• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    'Oke ik zeg het maar je mag me niet gek vinden' zeg ik blozend. Ik slik en kijk hem an. 'Ik dacht aan slapen met jou vannacht' zeg ik heel zacht. Mijn wangen worden vuurrood en ik kijk naar mijn handen. 'Zoals ik dus al zei heb ik wel eens rare gedachten' zeg ik nog steeds zacht. Ik kijk hem heel langzaam aan en bijt op mijn lip. 'Vind me alsjeblieft niet gek, maar de laatste keer dat ik iets met een jongen had is een jaar geleden.' 'Hij zei dingen tegen me wat ontzettend pijn deed en me heel erg deed twijfelen'beken ik en kijk hem recht in zijn mooie ogen aan.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik kon er niets aan doen, maar ik kon haar alleen maar grijnsend aan kijken. 'Dat kan geregeld worden toch. Ik streek een loshangende pluk achter haar oor en drukte een kusje op haar voorhoofd. OP dat geode met haar oude vriendje weet ik eigenlijk niet veel te zeggen. Ik ben niet zo'n type dat overal raad mee weet. dus hou ik het maar bij het slaap onderwerp. 'Dus, we slapen vanacht bij mij thuis? Hoef ik je ook niet op te komen halen morgen en krijg je ontbijt op bed van me.' Vroeg ik haar hoopvol.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    'Hmmm klink goed' zeg ik met een grijns. Ik voel me meteen al niet meer zo rood. 'Dus je vind me niet gek door mijn gedachten?' Ik streel met mijn vinger over zijn blauwe plek en glimlach. 'Je krijgt niet weer ruzie met je vriend toch?' vraag ik grijnzend en steek mijn tong uit. 'Dan krijgt hij namelijk ruzie met mij.' Ik kijk Antz even lief aan met een schuin hoofd.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian NOway
    Ik schud mijn hoofd. 'Waarom zou ik.' 'Je krijgt niet weer ruzie met je vriend toch?' Ik grinnik even. 'Dan krijgt hij namelijk ruzie met mij.' Ze kijkt me met een schuin hoofd aan en ik schud lachend mijn hoofd. 'Het was een uit de hand gelopen grap, geen ruzie.' Stelde ik haar gerust. 'Daarbij zit hij in zijn eigen huis en gaan wij naar mijn huis.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    'Rare grapjes' zeg ik lachend en druk een kus op zijn kaak. 'Heb je er geen last van verder?' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Heb je wel een shirt om in te slapen voor me?' Ik bloos even en pak mijn mobiel en stuur mijn broer een smsje dat ik ergens anders blijf slapen en morgenavond laat weer thuis ben. Ik kijk Antz weer aan en glimlach. 'Geregeld.'

    [Sorry voor late reactie ik was hapjes maken:$]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:58 ]


    ~

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Sorry' zegt hij blozend. 'Maar ik weet je naam nog niet dus ik dacht dan noem ik je meisje.' Hij glimlacht voorzichtig. 'Ik ben hier geboren, wel aande andere kant van de stad maar toen ik een jaar op 5 was zijn we hier heen gekomen,' glimlacht hij. 'Waar heb je nog meer gewoond dan?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Overal en nergens, Parijs, Londen en nog wel meer plaatsen,' antwoord ik.
    'Heb je buiten dansen ook nog andere hobby's?' vraagt hij dan.
    'Jawel, maar die zijn niet echt interessant'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayson Nathan Carlson

    Ik grijns even. 'Maar je hebt ze wel dus.' Ik doe een wenkbrauwwiebel en glimlach. Ik hoor dat het liedje is afgelopen dus kijk ik haar aan. 'Heb je ook zin in wat drinken?' Ik leg mijn arm om haar middel en neem haar mee naar de bar waar ik op een kruk ga zitten en haar een stukje naar me toe trek. 'Je ziet er mooi uit vanavond trouwens.' Ik bestel voor mezelf een malibu cola en kijk dan het meisje aan. 'Wat wil jij drinken?'

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:19 ]


    ~

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Ja, maar zoals ik al zei: Ze zijn niet interessant,' mompel ik.
    Hij vraagt of ik iets wil drinken maar voordat ik kan antwoorden sleept hij me al mee naar de bar. Hij gaat op een kruk trekken en trek me iets naar zich toe. 'Je ziet er mooi uit vanavond trouwens.'
    'Dank je,' zeg ik.
    'Wat wil jij drinken?'
    Ik tuit bedenkelijk mijn lippen. 'Doe maar een baco'.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Jongens humor denk ik.' Grijns ik. 'Heb je er geen last van verder?' Vraagt ze dan toch, maar ik schud mijn hoofd. 'Ik ben wel wat gewent.''Geef ik toe. 'Heb je wel een shirt om in te slapen voor me?' Vraagt ze, terwijl ze haar mobiel pakt. ik knik. 'Je kan zelfs kiezen.' Grijns ik en ook ik pak mijn mobiel om Jayy te smsen dat ik niet kom vanavond en zeg onze Gamedag van morgen af.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayson Nathan Carlson

    Ik geef haar een baco en glimlach. 'Woon je hier dicht bij?' vraag ik en bekijk haar. Ze had een mooi gezicht en haar honing blonde lokken maakten het af. 'Ik woon hier zelf best dicht bij, dus kon mooi op de fiets heen.' Ik neem een slok van mijn drinken en kijk eventjes rond. Volgens mij was iedereen er nog. Ik wend me weer tot het meisje. 'Heb je ook nog met anderen gepraat vanavond of niet?'


    ~

    Nuria Layla Moreno

    'Hmm je maakt me nieuwsgierig' zeg ik grijnzend en stop mijn mobiel weer in mijn bh. 'Ik haal nog even wat te drinken zo terug' zeg ik en druk een kusje op zijn lippen. Ik sta op van zijn schoot en loop heupwiegend naar de bar. 'Een cola malibu en een wodka redbull' zeg ik. Ik krijg het vrijwel meteen en loop dan weer terug naar Antz. 'Was ik weer' zeg ik lief en zet ons drinken op het tafeltje en ga dan weer op zijn schoot zitten. 'Woon je alleen of met je ouders?' vraag ik en kijk hem aan.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Nuria loopt weg en als automatisch glijden mijn ogen af naar haar kond. en die was damm-sexy.
    Al snel is ze terug met twee glazen en beide zet ze, ze op het tafeltje waarna e op mij schoot komt zitten. 'Woon je alleen of met je ouders?' vragend kijkt ze me aan. 'Alleen.' glimlachte ik. 'Nou, ik heb wel een huisgenoot, maar die is er bijna nooit.' en ik buig naar voren om mijn drankje te pakken en er een grote slok uit te nemen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    'Nicee' zeg ik grijnzend. 'Worden we tenminste niet gestoord.' Ik bloos even als ik besef wat ik heb gezegd. 'Ik woon met mijn broer maar die is ook wel veel weg naar zijn vriendin en ze komt ook wel bij ons maar niet vaak' zeg ik en neem een slok van mijn drinken. 'Ik heb namelijk een gigantisch hekel aan haar.' Sinds ze rond dat te sneupen op mijn kamer voor een 'slipje' had ik een hekel aan haar. Sinds toen heb ik ook een slot op mijn kamer, just in case.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:47 ]


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Nou, ik zoek nog een andere huisgenoot. dus als je wilt.' Ik haalde mijn schouders op. Waarschijnlijk vond ze me nu te hard van stapel lopen of me gek, maar het was gewoon zo. Mijn ouders mochten dan mijn huur betalen, ik had een huisgenoot zodat ik niet alleen hoefde te zijn, en aangezien die er nooit was had het weinig nut. Niet dat ik vaak alleen was. Jayy kwam standaart over de vloer en zat vakker bij mij dan thuis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    'Meen je dat?' Vraag ik en kijk hem met een grote glimlach aan. Het ging dan wel snel maar dat vind ik niet erg. Het voelt best wel goed. 'Ik weet iets.' Ik kijk hem aan. 'We slapen vannacht samen en gaan morgen leuke dingen doen en dan leggen we het mijn broer voor?' Ik kijk hem hoopvol aan. 'Het zou echt geweldig zijn, ik zit nu ook alleen maar thuis meer alleen dandat er iemand bij me is' zeg ik rustig. Ik druk een lange kus op zijn mondhoek en bloos. 'Je bentecht geweldig weet je.'

    [Thank youu :)]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 0:21 ]


    ~