• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    Hij grijnst en knikt dan. 'Dan moet er wel lekkere muziek zijn,' zegt hij grinnikend. En hij trekt me tegen zich aan. Hij trekt weer speels zijn wenkbrauw op, waar ik ook weer om moet lachen en een beetje giechelen. 'Hoe doe je dat toch?' vraag ik lachend. 'Dus kom maar met een oplossing,' hij wenkbrauwwiebelt en kijkt me aan. Ik giechel er een beetje om en dan knipoogt Brian. Ik lik even over mijn bovenlip. 'Ik denk niet dat het een goed idee is als im ga zingen.' zeg ik. En ik knipoog naar hem. Dan pak ik mijn mobiel erbij en zet muziek op. Goede muziek. 'Problem fixed.' zeg ik. En kijk hem dan nog even aan, 'Showtime.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Darryll Wade
    "Ach Dankje dankje" zegt Alleshia en vervolgens stellen zij en Kate zich aan elkaar voor. Waarna Alleshia zich naar me toe draait. "Ik denk dat het inderdaad goed voor je is als je wat gaat dansen Cutie" zegt Alleshia. Ze port wat in mijn zij en knipoogt dan. Ik grijns even breed en kijk Kate en Alleshia aan. "Oké" zeg ik. "maar alleen als deze twee mooie dames met me mee gaan dansen" zeg ik grijnzend.
    Ik word plotseling aangetikt. "Hee" een meisje kijkt me aan. "Ik wou je even laten weten dat ik graag bij je crew kom dansen en dit feest is echt geweldig" Het meisje bloost en ik glimlach even. "Oke, dat is fijn., ook dat je het naar je zin heb" Ik knipoog even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    Hij kniptoogt naar me wat me nog meer laat blozen. Ik kijk even in zijn ogen en glimlach. Hij was van dichter bij nog knapper dan net. Ik besef dat ik naar hem sta te staren en wend mijn gezich af. 'Wil je misschien straks even dansen?' Hij was de leider en ik was best wel benieuwd naar wat hij nog meer kon. Ik glimlach even en kijk naar de twee meiden die bij hem stonden. 'Oh je ging al dansen.' 'Nja een andere keer is ook goed' zeg ik dan maar. Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Normaalwas ik altijd heel zeker.


    ~

    Kate Charlize Skye Woods
    Ze stelt zich voor en draait zich dan weerom naar Darryll. Darryll knikt. ''Maar alleen als deze mooie dames met me mee gaan dansen.' Zegt hij dan. Hij word angetikt door een meisje. Zezag er leuk uit en aan haar structuur t zien kon ze er wat van aks ze had gelee en rythme gevoel had. We wachten tot Darryll klaar is met praten. Een echte Romeo al heeft hij mijn hart niet gewonnen, maar dat komt omdat we vrienden zijn. Ze wou gaan dansen, maar zag ons al. Ik kijt haar vriendelijk aan. 'Je kan andes wel metons meedansen als je wilt.' Zeg ik vriendelijk tegen haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ben even eten :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij grijnst even breed en kijkt dan Kate en mij aan. “Oké,” zegt hij, “maar alleen als deze twee mooie dames met me mee gaan dansen,” zegt hij grijnzend en ik knik, terwijl ik op sta en mijn armen om zijn middel doe. “Ik zeg ja,” Ik kijk naar Kate. “en jij?”
    Toen Darryll opeens werd aangetikt door een meisje keken we haar allemaal aan. “Hee, ik wou je even laten weten dat ik graag bij je crew kom dansen en dit feest is echt geweldig,” Het meisje bloost en glimlach even waardoor ik grinnik. “Oké, dat is fijn, ook dat je het naar je zin heb,” Het meisje vroeg om te dansen maar zag toen ons en haar gezicht betrok even.
    Kate stelde voor dat ze mee mocht dansen en ik begon gelijk te lachen terwijl mijn kristalblauwe ogen hierdoor even schitterde. “Ja, kom mee, ik weet zeker dat Darryll hier het vast niet erg vind,” Grinnikte ik en streelde hem even over zijn arm waarna ik afstand nam en hem aankeek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brian Everret Jones

    Ik lach als ze haar mobiel pakt en goede muziek op zet. "Showtime." zegt ze dan. Ik grinnik en trek haar achter me aan en open een random deur en trek haar naar binnen. Ik sluit de deur en pak haar mobiel. Dan zet ik hem harder en leg hem op het tafeltje dat ik zie.
    "Goed waar waren we," grijns ik en duw Julliët op de stoffen stoel en stap achteruit. Ik maak soepele moves op de muziek en al snel hem ik mijn blouse weer uit. Die hang ik om mijn nek en kijk Julliët uitdagend aan. Ik ga op haar schoot zitten en maak wat 'oversekste' moves op haar schoot. Ik ga zo dichtbij en raak net niet haar lippen, grijnzend ga ik weer van haar schoot. Mijn riem maak ik met een snelle beweging los en mijn schoenen liggen al aan de andere kant van de kamer.
    Strippen gaat gepaard met verschillende stylen. Ik maak een breakdance move op de grond en sta met een sprong en zonder handen te gebruiken op. Wanneer ik sta zakt mijn broek automatisch van mijn kont af. Uitdagend kijk ik Julliët aan en wacht op haar reactie. Natuurlijk kan ik niet lang wachten en zit al weer op haar schoot. Mijn handen gaan door haar haar en ik kijk d'r aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryll Wade
    Het meisje vraagt me om te dansen. " Is het mijn Lucky day vandaag? allemaal mooie dames willen met mij dansen" Ik grijns en kijk dan even met samen geknepen ogen naar Jason. "Oké als hij me niet gecockblocked had dan was het me lucky day geweest" Jason grijnst.
    "je kan anders wel met ons mee dansen?" zegt Kate. Alleshia lacht waardoor haar ogen gaan schitteren. "Ja kom mee, Ik weet zeker dat Darryll hier het vast niet erg vind" grinnikt ze. Ze streelt even over mijn arm en laat me dan weer los en neemt haar afstand. "Wie zegt nou geen nee als er drie mooie meiden willen dansen" grijns ik en sla even plagerig mijn arm om Alleshia haar schouder en knipoog. "Hó maar dan ga ik ook dansen" grijnst Jason "Hó dan ga ik jou ook cockblocken" zeg ik en ik kijk hem even doordringend aan maar kan een grijns niet onderdrukken. Ik Stap van de kruk af. Jason knipoogt, pakt het meisje haar hand, maakt een buiginkje en neemt haar al dansend mee naar de dansvloer.
    "Dames" zeg ik, ik sla mijn armen om de schouders van Kate en Alleshia en neem ze dan mee naar de dansvloer waar Jason al is met het meisje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    Ik glimlach als iedereen zegt dat ik wel mee mag dansen. Een jongen met de naam Jason pakt mijn hand en neemt me mee naar de dansvloer. 'Stond jij net niet achter de bar?' Vraag ik en begin weer op het ritme van de muziek te dansen. 'Darryll is mijn neef' zegt hij lachend en danst ook. Ik glimlach en kijk blozend van hem naar Darryll. De meiden komen ook met hem mee en daar staan we dan. Dat verhaal met dat gecockblockt snap ik niet en ik wil het ook niet weten denk ik.


    ~

    Julliët Elisabeth Day
    Ik zit op een stoffen stoel en joel even als Briam weer begint met strippen. Brian is uitdagend, waar ik om moet lachen. En hij heeft zijn blouse uit en komt op mijn schoot zitten. Hij maakt bewegingen die me opwinden, wat waarschijnlijk zijn bedoeling is. En zijn gezicht is zo dichtbij dat onze lippen net niet die van elkaar raken. Hij staat helaas weer op en na een paar dance moves is zijn broek ook van zijn kont. Hij komt weer op mijn schoot zitten en gaat met zijn handen door mijn haar. 'Hmmm,' zeg ik goedkeurend. En ik kijk ook naar hem. Ik ga zacht met mijn nagels over zijn borstkas. 'Erg indrukwekkend, je sprak de waarheid.' en dan druk ik even zacht mijn lippen tegen zijn borstkas. Dan kijk ik hem weer aan, ik ben een beetje opgewonden en moet lachen. 'Die show wil ik wel vaker zien,' zeg ik. En ik giechel dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Ik begon te lachen over het cockblock-gedeelte en keek speels grijnzend naar Darryll. “Wie zegt nou geen nee als er drie mooie meiden willen dansen,” grijnst hij en sloeg plagerig zijn arm rond mijn schouder en knipoogde, waardoor ik mijn arm weer rond zijn middel deed. Jason zei dat hij ook wilde gaan dansen en Darryll stapte van de kruk af, waarna Jason het hand van het meisje pakt, een buiginkje maakt en haar al dansend mee neemt naar de dansvloer.
    “Dames,” zei hij, sloeg zijn armen rond Kate en mijn schouders en nam ons mee naar de dansvloer, waardoor ik lachte en toen Darryll op de dansvloer weer aankeek. “Dit keer geen bachata, hm?” Grijnsde ik en begon gelijk te dansen bij Darryll in zijn buurt, terwijl ik de gehele tijd mijn ogen in die van hem doorboorde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ben even eten]


    ~

    Brian Everret Jones

    Ik voel Julliët's nagels over mijn borstkas gaan. "Erg indrukwekkend, je sprak de waarheid." Ik voel haar lippen even op mijn borstkas en bijt even op mijn lip. Ze lachte. "Die show wil ik wel vaker zien." giecheld ze.
    Ik grijns en lip even over mijn lippen. "Nou, als je me helpt herinneren doe ik dat graag." Ik kijk Julliët aan.
    "Eigenlijk mag je je toeschouwers niet zoenen, maar bij jou is dat moeilijk te weerstaan." ik druk mijn lippen op die van haar en bijt even zachtjes op haar onderlip. Dan haal ik ze van de hare af en grinnik. "Dat moést ik gewoon even doen." Ik ga weer met mijn handen door haar haar, terwijl ik haar aan blijf kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julliët Elisabeth Day
    Hij grijnst en likt over zijn lippen. 'Nou, als je me helpt herinneren doe ik dat graag,' zegt Brian. Hij kijkt me aan. 'Eigenlijk mag je je toeschouwers niet zoenen, maar bij jou is dat moeilijk te weerstaan.' en dan voel ik zijn lippen op die van mij. En zijn lippen voelen goed aan. Hij bijt zachtjes even op mijn onderlip waardoor ik moet glimlachen. 'Dat móest ik gewoon even doen,' zegt hij. Hij gaat met zijn handen door mijn haar. En hij blijft me aankijken. Hij zit nog steeds op mijn schoot. 'Niet erg hoor,' zeg ik lachend. 'Totaal niet erg. Wacht heel even, ik moet ook even dit doen.' en ik leg mijn handen in zijn nek. Dan kus ik hem ook weer. Zachtjes op zijn lippen. Dan druk ik een kusje tegen zijn kaak. Dan kijk ik hem weer aan. 'En wat gebeurt er als je klaar bent met uitkleden dan?' vraag ik met een verleidelijke glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brian Everret Jones

    "Niet erg hoor. Totaal niet erg. Wacht heel even, ik moet ook even dit doen." Ik voel haar hand in mijn nek en kort daarna voel ik haar lippen op de mijne. Daarna voel ik haar lippen kort op mijn kaaklijn. Ik lach even als ze me aankijkt.
    "En wat gebeurt er als je klaar bent met uitkleden dan?" vraagt ze met een, volgens mij, verleidelijk lachje. Ik grinnik.
    "Nou, ik de club dans je meestal nog wel een tijdje door. Je gaat bij meiden op hun schoot zitten en doet wat ik nu bij jou doe. Behalve zoenen, want dat is tegen de regels." lach ik. Maar hier ben ik niet in de stripclub, ik zit hier ergens anders. Ik kijk Julliët uitdagend aan en streel door haar hals heen.
    Hmm, om eerlijk te zijn mis ik nu wel het in de stripclub zijn... Ik denk dat ik vannacht maar eens ga kijken. "Wil je misschien vannacht mee naar de stripclub?" vraag ik met een lachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.