• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Ik werk in een snackbar in de haven,' antwoordt Jayson als we stil staan. 'Hij is van mijn oom en tante en ik werk daar al sinds ik 16 ben.' Hij glimlacht even en begint dan te dansen.
    Ik knik langzaam en kan een zachte lach niet onderdrukken. 'Ik dacht al dat ik patat rook,' grinnik ik waarna ik ook begin te dansen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Nee, dat is niet eerlijk voor de rest,” zegt hij lachend en ik haalde kalm mijn schouders op. Hij liet me een rondje draaien en deed het zelfde met Kate. Één hand legde ik op zijn lichaam terwijl ik de ander over mijn zij liet gaan en ook wat gewaagder begon te dansen dichterbij Darryll.
    Het meisje danst ook richting Darryll en stelt zich voor als Nuria. Ze glimlachte, maakte heupbewegingen en danste verder. Kate danste ook gewaagder en ik weet zeker dat Darryll het niet erg zou vinden, aangezien we nu alledrie best dicht bij hem waren.
    “Ik ben Kate trouwens,” Ik grinnikte en keek richting Nuria, maar met hand lag nog steeds op Darryll zijn zij. “Alleshia,” zei ik tegen het meisje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Klaine4Ever schreef:
    Brian Everret Jones

    "Wat aardig van je! Dat ik dat mag." Ik voel haar handen omhoog gaan, ik wist het. Lachend schudt ik mijn hoofd.
    "Oke is goed," Ze duwt me lachend van haar schoot en ik kijk haar grijnzend aan. "Trek je nog wel je kleren aan?" vraagt ze lachend. Ik zie haar mijn lichaam bekijken. "Nee, ik ga in mijn boxershort over straat." zeg ik sarcastisch en pak mijn kleren bij elkaar die ik met gemak op een snel tempo aantrek. Dan kijk ik Julliët aan.
    "Oh, het is niet alleen dansen daar, het is een soort toneelstuk met strippers." grijns ik en loop naar de deur, dan hou ik die open. Snel pak ik haar mobiel en geef hem aan haar. "Geen idee hoe het geluid uit moet." grinnik ik. Dan loop ik weer naar de deur en wacht tot Julliët erdoor gaat.

    [Me nichtje van drie of zo is hier nu haha ze is echt vet schattig :3]


    Julliët Elisabeth Day
    'Nee, ik ga in mijn boxershort over straat,' zegt hij sarcastisch. En toch moet ik lachen. Hij heeft zich snel aangekleed en kijkt me dan aan. 'Oh, het is niet alleen dansen daar, het is een soort toneelstuk met strippers,' grijnst hij, en dan loopt hij naar de deur. En houdt die open. Hij pakt mijn mobiel en geeft het aan me. 'Geen idee hoe het geluid uit moet,' grinnikt hij. Ik pak hem aan en druk het geluid uit. 'Time to go!' zeg ik vrolijk. Ik pak hem bij zijn hand en trek hem mee. Ik zeg geen gedag tegen de andere en loop met hem naar buiten. 'Het is niet ver toch?' vraag ik. En ik kijk hem aan. En giechel dan even. Ik heb er zin in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jayson Nathan Carlson

    'Ik heb gedoucht hoor' zeg ik en kijk zielig terwijl ik door danste. Als ik niks had gezegt wist je het ook niet.' Ik steek mijn tong uit en dans weer rustig verder op de muziek. 'Wat voor werk doe jij dan?' Vraag ik en kijk haar aan. Ze danst soepel met haar lichaam oo het ritme van deze muziek. 'Je danst goed' zeg ik en glimlach. 'Je hebt zeker gevoel voor ritme en bent erg soepel. Ik knik op haar lichaam rn vergelijk haar even met de andere meiden. Ze waren allemaal mooi en slank. 'Ik ben nu trouwens wel erg nieuwsgierig naar je naam'zeg ik zacht in haar oor.


    ~

    Brian Everret Jones

    Julliët zet haar mobiel uit. "Time to go!" Ze pakt mijn hand en trekt me mee. Zonder gedag tegen de andere te zeggen trekt ze me mee naar buiten. "Het is niet ver toch?" vraagt ze en giecheld even.
    Ik begin te lachen. "Niet als we de goede kant op gaan." lach ik en trek haar de andere kant uit. We lopen een buurt door waar allemaal hangjongeren buiten zijn. "Gewoon doorlopen." grinnik ik en trek Julliët tegen me aan. Dan komen we uit bij een groot huis met flitzende letters voorop.
    "We kunnen via achter, dat vind Hayden wel goed. Alleen we moeten even aanbellen." grinnik ik en bons hard op de ijzeren deur. "Of aankloppen." lach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryll Wade
    Alledrie de meiden kwamen wat dichterbij en gewaagder dansen maar Alleshia legt haar hand op mijn zij. Zou dit een soort van competitie worden? want dan vind ik het best wel leuk hoor. Het meisje laat weten dat ze Nuría heet. "Darryll" zeg ik als beiden meiden zich al voorgesteld hebben.
    Ik geef ze allemaal evenveel aandacht tijdens het dansen. Ik weet dat Kate zich niet beledigd zou voelen. we zijn al zo lang vrienden...maar...tsja vrouwen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Ik heb gedoucht hoor' zegt hij met een zielig gezicht. 'Als ik niks had gezegt wist je het ook niet.' Hij steekt zijn tong uit en danst weer verder. 'Wat voor werk doe jij dan?'
    Ik haal mijn schouders op terwijl ik door blijf dansen. 'Dat verschilt heel erg, de ene keer geef ik rijkeluiskindjes bijles en dan doe ik weer wat werk in een restaurant'.
    'Je danst goed. Je hebt zeker gevoel voor ritme en bent erg soepel,' glimlacht hij dan.
    Ik kijk hem even aan en besluit dat het beter is om maar niet te antwoorden 'Ik ben nu trouwens wel erg nieuwsgierig naar je naam,' fluistert hij dan in mijn oor.
    'Dan kan je nog lang wachten,' zeg ik. Hoe meer hij er naar zeurt, hoe langer het duurt voordat ik het hem vertel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julliët Elisabeth Day
    Hij begint te lachen en ik kijk naar hem. 'Niet als we de goede kant op gaan,' zegt hij lachend. En hij trekt me de andere kant op. We lopen de buurt door, en er zijn veel hangjongeren. 'Gewoon doorlopen,' zegt hij grinnikend en trekt me dichter tegen zich aan. We komen aan en ik moet lachen om wat Brian zegt. We kloppen aan, of eigenlijk Brian. Dan gaat de deur open en er staat een jongen/man. 'Hee Brian, kom erin,' zegt hij. En dan merkt hij mij op. 'En je hebt een dame meegenomen,' zegt hij goedkeurend. 'Julliët,' stel ik mezelf voor. En ik moet een beetje lachen. Ik ben benieuwd naar wat komen gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate Charlize Skye Woods
    Alleshia en Darryll hebben zich ook voorgesteld en we dansen gewaagder en dichterbij. Toch geeft Darryll ons allemaal evenveel aandacht. Toch wou ik hem liever voor mezelf. Hij was al zoveel jaar mijn danspartner en nu moest ik hem opeens gaan delen. Maar ach dat verwachte ik ook wel en in het Loods zouden we toch weer partners worden in het dansen aangezien wij de choreografie bedachtte. Ik begon nog beter op de muziek de dansen en concentreerde me op de beat. Zo wist ik waarneer ik iets moest doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nuria Layla Moreno

    Ik knik naar de meiden als ze zich voorstellen. 'Jullie dansen goed' zeg ik en glimlach. Ik hoor aan de muziek dat het perfecte stukje er aankomt en doe de sexy move uit de clip Dirty van Christina Aguilera. Ik steek mijn hand in mijn haar en schud mijn kont soepel en ga zo naar beneden. Dan leg ik mijn handen op mijn knieen. Sprijd mijn benen sluit ze weer en kom draaiend met mijn lichaam weer omhoog. Ik bijt eventjes op mijn lip en dans nog dichter naar Darryll toe.


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Darryll geeft ons allemaal evenveel aandacht ook al dansen we alledrie gewaagd en dicht bij hem. Op een gegeven moment danste we alledrie zo gewaagd dat het wel een competitie zou worden, om wie er beter kon dansen? Nee. Het gaat om Darryll, dat wist ik zeker. Ik grinnikte en kon het niet laten eraan mee te spelen. Perfecte muziek komt erop, waardoor Nuria met haar kont gaat schudde, Kate ook lenig doet en ik een rondje draai, me laat zakken en hierbij tegen hem aan schuur en mijn hand verleidelijk door mijn lange, donkere lokken laat gaan, waarna ik zijn shirt vastpak en hem gewaagd aankijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brian Everret Jones

    De deur gaat open en Hayden staat in de deuropening.'Hee Brian, kom erin. En je hebt een dame meegenomen." Zegt hij goedkeuren, ik knik even. "Julliët." stelt ze zichzelf voor. "Hayden, is het goed als ik Julliët zo rondleid?" vraag ik hij knikt lachend.
    "Heb je gedronken?" vraagt hij grijnzend, ik knik en trek Julliët mee naar binnen. "Hey ukkie!" roepen de andere jongens en mannen als ik binnen kom wandelen. Ik begin te lachen. "Jup, dat is mijn bijnaam." grinnik ik tegen Julliët en trek haar mee. "We gaan van jullie show genieten jongens." grijns ik en ik trek Julliët mee naar de zaal waar de mensen zitten. We gaan rondom een tafeltje voorin zitten en grinnik. "Nou zo gaan ze starten... Als ze mij maar niet op het podium roepen, al is de kans groot." lach ik tegen haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryll Wade
    Opeens beginnen ze plotseling wel erg gewaagd bij me dansen. Nuría gaat al met haar kont draaiend omlaag. Kate begint lenige bewegingen te maken en Alleshia laat zich al schurend omlaag gaan, komt weer terug omhoog, haalt haar hand door haar haren en pakt vervolgens mijn shirt vast en kijkt me verleiderlijk aan. Ik lach even. "Dames, ik ben al een keer gecockblockt vandaag dat gaat me niet nog een keer gebeuren als dames voor me gaan battelen" Ik lach even. "Enjoy your evening" Ik knipoog even naar alledrie en loop dan naar de bar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    Dat is dus degene die Hayden heet. Als Brian ukkie wordt genoemd begin ik te lachen. 'We gaan van jullie show genieten jongens,' zegt Brian grijnzend. we gaan de zaal in en daar zitten al mensen. We nemen plaats aan een tafeltje voorin. 'Niu zo gaan ze starten... Als ze mij maar niet op het podium roepen, al is de kans groot.' en hij lacht tegen me. Ik moet er om giechelen. 'Ik ben benieuwd,' zeg ik lachend. 'En stiekem hoop ik dat ik weer naar je kan kijken, dus dat ze je het podium op roepen. Het begint dan en ik ga er goed voor zitten. En zoals Brian al zei, wordt hij het podium opgeroepen. 'We hebben hier ook een bekende zitten, Brian,' zegt een jongen. 'En hij gaat ons vanavond vergezellen. Brian, kom naar voren!' en ik begin weer te lachen en knipoog naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry voor trage reageren haha me nichtjes wil raag op computer tekenen hahaha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.