• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij grijnst even en ik trek even een wenkbrauw op, als teken dat ik nieuwsgierig ben naar wat hij gaat zeggen. "Ik ben niet bang voor dames, ben je niet bang voor mij?" Hij laat zijn ogen even omlaag kijken en grijnst even verleidelijk. Ik bijt speels op mijn onderlip en kijk hem vanonder mijn wimpers aan.
    Na een enkele seconde hierna antwoordde ik: "Daar kom je vanzelf wel achter," Ik haal mijn handen onder zijn shirt vandaan en ik druk kusjes in zijn nek en vervolgens op zijn kaak, waarna ik hem verleidelijk aankijk. "Wanneer ga je laten zien dat je niet bang voor me bent?" Grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 1:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    "Daar kom je vanzelf wel achter" ze haalt haar handen onder mijn shirt vandaan en drukt kusjes in mijn nek en kaak voor ze me verleiderlijk aankijkt. "Wanneer ga je laten zien dat je niet bang voor me bent?" grijnst Alleshia. Ik glimlach net zo verleiderlijk als zij doet. "Maybe tonight...maybe an other time." ik grijns even. "Time will tell" Ik knipoog even plagerig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "Maybe tonight... maybe an other time." Hij grijnst even en een vermakelijke glimlach sierde mijn lippen.
    "Time will tell." Hij knipoogt even plagerig, waardoor er een nieuwsgierige blik in mijn ogen kwam.
    Ik laat hem helemaal los en kijk hem even verleidelijk aan zonder iets te zeggen, waarna ik weer op de barkruk ging zitten.
    Ik likte met mijn tong plagend over mijn volle lippen en draaide me vervolgens na een klein minuutje naar hem om.
    "En.. wat gaan we tot die tijd doen?" Grinnikte ik, terwijl ik hem doordringend aankeek.

    (Ik ga even snel douchen, dus ben er over een klein halfuurtje weer.)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:32 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hello, is er iemand?]


    Blub.

    [Jaaaaa ^^ maar ik wacht op Brian's reactie ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dictionary schreef:
    Nuria Layla Moreno

    'Hmm en waarom ben ik leuker?' Vraag ik fluisterend. Ik ben gestopt met dansen en blijf dicht tegen hem aan staan op onze plaats. Hij drukt een zacht kusje op mijn mondhoek en mijn lippen vormen een kleine glimlach. 'Zullen we even op het balkon kijken?' Ik blijf fluisteren. Het geeft iets extras aan dit moment. 'Kom.' Ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers en trek hem rustig mee. Ik open de deur en stap in de warme zwoele avond lucht en sluit de deur weer achter ons.


    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Nuria neemt me mee naar het balkon en meteen komt de warme avond lcuht op me afzetten. Ze sluit de deur achter ons en ik pak haar hand om haar mee te nemen naar de rand. We kijken uit over de stad die wel verzierd lijkt te zijn met kleine lichtjes. Al zijn het natuurlijk gewoon de lichten die uit huizen komen, het heeft wel een mooi effect. Dan opeens denk ik terug aan haar vraag. 'Nou, je bent de eerste die me minder laat zeggen dan 1000 worden per minuut. Dat moet je wel speciaal maken.' Grinnikte ik. Het was waar. Op een normaal feest was ik al van de ene naar de andere persoon gesprongen om er een gesprek mee aan te knopen. ik had op deze helle avond alleen nog maar met twee personen gepraat, waarvan ik de eerste haar naam alweer vergeten was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Sorry dat ik niet reageerde vandaag. Ik heb het zo dru kgehad enzo. Morgen ga ik naar de camping voor drie weken en zal niet veel Online zijn, en als ik dat ben kan ik geen grote stukken schrijven op mijn mobiel. Dus ik meld me nu op non-actief op deze rpg. Wannee rik terug ben meld ik dat wel ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [O.... Dan moet ik Brian maar laten staan ofzo? Veel plezier!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke ^^]


    Blub.

    Nuria Layla Moreno

    Ik leg mijn arm rond zijn middel en laat hem me aan kijken door mijn andere hand op zijn wang te leggen. 'Jij bent de eerste jongen sinds een tijdje waar ik mee durf te flirten en me durf te geven zoals ik ben' zeg ik zacht. Ik verschuif mijn hand van zijn wang naar zijn middel en knuffel hem. 'Misschien zijn we wel speciaal voor elkaar.' Ik bloos even en kijk van hem naar de met sterren bezaaide hemel en dan weer terug. Zijn ogen schitteren in het kleine beetje licht van de maan. Ik sluit mijn ogen en druk een zachte kus op zijn lippen.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik kon er niets aan doen, maar zelfs tijdens de kus kwam er een glimlach op mijn lippen terecht. Ik fauwde mijn handen om haar middel en tilde haar een stukje op. Mijn lippen bepeelde nogsteeds die van haar terwijl ik langzaam een rondje met haar draaide. ik onderbrak de kus om haar glimlachend aan te kijken en toch maar terug op de grond te zetten. 'Dat weet ik bijna wel zekker.' feluisterde ik zacht, waarna ik nogmaal mijn lippen op die van haar drukte. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik liet me nooit zo meeslepen als ik iemand net kende en zekker al niet in nuchtere toestand zoals nu. Maar ik kon er niets aan doen. Ze deed gewoon iets met me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Ik glimlach breed en voel zijn lippen nog tegen mijne. Zacht en liefdevol. Ik leg mijn armen om
    hem heen en mijn hoofd tegen zijn borst. 'Ik ook Antz' fluister ik zacht. 'Je geeft me een apart gevoel.' Ik bloos en kijk hem rustig aan. 'Misschien kunnen we morgen iets afspreken?' Ik blijf zacht praten al zolang ik bij hem ben.ik genoot van dit moment. Het was beter dan met mijn ex. Maar ging het niet wat snel? Ik schud die gedachten weg. Daar wil ik niet aan denken.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik knikte lachend en drukte mijn voorhoofd weer tegen die van haar aan. het voelde prettig. 'Dan gaan we ergens wat drinken, of neem ik je mee naar de film.' Stelde ik voor. ik wist eignelijk niet zo goed wat we moesten gaan doen. 'Of naar de dierentuin.' voegde ik er lachend aan toe. 'Zeg het maar.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Oh, oh, oh, net was Nuria nog jaloers, en nu flirten met Antz. (N))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 23:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered