• LOCKED UP ABROAD

    Jones Prison. De strengst bewaakte en enige gemengde gevangenis van Amerika. In een gevangenis als deze, met miljoenen regels, is het alsnog moeilijk om te leven. Gangs maken de hele gevangenis onveilig voor mensen die er alleen voor staan, en nieuwelingen blijven komen en gaan. Sommigen zitten hier voor een simpele reeks overtredingen, sommigen zitten hier voor de gruwelijkste moorden en zedendelicten. In je eentje ontsnappen mogelijk? Nooit, maar er blijven pogingen aanhouden die misschien ooit tot een gat in de beveiliging zullen leiden.


    Rollen:

    Gevangene: Alison Lockwood - Aragog
    Gevangene: Annebella DeNaloc - Courteous
    Gevangene: Shannea Harris - Salim
    Gevangene: reservering verlopen, nieuwe mogelijk
    Gevangene: Chayenne Roselia Romano - Wonderwatch

    Gevangene: Jason Jonathan McCorn'e - Courteous
    Gevangene: reservering verlopen, nieuwe mogelijk
    Gevangene: Ivan Kay - soldiery
    Gevangene: Ryan Rodriquez - Captivity
    Gevangene: Dylan Rhomos - Captivity

    Gangs ontstaan gedurende de RPG, er zijn niet gangs die al bestaan.

    Het is mogelijk om een rol als bewaker, pshychiater/pshycholoog of verpleegster te krijgen, maar ik heb die er niet bij gezet omdat ze niet noodzakelijk zijn.

    Invullijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Misdaad:
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen ik open nieuwe topics
    - Niet andere personages besturen, wel mensen die niet zijn ingevuld
    - 16+ is toegestaan
    - Ik bepaal wanneer mensen buiten hun cel mogen, maar de tijd is flexibel.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Niet meer dan 2 personages pp.

    EDIT:
    1. Waar de personages zitten is een gesloten ruimte met cellen, ze kunnen dus altijd uit hun cel, maar niet uit die ruimte.
    2. Ze mogen eigen kleding en make-up dragen enz. enkel omdat de bewaking afstand tussen de gangs willen veroorzaken.
    3. Ze hebben allemaal een nummer in hun arm getatoeëerd om te laten zien dat ze wel uit de gevangenis komen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:31 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Ik reseveer een meisje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik reserveer een meisje!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    en een jongen !!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Naam: Shannea Harris
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19
    Misdaad: Ze heeft iemand neergeschoten die haar heeft bedrogen in een drugsdeal. Daarnaast is ze opgepakt voor drugs en wapens bezit.
    Uiterlijk (+foto):





    Ze is klein en smal gebouwd en heeft haar rode haar van nature. Ze heeft net iets grotere rondingen dan de gemiddelde vrouw van haar leeftijd en is 1.63.
    Karakter: Ondanks dat ze klein en smal gebouwd is heeft ze daar niet veel problemen mee, omdat het door haar gebluf en uitstraling haast niet uitkomt op een gevecht. Ze laat nooit angst zien en is ook bijna nergens bang voor. Behalve voor het verliezen van iemand die haar dierbaar is. Als een van haar vijanden vrijkomt is ze altijd doodsbang dat hij/zij haar familie iets zal aandoen.
    Extra: Ze is het liefste op zichzelf en maakt niet graag vrienden, ook al weet ze dat je het in je eentje niet redt in zo'n gevangenis. Ze mag het personeel absoluut niet en kan soms wel eens een grote mond opzetten, maar ze heeft 1 vriendin, een verpleegster die elke dag langs komt om medicijnen te brengen tegen Shanneas agressie stoornis waar ze bijna geen last van heeft door de medicijnen. Omdat de rest van het personeel vragen van haar vaak negeert of af afwimpelt, maar dat doet zij niet en maakt vaak een kletspraatje.
    Ze wordt een beetje gezien als de hoer (letterlijk) omdat ze gewaagde kleding draagt, niet verlegen is en mensen verhalen over haar verzinnen dat zij het doet voor een klein beetje geld. Maar dat is niet waar, en ondanks ze het probeert te negeren kan ze soms daardoor heel boos en agressief worden.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:56 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Naam: Alison Lockwood
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 21
    Misdaad: Door haar verleden -zie extra- ging ze drinken en roken. Ze kwam op het slechte pad terecht, en ontmoette enkele mensen. Deze mensen waren misdadigers. Ze waren vandalisten en inbrekers, maar stuk voor stuk droegen ze een vuurwapen of mes bij zich. Alison uiteindelijk ook, en ze heeft enkele moorden op haar geweten.
    Toen ze een getrouwde vader van twee kinderen vermoordde omdat hij een enorme schuld had doordat hij drugs kocht van Alison, werd ze gesnapt door de politie.
    Uiterlijk (+foto):



    Karakter: komt
    Extra: Haar moeder overleed toen Alison elf was, en daardoor begon haar vader steeds meer en meer te drinken. Hij werd handtastelijk en agressief. Op haar vijftiende besloot Alison weg te lopen, en kwam zo bij de bende terecht.
    Ze dronk en rookte; ze voelde er niks voor om te stoppen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Annebella DeNacolc
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 17
    Misdaad: haar moeder pleegde zelfmoord, en ze werd door haar pa en haar broer onderdrukt en sexueel misbruikt, en heeft uit woede haar pa vergiftigd en haar broer vermoord. Ze heeft hiervoor 18 jaar gekregen, ze zit nu 4 jaar in de gevangenis.
    Uiterlijk (+foto):

    Ze heeft bruine ogen en licht bruin haar met blonde highlights. haar kledingstijl is niet sletterig, maar ook niet normaal. Ze trekt aan waar ze zich naar voelt.
    Karakter: Ze is als je haar leert kennen een heel lief meisje met goede bedoelingen, maar deze kant laat ze niet zien. Ze is naar de buitenwereld een bitch, en neemt geen blad voor haar mond, ze doet waar ze zin in heeft en is vastberaden. toen ze onderdrukt werd door haar familie was ze ook op school een niettig meisje, ze hoorde er niet bij en was ook nooit populair.
    Extra:- komt misschien nog.


    Naam: Jason Jonathan McCorn'e
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 32
    Misdaad: Hij heeft serie moorden gepleegd in het buitenland en is na 14 jaar in het buitenland opgesloten te hbben gezeten, plaats voor iedereen onbekend, uitgeleverd aan Amerika. Hij moet hier nog 6 jaar zitten voor een moord die hij in Amerika gepleegd heeft. Hij zit nu 5 maanden.
    Uiterlijk (+foto):

    Bruin haar bruine ogen, hij is erg uitgehongerd en heeft veel tatoo's.
    Karakter: Hij laat geen gevoelens naar buiten en gezichtsuitdrukkingen zijn heel moeilijk te herkennen, soms lacht hij even kort maar dat komt weinig voor. Hij is erg op zichzelf en wil geen hulp van anderen aan nemen.
    Extra:- komt misschien nog.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:25 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik reserveer een jongen en een meisje. Ik ga ze al maken :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kun je me een pb of gastenboek bericht sturen als we beginnen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Hi,
    I was bored so i made a cover for your rpg.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Courteous schreef:
    Hi,
    I was bored so i made a cover for your rpg.



    Hmm, nice.

    Ik ga hem wel gebruiken voor de RPG topics (:


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Ik reserveer een meisje!


    El Diablo.

    Ik reserveer een jongen.

    Salim schreef:
    (...)

    Hmm, nice.

    Ik ga hem wel gebruiken voor de RPG topics (:

    \
    Dat was niet helemaal degene die ik bedoelde, wacht ff ik kijk of ik de goede te pakken kan krijgne.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    crap... hij doet het niet..

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:19 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    yay, hij doet het..

    nogsteeds niet.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:21 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore