• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    'Is goed' zeg ik met een glimlach en pak mijn glas om die leeg te drinken. 'Wat die bende betreft ik ben wat gewend met mijn broer in huis.' Ik grijns en zet mijn lege glas op tafel. 'Ik ga even zeggen dat wij naar huis gaan.' Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en loop dan naar Kate omdat ik Darryl niet kan vinden. 'Ik en Antz gaan naar huis' zeg ik en kijk haar aan. 'We horen via de sms welwanneer we gaan oefenen denk ik.' Ik glimlach even. 'Bedankt voor vanavond het was echt super' zeg ik tot slot en loop dan weer naar Antz. 'Done' zeg ik met een glimlach.


    ~

    [zulle we zo et feest maar late stoppe?:Y)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [zulle we zo et feest maar late stoppe?:Y)]


    [Ja is goed. En dan de volgende avond dingen bespreken ofzo? En wanneer wilde je dat idee met die loodswat ik zei erin doen? :)]


    ~

    [wat bedoel je met dingen bespreken:8 eh weetniet?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [wat bedoel je met dingen bespreken:8 eh weetniet?]


    [Nou choreografie en dat soort dingen :Y)]


    ~

    [kunnen beter kate en darryll eerst doen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij haalt zijn schouders op. "Ik weet niet wat je wilt vertellen," antwoord hij en ik ben opgelucht en blij dat hij tenminste geen hele vragenlijsten vol heeft. De vorige jongens met wie ik had geflirt of iets mee had stelde altijd heel veel vragen en dan haak ik al snel af.
    Hij kijkt even snel op zijn horloge, waardoor ik me automatisch afvraag hoe laat het is. "Hmm, de dj gaat zo opruimen," mompelt hij en kijkt me weer even aan waardoor ik grinnikte en wist dat het al ergens in de nacht was, waarschijnlijk later dan 1 uur. "Ik wil je iniedergeval wel beter leren kennen. Maar je hoeft me niet te vertellen, wat je liever niet wilt vertellen," Hij glimlacht even, een lieve glimlach, waardoor ik even niet weet wat ik moet doen en hoorbaar de brok in mijn keel wegslik.
    "Ik houd van dansen, altijd al," begon ik zachtjes en keek hem aan. "Ik zal er niet over liegen als ik zeg dat het mijn leven gered heeft," Een zwak glimlachje sierde mijn lippen terwijl ik wegkeek, maar hierna weer met een verleidelijk grijnsje terugkeek. "Zullen we maar gaan?" Ik pakte zijn hand en keek hem met een nieuwsgierige, afwachtende blik aan. Ik wilde ook weg. Ik wilde niet over diepe onderwerpen praten en gewoon plezier hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    "Ik houd van Dansen, altijd al" zegt ze zachtjes. "Ik zal er niet over liegen als ik zeg dat het mijn leven gered heeft" Alleshia glimlacht en ik frons mijn wenkbrouwen even. Ze kijkt even weg en kijkt me dan weer met een verleiderlijk grijnsje aan. "Zullen we maar gaan?" ze pakt mijn hand en kijkt me afwachtend aan. "We kunnen wel naar binnen gaan ja" zeg ik. "Ik mag helaas pas weg als alle feestgangers weg zijn" zeg ik met een mistroostend glimlachje. "kom" Ik open de schuifdeur voor Alleshia zodat ze voor me nar binnen kan lopen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ben ik weer. Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [de DJ gaat zo opruime dat de party is afgelopen. is zo rond de 3.15 denk ik?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "We kunnen wel naar binnen gaan, ja. Ik mag helaas pas weg als alle feestgangers weg zijn," zegt hij met een mistroostend glimlachje en ik haal even mijn schouders op. "Oké dan, ik houd je wel gezelschap," grinnik ik.
    "Kom," Hij opent de schuifdeur voor mij zodat ik voor hem naar binnen kan lopen. En wanneer ik weer binnen ben, kijk ik rond waardoor ik merk dat Nuria en de jongen waar ze mee was ook weg zijn. Enkele mensen zijn nog over, maar voor de rest niemand. Even kijk ik naar hem om zijn reactie te peilen maar hierna trek ik hem zachtjes mee naar de bank, waarna ik op zijn schoot ga zitten. "Nu is het aan jou de beurt iets te vertellen," grijns ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Als ik achter Alleshia naar binnen loop zie ik dat veel al weg gegaan zijn op een paar mensen na. Ik frons mijn wenkbrouwen even. Fijn dat ze even iets gemeld hebben. Alleshia trekt me mee naar de bank en gaat daar op mijn schoot zitten. "Nu is het aan jou de beurt iets te vertellen" zegt ze met een grijns. Ik kijk Alleshia aan. "wat wil je weten?" vraag ik met een lichte grijns.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Charlize Skye Woods
    Ik kijk even op mijn iPhone 3.15. Zucht. Weer lekker laat geworden en dat terwijl ik morgen vroeg op moet ik zucht en zie dat Darryll weg is en raad eens wie bij hem is. Juist Alleshia. Oke ik werd niet bepaald snel jaloers enzo, maar nu was ik het dus mooi wel. Jalisha gaat naast me zitten aan de bar. 'Hee nog iets te vertellen?' Vraag ik haar. Ze schud haar hoofd en kijkt mij dan aan. Ik maak arm bewegingen. Ja ik was dronken dit werd een mooie kater. 'Ik moet strask weer vroeg op.' Brabbel ik. Jalish beint te grinniken. 'Je had niet zoveel coctails moeten nemen Katy.' Zegt ze grinnikend. Ik kijk haar dom aan. 'Dan had je ze maar niet zo lekker moeten maken.' Zeg ik grijnzend. De Dj draait nog een nummer, maar ik zie dat hij al begint met opruimen. 'Hoe gaat het met het lesgeven bij die kleintjes.' Vraagt ze dan wat zavhter. Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Hoe weet je dat.' Vraag ik opeens helemaal nuchter. 'Je praatte er net met mij over toen je op de Wc zat,cmaar ik zal niets tegen de andere zeggen.' Zegt ze serieus. Ik wist ook als ze dat zei ze zich ook aan haar woord hield. 'Je weet toch dat je me kunt vertrouwen. We zijn vriendinnen. Echt alles.' Zegt ze gemeend. Ik glimlach waterig en kijkcdan weer weg. Ik wou naar huis, maar er gaan geen bussen waar ik woon en rijden was niet echt een slim of goed idee...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rechazame schreef:
    [kunnen beter kate en darryll eerst doen]


    [Ik had in een post begrepen dat die er alwas xD maar maakt niet uit :) kijk maar even]


    ~

    [nee die was er nog niet...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]