appartement straks zodat ik iniedergeval niet gecockblockt word.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ik snap niet hoe mensen zo snel verlieft kunnen worden o.o of ben alleen ik iemand die moeilijk verlieft word xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    Ik glimlach en kijk hem aan. 'Heb je nog zin om wat drinken te halen of wil je hier nog even blijven?' Vraag ik zacht. Ik wist niet zo goed wat ik voelde alleen dat het prettig is. Ik haal mijn armen rond zijn hals weg en leg ze rond zijn middel. Mijn loofd leg ik weer tegen zijn borst en sluit dan mijn ogen. Genieten van dit moment en van hem. 'Best wel apart, we kennen elkaar nog maar een paar uren en hebben al gekust' zeg ik blozend. 'Ik heb er totaal geen spijt van Antz.' Ik kijk hem weer in zijn ogen aan.


    ~

    [Ik bedoel 4 regels ipv zinnen sorry:$]


    ~