• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Woods
    "Dames, ik ben al een keer gecockblockt vandaag dat gaat me niet nog een keer gebeuren als dames voor me gaan battelen" Hij lacht even. "Enjoy your evening" En weg is hij. Ik lachte even. Ik battle de niet echt ik danste gewoon op de muziek. Ik kijk even naar Darryll en ik schud even mijn hoofd. Ladykiller ik loop even naar de wc en kom dan terug en ga ook aan de bar zitten maar niet naast Darryll. Igelijk gewoon alleen en bestel een coctail.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nuria Layla Moreno

    Ik kijk grijnzend naar de meiden. 'Jullie dansen echt goed' zeg ik met een glimlach. Ik was blij dat ik had besloten mee te doen met deze crew. Dan neemt Darryll afscheid van ons en loopt naar de bar. Ik lik even over mijn lippen en loop achter hem aan. 'Werd het een beetje te heet voor je?' Ik grijns en bestel nog een cocktail die ik meteen krijg. Ik neem een slok en glimlach mijn witte tanden bloot. 'Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat ik kon dansen?' Daar was ik erg nieuwsgierig naar.


    ~

    [Dat geeft niets hoor ^^ ik ben bezig in 3 rpg's nu. En eigenlijk een vierde, maar die heeft geen haast ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brian Everret Jones

    Ik lach naar Julliët. "En stiekem hoop ik dat ik weer naar je kan kijken, dus dat ze je het podium op roepen." ik grinnik en schud mijn hoofd. Ze beginnen en zoals ik al zei; "We hebben hier ook een bekende zitten, Brian. En hij gaat ons vanavond vergezellen. Brian, kom naar voren!" ik lach en sta op, dan klim ik het podium op. Meiden beginnen luid te joelen en te juichen. En trek lachend een wenkbrauw op naar Julliët.
    "Bedankt Steve." grinnik ik. Ik loop met hem mee naar achter. De jongens zijn op het podium aan het dansen en strippen. Er word luid gejoelt. Ik word in een pakkie gehezen en kijk de jongens lachend aan. We nemen kort de choreografie door.
    "En dan komen nu de jongens en ukkie!" hoor ik Hayden's stem. Ik begin te lachen, die naam heb ik gemist. Ik loop achter de jongens aan het podium op. We staan vijf seconde stil en dan begint de muziek. We dansen meteen op de maat. Ik maak een salto en kom tot stilstand voorop het podium. Allemaal meiden komen op me afgesprongen en lachend sta ik op. Ons bovenhesje gaat uit en we gooien het door de zaal. Wat veel gegil opleverd. Ik knikoog even naar Julliët.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julliët Elisabeth Day
    'En dan komen nu de jongens en ukkie!' hoor ik Hayden zeggen. Ik moet er erg om lachen, ik vind het leuk om hier te zijn, en ik ben echt benieuwd naar de show. Brian komt het podium op, in een of ander pak, en ik kijk naar hem. Hellooooo mister goodlooking. Ik begin te fluiten en te joelen. Dan gaan ze dansen, en het ziet er gaaf uit. En met een salto staat Brian vooraan. Hun bovensten kleding gaat uit en wordt de zaal ingegooid. Hij knipoogt naar me en ik moet er van blozen. Alcohol. Ik begin weer te juichen als ze verder gaan. 'Woeeehoeee, Brian!' juich ik voor hem. En dan kijk ik naar de andere knappe jongens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Darryll Wade
    Jalisha zet net een Wodka-Jus voor me als ik achter me "werd het een beetje te heet voor je?" Ik kijk om en zie het Nuría meisje voor me staan. "Het zal je misschien verbazen, maar ik ben een man, een man heeft een penis, en een penis doet vervelende dingen als drie meisjes zo tegen me aan staan te dansen" zeg ik met een kleine grijns. Ik laat mijn ogen door de zaal gaan en laat mijn ogen even op die van Alleshia hangen. "Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat ik kon dansen?" Ik kijk Nuría weer even kort aan. "Ik heb je zien dansen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [wie wilt naar Kate toe ik ben bored :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayson Nathan Carlson

    'Leuk werk zeker?' Vraag ik en grijns. Rijkeluis kinderen vinden zich vaak meer dan ons omdat ze alles kunnen kopen met geld en letterlijk en figuurlijk alles hebben wat ze willen. Het enige wat ze niet doen is leven en een
    lekker los gaan want dan staan meteen de kranten er mee vol. 'Dus ik kan nog langer wachten?' Zeg ik grijnzend. Misschien zou ze het de volgende dag wel spontaan zeggen of per ongeluk. 'Ik kom er wel achter hoor.' Ik knipoog even en dans dan rustig weer door.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 16:12 ]


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Dames, ik ben al een keer gecockblockt vandaag, dat gaat me niet nog een keer gebeuren als dames voor me gaan battelen,” Hij lachte even en ik wilde net zeggen dat het mij niet zoveel uitmaakt, als hij “Enjoy your evening,” zegt, knipoogt en vervolgens wegloopt naar de bar. Ik grinnik en kijk toe hoe Kate ook naar de bar loopt maar niet bij Darryll gaat zitten, Nuria gaat er ook naartoe, maar volgt Darryll wel als een klein puppy’tje en ik ben de enige die op de dansvloer blijft. Ik zat er net in dus kon ik net zo goed blijven, waardoor ik rondkeek en Jason zag, het neefje van Darryll. Ik liep op hem af met een glimlachje en begon met hem te dansen.

    (Ik reageer nu pas omdat ik druk ben met personages aanmaken.. D: )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brian Everret Jones

    Ik kijk naar Julliët die juigd en joelt en lach. Ik sta weer midden op het podium en begin aan een headspin, wanneer ik opsta hem ik mijn broek in mijn handen de andere jongens trekken hun broek vooruit uit en gooien die aan de kant. "Komop, geld verdienen." hoor ik Steve mompelen als hij langs me komt. "Je mag alles houden." grijns hij dan. Ik grinnik en maak een dubbele salto en spring van het podium. Ik kies een random meid uit en klim op haar schoot. Ze laat haar handen over mijn bovenlichaam glijden en ik maak seksistische bewegingen. De meiden om haar heen juichen luid en joelen mijn bijnaam. Ik lach en pak het geld aan wat ik in mijn boxer stop, aangezien dat de enige plek is waar ik het kan stoppen. De meid laat haar handen flink over mijn lichaam gaan en ik krijg nog meer geld in mijn handen gedrukt. Zo doe je dat. Ik maak weer wat bewegingen en ga dan van haar schoot. Ik ga terug naar het podium en ga liggen. Allemaal verschillende meiden komen om me heen staan en ik maak een aantal bewegingen. Het geld vloeid binnen. "Ukkie is back!" Roep ik dan. Ik pak het geld bijeen en verlaat het podium via de backstage. Ik krijg een aantal high-five's van de jongens en lachend kijk ik ze aan. "Man dat hebben we van je gemist gast!" ik krijg een klap op mijn schouder van Hale.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julliët Elisabeth Day
    Ik zit toe te kijken maar begin het steeds minder leuk te vinden als hij met allemaal andere meisjes bezig is. Brian krijgt écht heel veel geld. Van allemaal meisjes die helemaal wild van hem worden. Hij kijkt geen enkele keer meer mijn kant op. Kom op Julliët, maak dan lol met de jongen die nu op je af komt. Hij is niet van de dans groep, hij is hier als bezoeker. Maar geen homo. Hij komt naar me toe en zegt: 'Mag ik je een drankje aanbieden.' en ik lach naar hem. 'Alleen als je het voor me haalt,' zeg ik lachend. 'Een cocktail.' en die krijg ik ook van hem. Brian is van het podium verdwenen en ik drink van de cocktail. Ik wacht af of ik Brian zie, maar die zie ik nog niet. Ik drink de cocktail op en voel de alcohol door mijn aderen gaan. De jongen druipt na een tijd weer af en ik kijk of ik Brian zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nuria Layla Moreno

    'Tja een penis heeft soms ook behoefte aan iets hea' zeg ik grijnzend. 'Iedereen heeft wel eens behoefte aan iets.' Ik neem een slok van mijn drinken en bloos als hij zegt dat hij me heeft zien dansen. 'Ik vind het echt een goed idee om een crew te beginnen.' Ik glimlach naar hem en kijk in zijn ogen. 'Je ziet er van dicht bij nog beter uit dan van veraf' zeg ik fliterig. Ik lik even over mijn lippen en bekijk zijn lichaam. Een strak t-shirt wat zijn lichaam
    perfect deed uitkomen.


    ~

    Brian Everret Jones

    "Driehonderdvijftig" roep ik lachend en hou het geld omhoog. Ik krijg allemaal klappen op mijn blote bovenlichaam. Het brand even maar alsnel ben ik het gewend. "Ga terug naar je vriendin joh." Zegt Hayden die me lachend aankijk. Ik knik en trek mijn gewone kleren aan.
    "Wanneer zien we je weer?" ik kijk Hale aan en haal mijn schouders op. "Snel genoeg." glimlach ik. "Ja, ja leuk allemaal. Hup, naar je vriendin!" zegt Hayden en geeft me een klap op mijn kont. Lachend loop ik de backstage uit en zet met capouchon op. "Julliët." zeg ik breed glimlachend als ik naast haar ga zitten. "Driehondervijftig verdiend joh." lach ik breed. "Wil je wat drinken?" vraag ik en kijk haar vragend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryll Wade
    "Tsja een Penis heeft soms ook behoefte aan iets he?" Grinnikend knik ik, terwijl ik nog steeds naar de zaal kijk. "Iedereen heeft wel behoefte aan iets" Nogmaals knik ik. "Ik vind het een goed idee om een Crew te beginnen" Ik glimlach even. "makes three of us" antwoord ik. "Je ziet er van dichtbij nog beter uit dan van veraf" zegt Nuría. Ik glimlach. Niet om het compliment, maar omdat het duidelijk te merken is dat ze dit niet vaker doet. Ik neem een slokje van mijn drinken en kijk Nuría dan aan. "dankjewel"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    Terwijl ik wacht op Brian twijfel ik of hij überhaupt nog wel van plan is om te komen. Ik drink verder van mijn cocktail maar die is al snel op. Dat was nummer 7. De dingen beginnen me al een beetje te vervagen. Maar op een goede manier. Ik kan nog wel praten en lopen en dansen, normaal. Dan is Brian er ineens weer. 'Julliët,' zegt hij breedglimlachend. En ik moet automatisch glimlachen, maar wel minder. Hij gaat naast me zitten. 'Driehonderdvijftif verdiend joh!' lacht hij breed. 'Wil je wat te drinken?' vraagt hij dan. Ik denk even na. 'Ik ben wel weer dorstig ja,' zeg ik lachend. 'Ondanks dat ik nog net een drankje heb gekregen van een jongen.' en ik glimlach naar Brian. 'Doe maar een cocktail.' en ik knipoog naar hem. Ik vind het nog steeds niet zo leuk dat al die meisjes precies p hém gingen jagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.