• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'OKe, dan kunnen we gaan.' Ik sla mijn drinken in een keer achterover en sta op. om vervoglens naar de deur te lopen en deze voor Nuria open te houden. We lopen naar buiten als ik gebeld word. Aan de ringtone te horen is het alweer Jayy. Zuchtend neem ik op en vraag wat er aan de hand is. 'Ze heeft het uitgemaakt.' Word er hysterisch vanaf de andere kant geroepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    'Dank je' zeg ik met een glimlach. Antz zijn mobiel gaat en als hij heeft opgenomen hoor ik een jongen iets zeggen. Ik grijns even en sla mijn arm rond zijn middel. Ik gaapte weer en kijk rond. De lucht is nog steeds helder en het is nog niet koud buiten. Ik kijk Antz met een vragend gezicht aan. 'Wat is er?' Ik fluister en blijf naar hem
    kijken terwijl ik alweer moet gapen. Ik had zin in morgen en was best wel benieuwd hoe het tussen ons zal lopen verder.


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij fronst zijn wenkbrauwen even wanneer hij de nog weinige paar mensen ziet. Wanneer we op de bank zaten, keek hij mij aan. "Wat wil je weten?" vraagt hij met een lichte grijns.
    "Hm," Met een nadenkende blik tuit ik even mijn volle lippen en glimlach dan.
    "Waarom jij voor dansen kiest, is denk ik wel een goede," grinnik ik en kijk hem met een eigenwijze blik aan. Hierna kwam er een lief glimlachje op mijn lippen terwijl ik mijn vingertoppen over zijn kaak liet gaan. "Hé, ze nemen echt wel contact op... Don't be afraid,"

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:46 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    "Waarom jij voor dansen kiest, is denk ik wel een goede" grinnikt Alleshia. Ze glimlacht lief en laat haar vingertoppen over mijn kaak gaan. "hé, ze nemen echt wel contact op... Don't be afraid" Ik glimlach even. "we gaan het zien" antwoord ik.
    "waarom ik voor dansen kies" herhaal ik dan. IK frons al denkend mijn wenkbrouwen. "dat is best simpel" zeg ik dan en kijk Alleshia aan. "Dat is het enige wat me op de been kan houden, als er geen vrouw in mijn leven is om mij te steunen. zelfs dan nog, Daarin kan ik mijn ei kwijt en word ik vaak gewoon kalmer door."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "We gaan zien," antwoord hij met een lieve glimlach en ik glimlach bedachtzaam terug. Ze komen vast terug, right? Iedereen kon zien hoe amazing ze allemaal dansen, ze moeten gewoon komen. Dat vind ik ten minste.
    "Waarom ik voor dansen kies," herhaalt hij dan, waardoor ik iets opschrik en hem weer aankijk. "Dat is best simpel," zegt hij dan en kijkt mij aan. Een zacht glimlachje sierde mijn lippen en ik leg mijn hoofd op zijn borstkas terwijl ik naar zijn stem luister.
    "Dat is het enige wat me op de been kan houden, als er geen vrouw in mijn leven is om mij te steunen. Zelfs dan nog, daarin kan ik mijn ei kwijt en word ik vaak gewoon kalmer door." Ik knikte en zuchtte even. Ja, zo'n kalmte ging er dan ook door mij heen wanneer ik dans. Het bracht echter ook zekerheid mee, kracht.
    Even glimlachte ik naar hem terwijl ik hem in zijn ogen keek en vervolgens weer de kamer rond. De DJ ging opruimen, enkel zat Kate met Jalisha bij de bar en verder waren wij er ook nog.

    (Wie zijn er nog? 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alessandra
    Jayson geef me mijn drankje. 'Woon je hier dicht bij? Ik woon hier zelf best dicht bij, dus kon mooi op de fiets heen.'
    Ik haal mijn schouders op. 'Een kwartiertje met de auto ongeveer,' antwoord ik.
    'Heb je ook nog met anderen gepraat vanavond of niet?'
    Ik haal weer mijn schouders op. 'Nog niet heel erg, jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darryll Wade
    Alleshia had even haar hoofd op mijn borstkast gelegt en op de een of andere manier voelde dat vertrouwd. Ik kijk rond naar de weinige mensen die er nog zijn. Die zullen zo ook wel naar huis gaan, dan kan ik straks ook eindelijk naar huis.Ik slaak een zucht. Ik hoop wel dat ze ook daadwerkelijk weer komen opdagen bij de trainingen enzo, anders is dat harde werk, en geld wat ik er in gestoken heb allemaal voor niks geweest. Ik kijk Alleshia even aan en glimlach zwakjes, en liefjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "Ze komen vast wel, het feest was geweldig," glimlach ik zwakjes, omdat ik nu opeens toch wel lichtelijk moe begon te worden en ik legde mijn hoofd weer op zijn borstkas. "Je hebt mij, jezelf nog, Kate, Nuria," probeerde ik en keek hem even hoopvol aan waarna ik weer naar zijn hart probeerde te luisteren. "En anders weet ik nog een paar geweldige mensen en dansers die het vast wel willen doen," Grinnik ik en doe even mijn ogen dicht.

    (Ik weet straks niets meer 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ben het ook even kwijt, reageer zo]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Darryll Wade
    "Ze komen vast wel, het feest was geweldig" Ze legt plotseling haar hoofd weer op mijn borstkast. "Je hebt mij, jezelf nog, Kate, Nuria, En anders weet ik nog een paar geweldige mensen en dansers die het vast wel willen doen" Ik grinnik even. "ja misschien" zeg ik zachtjes. Ik gebaar naar Kate en Jalisha dat ze hierheen moeten komen. Ik wil zelf nu ook wel naar huis. Jalisha slaapt bij Jason vanavond, kan anders ook wel naar Kate. Even vragen of ze het goed vinden als ik naar huis ga.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Op HurtedHeart wachten of zal ik reageren?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [je kan wel reageren. dan reageert zij daarna]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wat moet ik doen? En wat heb ik gemist trouwens?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij grinnikte even op wat ik had gezegd. “Ja misschien,” zei hij zachtjes en ik zuchtte waarna ik even keek hoe hij naar Kate en Jalisha gebaarde. Ik had geen zin om te antwoord of iets te zeggen, dus kroop ik als een moe katje wat dichter op zijn schoot en sloot mijn ogen terwijl ik mijn armen wat om zijn middel deed. Het voelde op de een of andere manier erg vertrouwd en veilig aan, alsof niets me kon overkomen, maar misschien kwam het ook wel omdat ik iets moe begon te worden. Op sommige momenten zoals deze miste ik mijn ouders, maar dat zou ik niet toegeven, nooit. Ik slikte even hoorbaar, maar likte toen over mijn lippen en merkte hoe het parfum van Darryll mijn neus prikkelde. Hij rook lekker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [iedereen is zon beetje aan het weggaan en darryll heeft jou en Jalisha gewenkt dat ze moesten komen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]