• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ben vanaf morgen op vakantie tot de 25ste. Ik heb wel internet op mijn mobiel dus ik kan wel af en toe reageren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Ik ben vanaf morgen op vakantie tot de 25ste. Ik heb wel internet op mijn mobiel dus ik kan wel af en toe reageren]


    [Is goed :) veel plezier babe (K)]


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik was blij om haar reactie. 'Het huis is groot zat, je kan je eigen kamer krijgen dus je hebt genoeg privesie.' Probeerde ik haar nog meer gerust te stellen. Ik wilde niet dat ze dacht dat ik maar op een ding uit was.
    'Je bentecht geweldig weet je.' ze drukte een lange kus op mijn mondhoek en blooste. 'En jij bent heel schattig met die constant rode wangetjes van je.' Grijnste ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik heb gewoon honger :Y)

    Veel plezier! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb ook honger! maar omdat ik vandaag eignelijk boodschappen moest doen en ik dat niet gedaan heb omdat ik toch niet thuis at heb ik nu niets in huis en moet ik morgenvroeg dus voor mijn ontbijt de deur uit om wat te halen ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga een koekje pakken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nuria Layla Moreno

    'Alles is goed' zeg ik blij. 'En jij laat me steeds blozen.' Ik bloos alweer en verberg mijn gezicht tegen zijn borst. 'Je geeft me een super goed gevoel terwijl we elkaar nog maar heel kort kennen enzo' zeg ik zacht en kijk hem weer aan. 'Je bent gewoon anders dan bepaalde jongens.' Ik leg mijn hand op zijn wang en streel zacht.'Je neemt me tenminste zoals ik ben' fluister ik en kijk hem aan terwijl ik zacht door streel. Ik denk even aan David mijn ex maar schud hem snel weer uit mijn gedachten. Antz was beter dan David.

    [Ik ga slapen. Ben moe. Hoe gaat het nu met je hoofdpijn door je nieuwe bril? Hoop dat het snel beter word voor je. Hoofdpijn is vreselijk:S maar tot morgen(flower)]


    ~

    Lamebrain schreef:
    [Ik heb ook honger! maar omdat ik vandaag eignelijk boodschappen moest doen en ik dat niet gedaan heb omdat ik toch niet thuis at heb ik nu niets in huis en moet ik morgenvroeg dus voor mijn ontbijt de deur uit om wat te halen ;c


    [Oohja jij was ook home alone toch? :) ik sinds vanmorgen voor een hele week :D]


    ~

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ga een koekje pakken :Y)]


    [Eetse:Y) ik ga nu slapen :)]


    ~

    [Nou ik heb mijn bril dus juist tegen de hoofdpijn en zins ik hem opheb heb ik het alleenmaar. maar dat is normaal omdat ik al 3 jaar geen bril meer draag, dus ik moet even wennen. en ik post morgen ook, ga nog even mijn was ophangen en dan ook naar bed.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Frey schreef:
    Alleshia Vanessa Ripoll
    Hij grinnikt even. "Zullen we dat.. 'of iets anders' bewaren voor als we in mijn appartement zijn?"
    Ik haalde mijn schouders nonchalant op en keek hem grijnzend aan, als teken dat het goed was en het me niet uitmaakte. Hij grijnst eventjes en leunt vervolgens tegen de reling aan terwijl hij mij iets tussen zijn benen trekt. Gewillig werk ik mee met een klein grijnsje op mijn gezicht.
    "Ik ben wel benieuwd wie Alleshia is.." Ik likte even aangenaam over mijn lippen en keek met een gegrinnik weg, waarna ik een hand door mijn lange, donkere lokken haalde.
    "Wat wil je weten?" Nieuwsgierig keek ik hem weer aan en vroeg me serieus af wat hij dan allemaal van me wilde weten, maar ik wist niet zeker of ik het van mijn ouders moest vertellen. Misschien moest dat maar even wachten, je wist maar nooit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [nuría bloost echt veels te snel -.-']

    Darryll Wade
    "Wat wil je weten?" vraagt Alleshia. Ik haal mijn schouders op. "Ik weet niet wat je wilt vertellen" antwoord ik. Ik kijk even snel op mijn horloge. 3.15 "hmm de dj gaat zo opruimen" mompel ik. Ik kijk Alleshia weer even aan. "Ik wil je iniedergeval wel beter leren kennen. Maar je hoeft me niet te vertellen, wat je liever niet wilt vertellen" Ik glimlach even, een lieve glimlach dit keer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Je neemt me tenminste zoals ik ben,' zegt ze terwijl ze zacht mijn wang streelt. Ik wilde vragen hoe ik dat nou kon doen, terwijl ik haar nog niet eens echt kende. maar ik hield mijn mond en glimlachte. en kwam terug op het feit dat ze me anders vond dan andere jongens. 'Weet je niet, mischien ben ik eigenlijk een enorme klootzak.' Grijnsde ik en gaf een kus op haar slaap.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Ik grijns even. 'Vast niet, dan was je dat nu ook al geweest.' Ik pak mijn mobiel en kijk naar de tijd. 'Hoelaat wilde je gaan?' Vraag ik. Ik lees vlug even het smsje van mijn broer en glimlach. Ik pak mijn glas en neem een paar sloken. Ik kijk weer naar Antz leg mijn hoofd tegen zijn borst. Eigenlijk voelde ik me best moe. Ik had drie avonden achter elkaar gewerkt van 10 uur tot 4 uur smorgens en vanavond dit feestje. Ik gaap even en sla mijn hand voor mijn mond.

    [Ik bloos zelf veel dus gebruik ik dat ook voor haar :)]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 12:11 ]


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Nuria vraagt hoelaat we we gaan en begint dat te gapen. 'Blijkbaar,als we ons drinken ophebben.' grinnik ik en ik pak mijn drinken om er nog een slok uit te nemen. 'Owja, en ik waarschuw je vast. Het is ee grote bende in huis.' Gaf ik toe. Ja als ik van tevoren had geweten dat ik bezoek zou krijgen had ik mischien wel opgeruimt. Nee oke dan nog niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''