• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Darryll Wade
    "Je vriendinnetje is geïrriteerd. omdat ik hier zit" Zegt Alleshia. "Ik ga, leuk je ontmoet te hebben" Ze drukt een kus op mijn kaak en draait zich om. Ik pak haar hand en trek haar terug. Eindelijk druk ik mijn lippen even op die van haar.
    "Waarom ga je nou weg, net als het gezellig begint te worden" Ik grijns even. "Het is mijn vriendinnetje niet maar ik denk dat ze misschien een beetje jaloers is omdat jij wel makkelijk met me om gaat en zij dat blijkbaar niet kan" Ik glimlach even verleiderlijk. "En mijn zus haat ieder meisje die in mijn buurt komt. Dus je hebt je niks om je zorgen over te maken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [loop gewoon naar iemand toe xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Ik voel hoe hij mijn hand vastpakt en me terug trekt, wat me eigenlijk eerlijk gezegd verast omdat ik dacht dat hij naar Nuria ging en mijn advies opvolgde. Hij zei echter eerst niet iets, maar drukte zijn lippen even op die van mij, waardoor ik verbaast even mijn ogen verwijdde, echter wendde ik al heel snel. “Waarom ga je nou weg, net als het gezellig begint te worden,” De ironie, dacht ik grijnzend. Hij grijnsde ook even. “Het is mijn vriendinnetje niet, maar ik denk dat ze misschien een beetje jaloers is, omdat jij wel makkelijk met me om gaat en zij dat blijkbaar niet kan,” Een verleidelijke glimlach kwam er op zijn lippen en ik grinnikte door dit. “En mijn zus haat ieder meisje die in mijn buurt komt. Dus je hebt niks om je zorgen over te maken,” Oh, daarom reageerde ze zo geïrriteerd dan? Ik zuchtte en knikte toen. “Oké, als jij nog wilt dat ik hier even blijf, dan doe ik dat,” Met een klein glimlachje keek ik hem vanonder mijn wimpers aan en deed een paar haarlokken achter mijn oor. Hierna drukte ik toch mijn lippen zachtjes op die van hem, maar verbrak deze vlak erna weer en keek hem nieuwsgierig aan. “Dat kwam eigenlijk wel heel onverwacht,” grinnikte ik. “Maar het was niet onaangenaam…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Naar wie. Darryll is bezig met Alleshia en dan is er Jalisha, maar dat is geen echt persoon. Net als Jason en 2 zijn uit het gebouw. En de rest is zo goed als ofline :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darryll Wade
    “Oké, als jij nog wilt dat ik hier even blijf, dan doe ik dat,” Ik grijns eventjes. Ze drukt dan plots haar lippen zacht op die van mij. "Dat kwam eigenlijk wel heel onverwacht maar het was niet onaangenaam" Zegt Alleshia grinnikend. Ik glimlach eventjes. "Het is altijd beter als het onverwachts komt" zeg ik en ik knipoog eventjes. "Ik wil niet alleen dat je eventjes blijft, Ik wil dat je bij de crew komt" zeg ik zacht. "Ik ben niet bang om de puppy-eyes techniek te gebruiken" Ik grijns even verleiderlijk. "of ik neem je mee naar men slaapkamer beneden....dan kom je wel in de crew" ik grinnik even en knipoog.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [of naar darryll en alleshia? Xd maar ik ga slapen zo alvast goodnight]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Maar die zijn zo te zien *Kuch* Lezen druk bezig dat verstoord ze niet. Maar ik typ wel even een zinloos berichtje omdat ik me verveel. Slaaplekker.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Het is altijd beter als het onverwachts komt,” zegt hij en knipoogde eventjes, waardoor ik een scheef grijnsje op mijn volle lippen kreeg. “Ik wil niet alleen dat je eventjes blijft, ik wil dat je bij de crew komt,” zegt hij zacht. “Ik ben niet bang om de puppy-eyes techniek te gebruiken,” Hij grijnsde even verleidelijk, en ik lachte kort en zacht. “Of ik neem je mee naar men slaapkamer beneden… dan kom je wel in de crew,” Hij grinnikte even en knipoogt, waardoor ik mijn handen op zijn borstkas legde en weer wat dichter bij kwam, terwijl ik hem nog steeds aankeek. “Ah ja? Zodat je weer gecockblockt kunt worden?” Grinnikte ik uitdagend, maar keek hem hierna verleidelijk aan. “Ik kom sowieso wel bij de crew,” Hij mocht het opvatten zoals hij wilde, ik was wel nieuwsgierig.

    (Goooodnight. Ik ga nu slapen ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kate Charlize Skye Woods
    Jalisha staat weer bij mij glazen schoon te maken terwijl ik mijn Coctails opdrink. 'Je was niet blij net zo te zien?' Vraag ik haar waarna ze haar hoofd schud. 'Nee. Ze noemde me Jalish en ze kent me niet eens. Van jou pik ik het nog wel, maar van een meisje die ik net een uurtje ken en haar naam nauwelijks van weet no way.' Sist ze. Ik grinnik even en ik zie Jason ook opeens Bij ons. Hij wilt me net gaan vragen om te dansen als ik hem onderbreek. 'Nee. Je weet dat je me niet bijhoud en nog sneller valt bij mij dan bij Alleshia.' Zeg ik grijnzend. Hij loopt al weg waardoor ik zachtjes lach. Ik kijk naar Alleshia en Darryll en ik zie ze kussen. Hoe the fuck. Ze kende elkaar nauwelijks, maar ze zouden wel te veel drank ophebben. 'Jalish zin om te dansen?' Vraag ik haar. Ik vond het leuk om met een meisje te dansen. Ik was niet bi ofzoiets, maar dat deed ik in clubs ook altijd want dan wisthet dat het gewoon voor het dansen was en niets meer. Ik trek haar mee en we staan al op de dansvloer. Jalisha kon er ook wel wat van. Sensuel en Gewoon Streetdance. Ik beweeg mee op de beat. Het was niet Sensuel maar iets waarvoor we zouden gaan trainen. Ik deed gewoon rustig aan. De beste dingen zou ik later wel laten zien. Jalish volgde me met moeite maar het lukte haar wel aangezien we dit vaker hadden gedaan. We kende elkaar hoedenpen en hadden zelfs getallen voor moves zodat we tegelijkertijd konden dansen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik kom even melden dat ik nauwelijks tot niet reageer vandaag. Moet dingen voor vakantie inpakken. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Succes met inpakken ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Darryll Wade
    Alleshia legt haar handen op mijn borst en komtt weer dichterbij. "Ah ja? zodat je weer gecockblockt kunt worden?" Mijn mond zakt een stukje open. "Ah nee, dat is gewoon gemeen" zeg ik. "Dat was echt vals". "Ik kom sowieso bij de crew" zegt Alleshia dan. "Nou dat is dan iniedergeval een geruststelling" Ik grinnik even. "maar die opmerking was echt vals" Ik knijp mijn ogen even een beetje samen en kan een kleine grijns niet onderdrukken. Het was dan ook wel een klein beetje grappig.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Verveeld speel ik wat mijn mijn mobiel. Het feest wat niet echt wat ik gewent was. En ik had meer dan een handje vol mensen verwacht. Dit was niets voor mij. Ik hield van groot en druk. Uit mijn ooghoeken zag ik dat Nuria op een bank was gan zitten en ik stond op om naar haar toe te lopen. 'Jij was snel weg.' ik plofte naast haar neer en stopte mijn iPhone terug in mijn broekzak om vervolgens mijn hand door mijn haar te halen. Ik moes daar echt eens mee stoppen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Zijn mond zakt een stukje open. "Ah nee, dat is gewoon gemeen. Dat was echt vals". Ik kan het niet laten en grinnik een beetje. "Nou dat is dan iniedergeval een geruststelling, maar die opmerking was echt vals," Hij knijpt zijn ogen even een beetje samen en kan een kleine grijns niet onderdrukken.
    Even keek ik naar de zaal, maar vlak hierna terug naar hem. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en drukte een kus op zijn wang. "Sorry," Een kleine glimlach kwam er op mijn lippen en ik keek hem met puppy-oogjes aan. "hoe kan ik het goedmaken?" Ik knipperde lieflijk en charmant met mijn oogleden en grijnsde toen verleidelijk. "We can always try again.." Mijn stem was een zachte fluistering geworden, echter nog wel goed te verstaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nuria Layla Moreno

    ´Sorry´ zeg ik blozend en kijk hem aan. ´Ik ging Darryll vertellen dat ik graag bij de crew kwam dansen en toen was ik je kwijt.´ Ik leg mijn hand op zijn been en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. ´Wil je zo nog eventjes dansen?' vraag ik en kijk hem lief aan. 'Finish what we started' fluister ik in zijn oor. Ik lik even over mijn lippen en kijk hem versierend aan.


    ~