• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    'Ik ben bij jongens echt een kluns' zeg ik zacht en bloos even. Ik concentreer me op mijn drankje. 'Hoelang dans je eigenlijk al?' Ik begon me echt stom te vinden. Hij was leuk en knap en ik wilde meer weten maar verpeste het altijd. Na mijn ex voelde ik me over heel veel dingen niet meer zeker. Mijn lichaam en hoe ik eruit zag. Alleen over dansen. Dat was mijn leven. Ik glimlach naar hem. 'Waar heb je zo leren dansen?' Vraag ik. Ik was onder de indruk van zijn dansen.


    ~

    (I have no idea hoe hij zou reageren, but okay. I'm just trying something lol.
    And don't ask me what he said, cause I dunno. Ik ben in een inspiratieloze bui. :') )

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Jason legt zijn handen op mijn heupen wanneer ik met hem ging dansen, bijna op dezelfde manier als Darryll en kijkt me met een grijns aan. Al kon je gemakkelijk zien dat hij iets kinderlijker dan hem was, waardoor ik ook moest grijnzen. Hierdoor legde ik ook mijn handen op zijn borstkas waarna ik naar boven ging over zijn lichaam en deze bij zijn nek eindigde, terwijl ik wat dichter tegen hem aan ging dansen. Aldoor grijnst hij en fluistert op een gegeven moment iets in mijn oor waardoor ik zachtjes moet lachen en hem uitdagend aankijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    "Ik ben bij jongens echt een kluns" Ik lach even en kijk Nuría aan. "No shit" zeg ik lachend. "Hoelang dans je al?" vraagt Nuría dan. "Zo'n 20 jaar" antwoord ik. Zolang kan ik me herinneren. Misschien danste ik als baby al maar dat zou ik echt niet meer weten. "waar heb je zo leren dansen?" Ik kijk Nuría even aan. "Zit ik bij een intervieuw?" Ik grijns en grinnik weer even. "Thuis, op straat. overal" antwoord ik dan. Ik neem een slok van mijn drinken en kijk even de zaal rond voor ik Nuría weer aankijk. Ik zie Jason met Alleshia dansen en lach even zacht. Hij zou haar nooit aankunnen. Al zou dit ongelovelijk leuk zijn om te zien hoe hij zichzelf voor schut zet. "Hij denkt te hoog van zichzelf" hoor ik mijn zusje schuin achter me zeggen. "ya think?" Lach ik en ik hoor Jalisha lachen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:45 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Brian Everret Jones

    "Ik ben wel weer dorstig ja. Ondanks dat ik nog net een drankje heb gekregen van een jongen." zegt Julliët dan en ik lach even. "Doe maar een cocktail." knipoogd ze. "Komt eraan." Zeg ik en knipoog terug, dan loop ik naar de bar en bestel twee cocktails. Ik wil afrekenen maar het word geweigerd. Natuurlijk, ik 'werkt' hier. "Bedankt." zeg ik en knik.
    "Hey ukkie." hoor ik een aantal meiden zeggen als ik terug loop naar Julliët. Ik rol met mijn ogen en ga zitten. "Je cocktail." glimlach ik en zet hem op het tafeltje.
    "En, vond je het wat? Eerlijk zeggen." Ik kijk naar het podium waar ze vanalles klaarzetten. Zometeen komt er weer een nieuw optreden van de jongens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nuria Layla Moreno

    Ik zuchtte zacht. 'Het is geen interview ik wil je alleen wat beter leren kennen.' Ik volg zijn blik naar de jongen en Alleshia. Zijn neefje wist ik. Ik glimlach. 'Wil je misschien even dansen?' Dat ging me vast beter af dan gewoon praten. Ik leg mijn hand op zijn bovenarmen en voel allemaal spieren. 'Die spieren komen vast niet alleen van dansen' zeg ik grijnzend en bijt even op mijn lip. Ik kijk even de zaal rond en zie iedereen rustig met elkaar dansen. Het was gezellig en zo zag het er ook uit.


    ~

    Dictionary schreef:
    Nuria Layla Moreno

    Ik zuchtte zacht. 'Het is geen interview ik wil je alleen wat beter leren kennen.' Ik volg zijn blik naar de jongen en Alleshia. Zijn neefje wist ik. Ik glimlach. 'Wil je misschien even dansen?' Dat ging me vast beter af dan gewoon praten. Ik leg mijn hand op zijn bovenarmen en voel allemaal spieren. 'Die spieren komen vast niet alleen van dansen' zeg ik grijnzend en bijt even op mijn lip. Ik kijk even de zaal rond en zie iedereen rustig met elkaar dansen. Het was gezellig en zo zag het er ook uit.

    (Haha, Alleshia danst niet echt 'rustig' met Jason hoor. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Brian en Julliët gaan zo wel weer terug naar het huis :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julliët Elisabeth Day
    Ik kijk hem met een glimlach na als hij wat drinken gaat halen. En het wordt een grijns als hij ogenrollend een paar meiden straal negeert die hem gedag zeggen. Hij gaat weer zitten en zegt met een glimlach: 'Je coxktail.' ik pak hem van de tafel en neem er een slok van. 'En, vond je het wat? Eerlijk zeggen.' en mijn grijns vertrekt. Maar ik plak er een glimlach op. 'Nou... Ik kon je in iedergeval op een gegeven moment niet meer zien, bedolven onder het geld en gillende meisjes,' zeg ik dan. Er worden dingen klaargezet voor een nieuw optreden, en ik hoop dat Brian nu niet hoeft te komen. Ik kijk weer even naar Brian en fluistert dan in zijn oor: 'Dan vond ik de privé show toch leuker.' en dan lach zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Klaine4Ever schreef:
    [Brian en Julliët gaan zo wel weer terug naar het huis :3]


    [Is helemaal goed :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Darryll Wade
    "Die spieren komen vast niet alleen van dansen?" Ik grinnik even. "Nee, ik moet wel een beetje geloofwaardig overkomen op mijn werk" antwoord ik. "Wil je misschien even dansen?" Ik kijk Nuría met een geamuseerde glimlach aan. "Ik ben net gaan zitten, Ik hoef nu even niet te dansen" zeg ik grinnikend. "Even een tip om iemand beter te leren kennen, niet zoveel vragen stellen" Ik kijk haar met een lichte grijns aan. "WIl je wat drinken Nuría?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Brian Everret Jones

    "Nou... Ik kon je in iedergeval op een gegeven moment niet meer zien, bedolven onder het geld en gillende meisjes." ik kijk Julliët aan en zie dat ze niet echt heel erg onder de indruk was, dat zegt me genoeg.
    "Dan vond ik de privé show toch leuker." fluisterd ze in mijn oor en lacht even zacht. Ik lach hoofdschuddend en drink mijn cocktail in een paar slokken leeg. "Nou, drink je cocktail op, dan gaan we terug. Voro ik weer op het podium moet." grinnik ik en sta al op. "Ik meld de jongens even dat we gaan, gewoon achter het podium het trappetje op. Net zoals we binnen kwamen en wacht bij de uitgang." glimlach ik en loop richting de backstage.
    "Jonens, Julliët en ik gaan er weer vandoor." Meteen word er druk geprotesteerd. Ik grinnik. "Ik moest van jullie terug naar mijn vriendin." zeg ik en steek mijn tong uit. "Succes." zeggen er een paar en ik loop naar de uitgang, waar ik op Julliët wacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Ik danste op een gegeven moment hetzelfde als bij Darryll en likte even uitdagend over mijn lippen terwijl ik Jason aankeek, hij had een grote grijns op zijn gezicht, maar ik merkte dat hij het ritme niet bijhield en ook ietwat grote oogjes had gekregen. Het lachen probeerde ik in te houden, waardoor ik mijn handen onder zijn shirt deed. Hij schrok er iets van, maar paste zich al snel aan, en ik fluisterde in zijn oor: "Ik heb gehoord dat je goed bent met cocktails.. Op wat voor soort manier moet ik dat opvatten?"
    Het was op zo'n uitdagende en speelse toon gezegd dat ik zijn adem hoorde stokken, hij klunzig wat naar achter danste en ook al probeerde hij me bij te houden, hij knalde tegen een paar mensen op en viel daarna op de grond. Nu kon ik het lachen echt niet meer inhouden en ik bukte bij hem neer, waarna ik een kusje op zijn wang plaatste. Hierna liep ik lachend weg en kwam zo bij Darryll en het meisje terecht.
    Gelijk gooide ik, omdat ik er zin in had, mijn armen rond Darryll en zei glimlachend: "Volgens mij kan je neefje me niet bijhouden," Grinnikte ik, waarna ik vervolgde, "Hij was een beetje klunzig," Ik keek Darryll gewaagd aan, "Maar jij niet hé?" Ik streelde hem over zijn kaak, waarna ik aan Jalisha een cola met rum vroeg en ze om mijn verhaaltje moest lachen. "Thanks Jalish," Grijnsde ik, ook al ken ik haar pas net een uurtje of zo, I was caught in the moment.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik moet gaan, ik reageer straks wel op mijn ds okii :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okaaaaiii, ik ga nu reageren ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julliët Elisabeth Day
    'Ik meld de jongens even dat we gaan, gewoon achter het podium het trappertje op. Net zoals we binnenkwamen en wacht bij de uitgang, zegt Brian allemaal. Het zijn veel woorden. En ik moet er een beetje om lachen. Brian glimlacht naar me. En dan loopt hij weg. Ik zie een paar meisjes hem nakijken en ik heb zin om die meisjes neer te slaan. Maar ik doe het niet. Ik drink mijn cocktail op. Nummer 8, of was het nummer 9? Geen idee. Dan sta ik op en merk dat mijn zicht iets minder is geworden. Voor de rest gaat alles wel nog goed. Ik ben alleen lacherig. Ik loop in de richting die Brian vertelt heeft en kom zo ook langs de jongens. 'Veel succes nog,' zeg ik lachend tegen ze. 'Wil je niet meestrippen?' zegt er een lachend. En ik moet er ook om lachen. 'Daar praten we de volgende keer wel over verder,' lach ik. 'Brian wacht op me.' en ik loop door en hoor achter me. 'Ga maar gauw naar je vriendje,' het is Hayden. Ik moet er om lachen en loop naar Brian. Hij is mijn vriendje niet. 'I'm ready to go!' zeg ik dan vrolijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.