• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Charlize Skye Woods
    Ik en jalisha zitten gezellig te lachen terwijl ik nu een Coctail drink zonder alcohol. Darryll en Alleshia komen binnen en na een tijdje zie ik hem wenken naar ons. Ik voel een baksteen in mijn maag. Misschien van jalloezie ofzo, maar ik had geen idee. Ik trek Jalisha mee. 'Wat is er Darryll.' Vraag ik hem. Ik kijk hoe Alleshia zit en dan weer naar hem. Nu voelde ik me weer Jaloers, maar ik liet het niet merken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darryll Wade
    "Wat is er Darryll?" Vraagt Kate. Ik kijk nogmaals om me heen. "Vinden jullie het erg als ik naar huis ga?" vraag ik. "Er zijn nog maar een paar gasten" Ik werp even een blik op Alleshia. "er is hier bijna iemand aan het s;apen op mijn schoot en ik begin ook een beetje op te raken. Ik heb het wel een beetje gehad vandaag. Hoop dat morgen wat succesvoller verloopt" Ik slaak weer een zucht. "Redden jullie het? Waar slapen jullie? Bij Jase?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Ik luister naar hoe Kate en Jaleshia komen en naar het gesprek dat ze voeren, al kreeg ik het op een gegeven moment maar voor de helft mee, waardoor ik me wat wakker probeerde te maken door met mijn ogen te knipperen en in mijn wang te knijpen. Hierna keek ik Kate en Jalisha aan met een zwak glimlachje en daarna Darryll, enkel zei ik niets en keek gewoon toe. Ik zou geen idee hebben van wat ik dan moest zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [slaap alleshia slaap xD gelukkig heeft Darryll een kingsized bed xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [slaap alleshia slaap xD gelukkig heeft Darryll een kingsized bed xD]

    (Haha, ja, anders weet ik echt niet wat ik moet schrijven hoor, dus schrijf ik haar maar half slaperig. Het was dit of she'll be all over Darryll.)(cool)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [oelala. hurtedheart moet ff reageren en daarna can she be all over darryll in his room ;)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [oelala. hurtedheart moet ff reageren en daarna can she be all over darryll in his room ;)]

    (HurtedHeart is offline... -sighs-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [bale -.-]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Skye Woods
    'Ik zie wel wat ik ga doen. Ik kan altijd nog naar huis lopen.' Zeg ik schouder ophalend. Jalisha kijkt me aan. 'Je kan ook hier blijven slapen hoor.' Zegt ze vriendelijk. Ik schud mijn hoofd en wend me weer tot Darryll. 'Ja gaan jullie twee maar. Alvast slaap lekker dan maar. En dan zie ik jullie morgen wel weer of niet?' Zeg ik vriendelijk. Ik onderdruk een gaap. Ik kijk rond en de Dj stopt er bijna mee net als ik zo zou gaan doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darryll Wade
    "Ja gaan jullie twee maar, alvast slaap lekker en dan zie ik jullie morgen wel weer of niet?" Ik sta op terwijl ik Alleshia automatisch optil. "Oke, is goed. Komen jullie anders lunchen bij mij morgen...ergens in de middag..." zeg ik. "Zodat ik het mag maken zeker?" Zegt Jalisha. "Nee ik maak het. Dan bespreken we het wel even, hoe we het nou verder gaan doen enzo" Ik geef Jalisha een kus op haar wang. "Sms als je/jullie thuis zijn" zeg ik. Jalisha legt haar hand op mijn arm voor ik weg kan lopen. Ik zie aan haar gezicht dat ze het niet leuk vind. "Wil je bij mij slapen?" vraag ik dan. Ze zucht diep. "nee, doe gewoon voorzichtig oke...Don't let it happen again oke?" zegt Jalisha. "Je hart is te kostbaar" zegt ze vervolgens in het spaans. "Don't worry" zeg ik. Ik druk een kus op Jalisha haar voorhoofd. "Slaap lekker, ik houd van Jullie" Ik zwaai nog even naar Jason en loop dan het penthouse uit en stap de lift in en druk op de 5e verdieping


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Eh, wat moet ik nu met Alleshia doen? Heeft Darryll haar nog vast of wat? 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [well, hij staat in de lift met haar in zijn armen ja...ze mag ook wel zelf gaan staan hoor xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Skye Woods
    ik versta alles. Hij loopt weg en de DJ deelt mee dat dit zijn laatste nummer is. Ik trek Jalisha naar de bar en kijk haar aan. 'Anders slaap je bij mij. Het is een paar straten hier vandaan. Ik wil je morgen wat laten zien. Dat moet je geheim houden goed?' Zeg ik tegen haar waarna ze knikt. We nemen nog een non alcohol Coctail en luisteren het laatste nummer. Ik vertrouwde net als Jalisha die Alleshia niet. Ik vertrouwde haar vooral niet bij Darryll. Ik was bang dat zijn hart zou breken door haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [jalisha heeft een sleutel van zn huis eh xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Darryll staat op met mij in zijn armen en ik nestel me nog wat meer in zijn greep, waarna ik aangenaam zucht en mijn ogen nog dichthoud. Toch hoor ik zijn en Jalisha gesprekje, waardoor ik even moet fronzen en wanneer we in de lift staan, open ik mijn ogen en kijk Darryll aan.
    “Wat was dat?” begon ik voorzichtig, “En dan bedoel ik wat Jalisha tegen je zei over…” Ik beet ongemakkelijk op mijn volle onderlip en tekende een hart op zijn borstkas.
    “Did something happen?” Al veel te snel kwamen we aan op zijn verdieping, aangezien de liftdeuren weer open gingen en ik ontdeed me zacht uit zijn greep waarna ik rechtop ging staan en hem aankeek. “Je hoeft het niet te vertellen,” zei ik hem, want ik wilde hem niet dwingen, maar toch was ik nieuwsgierig geworden. Hierna draaide ik me om en liep de lift uit met zijn hand zacht vast.


    Quiet the mind, and the soul will speak.