• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    'Nou, in de club dans je meestal nog wel een tijdje door. Je gaat bij meiden op hun schoot zitten en doet wat ik nu bij jou doe.
    Behalve zoenen, want dat is tegen de regels.' zegt Brian lachend. Hij kijkt me uitdagend aan en streelt mijn hals met zijn hand. 'Wil je misschien vannacht mee naar de stripclub?' vraagt hij met een lachje. Ik moet zachtjes lachen en giechelen. Alcohol doet zijn werk. Ik laat een hand vanaf zijn borstkas een beetje plagend naar beneden zakken. Ik kom nu vlak boven zijn navel. En ik ga nog een stukje omlaag, en vlak boven de rand van zijn boxer, stop ik. 'Hmm..,' zeg ik dan. 'Stripclub. Met allemaal knappe jongens?' en ik lach even. 'Ik weet niet of we onze nieuwe familie mogen achterlaten.' en familie zeg ik spottend. Mijn handen kriebelen een beetje plagend bij zijn onderbuik. 'Wat is nog meer tegen de regels?' vraag ik uitdagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Darryll Wade
    Alleshia begint te dansen maar blijft me strak aankijken. "Geen Bachata deze keer?" Ik grinnik even. "Nee dat is niet eerlijk voor de rest" zeg ik lachend. Ik laat Alleshia een rondje draaien en doe het zelfde met Kate terwijl ik flexiebel dans. Ik ben iemand die dans veel met mijn heupen. Tenzij we echt een cheorografie hebben dan ga ik me echt daar op focussen maar als ik freestyle maakt het me nooit zoveel uit


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Brian Everret Jones

    Ik voel haar hand via mijn borstkas naar beneden zakken en ril even als ze bij mijn onderbuik is. "Hmm... Stripclub. Met allemaal knappe jongens? Ik weet niet of we onze nieuwe familie mogen achterlaten." ik lach als ze kriebelt op mijn onderbuik. "Wat is nog meer tegen de regels?" vraagt ze uitdagend. Ik grinnik even.
    "Nou, wat je nu doet is nog toegestaan. Maar owee als je lager gaat daar." zeg ik op een dreigende toon en schud dan lachend mijn hoofd. "Nee grapje, maar het is wel een van de gebieden waar je eigenlijk niet mag komen." grijns ik. Ik leg mijn hand op haar wang. "Maar van mij mag je dat wel nu hoor." grinnik ik en steek mijn tong even uit. Ik kijk JulliËt dan vragend aan. "Maar, ga je mee?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wat is Jayson laatste post?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julliët Elisabeth Day
    Hij vertelt nog meer over de regels, en ik moet lachen als hij vertelt over de gebieden waar ik niet mag komen. Dan legt hij zijn hand op mijn wang. 'Maar van mij mag je dat nu wel hoor,' zegt hij grinnikend, en hij steekt zijn tong naar me uit. Ik lach weer, 'Wat aardig van je! Dat ik dat mag.' en ik kijk hem speels aan. Maar ik ga met mijn handen weer naar boven, expres hem plagen. 'Maar, ga je mee?' vraagt hij dan. En ik bijt even op mijn lip. Waarom ook niet? 'Oke is goed,' zeg ik lachend. En ik duw hem lachend van me af. En dan sta ik op. 'Trek je nog wel je kleren aan?' lach ik. En ik bekijk heel zijn lichaam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (We kunnen beter even op HurtedHeart en Dictionary wachten. Ik weet niet wanneer ze er weer zijn.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ja was ik ook mee bezig]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ben er weer. Sorry. Ik kijk nu btw ook half film dus reageer langzamer :s]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brian Everret Jones

    "Wat aardig van je! Dat ik dat mag." Ik voel haar handen omhoog gaan, ik wist het. Lachend schudt ik mijn hoofd.
    "Oke is goed," Ze duwt me lachend van haar schoot en ik kijk haar grijnzend aan. "Trek je nog wel je kleren aan?" vraagt ze lachend. Ik zie haar mijn lichaam bekijken. "Nee, ik ga in mijn boxershort over straat." zeg ik sarcastisch en pak mijn kleren bij elkaar die ik met gemak op een snel tempo aantrek. Dan kijk ik Julliët aan.
    "Oh, het is niet alleen dansen daar, het is een soort toneelstuk met strippers." grijns ik en loop naar de deur, dan hou ik die open. Snel pak ik haar mobiel en geef hem aan haar. "Geen idee hoe het geluid uit moet." grinnik ik. Dan loop ik weer naar de deur en wacht tot Julliët erdoor gaat.

    [Me nichtje van drie of zo is hier nu haha ze is echt vet schattig :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nuria Layla Moreno

    Ik ging wat uitdagender dansen op deze muziek. Ik draai sierlijk mijn armen in de lucht en laat mijn heupen een de rest van mijn lichaam het werk doen. Ik was slank en lenig en dat werkt zeker in je voordeel. Ik kijk even naar Darryl en dans eenstukje naar hem toe. 'Ik ben trouwens Nuria.' Ik glimlach en maak een paar sensuele heupbewegingen en dans weer ongestoord door. Ik voelde me echt blij. Iedereen was geweldig. De meiden en Darryl dansten goed. Dit werd vast geweldig.


    ~

    Stiles schreef:
    [Wat is Jayson laatste post?]


    [In de vorige topic:) zit op mobiel dus kan niet kopieren]


    ~

    Kate Charlize Sky Woods
    Darryll laat me ronddraaien en ik doe gezellig mee. Ik dans zoals het me geleerd is door mezelf met minn heupen. Met mijn billen kon ik dingen doen die niemand anders kon. Mijn lichaam was als ijs dat de mooiste vormen kon aannemen, maar zo zaht als water. Daarom zwemde ik dus vrij vaak omdat ik daarin de mooiste bewegingen kon maken. Ik ving een naam op. 'Nuria' Hoorde ik het meisje zeggen. Ik keek haar kant op maar ze was aan het praten met Darryll. 'Ik ben Kate trouwens.' Zeg ik ook vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zal ik kopieren?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson Nathan Carlson

    Ik had niet erg veel gemist dus. Het meisje springt van de barkruk en trekt mij aan mijn arm mee de dansvloer op. Ik grijns even en laat me rustig mee trekken tot ze stopt. 'Ik werk in een snackbar in de haven' zeg ik als antwoord op haar vraag. 'Hij is van mijn oom en tante en ik werk daar al sinds ik 16 ben.' Ik glimlach en begin een beetje te dansen op de muziek die nu word gedraaid .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    [Zal ik kopieren?]


    [Bedankt :)]


    ~