• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    Ik druk een zacht kusje op de blauwe plek en glimlach. 'Zal ik jou om 11 uur ophalen ofzo?' Zeg ik rustig en kijk hem aan. 'En heb je nog meer blauwe plekken die een kusje nodig hebben?' Vraag ik en bijt zacht op mijn lip. Ik nestel mezelf op zijn schoot en streel zacht in zijn nek. Er waren jongens die daar niet over konden maar Antz duidelijk wel. Ik glimlach en ga rustig door terwijl ik zijn gezicht bekijk. Hij was echt leuk, meer dan leuk zelf. Ik kijk hem een beetje afwachtend aan.

    [Ja ik moest even iets bedenken;$ sorry xd]


    ~

    [Naar wie kan Kate toe? Ik verveel me :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    '11 uur is goed. Maar ik kom jou wel ophalen, want ik slaap vanavond niet thuis.' ik streelde zachtjes door haar, haar. 'En heb je nog meer blauwe plekken die een kusje nodig hebben?' Vraagt ze en ze bijt zachtjes op haar lip. Ik grinnik en wijs naar mijn lippen. 'HIer doet het ook pijn.' probeer ik op een zielig toon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Ik grijns even. 'Arme schat.' Ik druk zacht mijn lippen op die van hem en sluit mijn ogen. Een hand verschuif ik naar zijn borst en de andere laat ik rusten in zijn nek. 'Zo goed?' Vraag ik blozend na een paar tellen. Ik open rustig mijn ogen weer en kijk hem aan. Stiekem wilde ik wel vannacht met hem slapen. Gewoon slapen en geen rare dingen. Ik voel mijn wangen rood worden en kijk naar zijn hals. Normaal had nooit zo snel zulke gedachten maar Antz was anders.

    [Sorry Antz en Nuria zijn druk met elkaar en verder is er niemand nu :$]


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Zo goed?' Vraagt ze blozend na een paar tellen. meteen schud ik mijn hoofd. 'Nee.' en ik druk mijn lippen weer even op die van haar. 'Nu is het goed.' Grijns ik. ik zie haar wnagen langzaam rood worden en trek een wenbrauw op. 'Wat is er?' ik streel even langs haar warme wang en kijk haar vragend aan.

    [Sorry, heb net mijn bril binnengekregen en ik krijg er tot nu toe alleen maar hoofdpijn van. dus ik kon even niets meer bedenken.]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 16:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Frey schreef:
    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij loopt met me mee en wanneer we buiten op het balkon staan, sluit ik de deur waardoor ik zijn hand loslaat. Ik leun even tegen de deur en kijk naar de donkere lucht waar de sterren schijnen.
    Mijn blik volgt zich dan naar Darryll. Hij draait zich precies op dat moment om naar mij en glimlacht uitdagend. Iets waardoor ik al nieuwsgierig word."What where you planning to do up here?"
    "Hm," In gedachten kijk ik even omhoog maar dan zet ik me zachtjes af tegen de deur en loop heupwiegend naar hem toe. "Wat wil je doen?" Ik glimlach zwoel en kijk hem met een grijnsje aan, waarna ik mijn armen weer om zijn nek doe en kusjes in zijn nek plaats. "We zijn hier even alleen," Grinnik ik zachtjes terwijl ik hem afwachtend aankijk.

    (Het lukt je vast. Goodluck.)


    [yeaah aangenomen :D begin in september]

    Darryll Wade
    "Hmm" Alleshia loopt heupwiegend op me af. "Wat wil je doen?" Ze glimlacht en kijkt me ddan even met een grijnsje aan, slaat haar armen om mijn hals en drukt wat kusjes in mijn nek. "we zijn hier even alleen" Ze grinnikt en kijkt me weer aan. "Hmm" antwoord ik en leg mijn handen op haar slanke taille. "Dat is zo...maar we weten nooit wanneer er iemand hierheen komt" ik glimlach even gewaagd. Het maakt mij niet uit Caliénte"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nidiot = Lamebrain


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Gefeliciteerd meid (flower)


    ~

    Nuria Layla Moreno

    Hij drukt zijn lippen weer op die van mij wat me laat glimlachen. Echt een schatje. 'Wat is er?' Vraag hij en streelt even langs mijn wang. 'Ik dacht aan iets, maar dat heb ik wel vaker' zeg ik zacht. Als ik heb ging vertellen waar ik aan dacht vond hij me vast gek. Ik glimlach even en neem een slok van mijn drinken. Als hij maar niet nieiwsgierig was. 'Bij wie blijf je slapen?' Vraag ik hopend dat hij vergat waarom ik zo rood werd. Ik kijk hem aan en voel dat mijn wangen nog steeds rood zijn.


    ~

    Anhtony 'Antz' Kilian noway
    Ik wilde vrage waar ze dan aan dacht, maar ze veranderde al van onderwerp. 'Bij wie blijf je slapen?' Ik keek haar even mijn opgetrokkenwenkbrauwen aan. 'Niet van onderwerp veranderen, dame.' grijnsde ik en ik prikte even in haar zij. 'Bij de gozer die me deze blauwe kaak heeft geslagen.' grinnikte ik en ik ging nog eens met mijn hand langs de blauwe plek. Zuchtend pakte ik mijn glas weer en nam ik og een slok. 'Maar dat zal die wel vergeten zijn en waarschijnlijk licht die nu te bangen met zijn vriendin.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Ik maak een rare beweging en kijk zielig. 'Ik verander van onderwerp omdat je me gek vind als je wist waarom ik rood werd' beken ik en bijt op mijn lip. 'En kijk maar uit met hem dan, straks krijg je nog meer klappen.' Ik drink mijn laatste drinken op en kijk hem aan. 'En wat is er voor jou aan als zijn vriendin daar is?' Ik grijns even. 'Dan ben jij daar alleen terwijl hun bezig zijn.' Ik grijns. 'Truts me dat is niet gezellig.' Ik denk aan die keer dat ik bij een vriendin zou slapen. Lag ze daar met haar vriend.


    ~

    Anhtony 'Antz' Kilian noway
    'Ik verander van onderwerp omdat je me gek vind als je wist waarom ik rood werd' Ze beet even op haar lip en ik grijnzde. 'Vertel nou maar.' Ik was nu eenmaal nieuwschierig aangelecht. Ze zei dat ik meost uitkijken voor hem maar ik schudden mijn hoofd. 'Het is mijn beste vriend. hij heeft net zo'n blauwe plek, geloof me.' Ik had hem immers goed geraakt, al ging het perongelijk'En wat is er voor jou aan als zijn vriendin daar is?' Ik grijns even. 'Dan ben jij daar alleen terwijl hun bezig zijn.' ik haalde mijn schouders op. 'Ik woon daar prakties. en ik heb er een hekel aa om alleen te zijn.' Gaf ik toe. Niet omdat ik bang was. gewoon omdat ik dan totaal niet wist wat ik moest doen. Ik kon er gewoon slecht tegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Hmm,” antwoord hij en legt zijn handen op mijn taille, waardoor ik even glimlach. “Dat is zo… maar we weten nooit wanneer er iemand hierheen komt,” Hij glimlachte even gewaagd, waardoor ik dat ook deed. “Het maakt mij niet uit Caliénte,”
    Ik kantelde mijn hoofd iets scheef en ik krulde mijn lippen iets op als dat van een katje, waardoor het iets gewaagd kreeg. “Maakt dat het niet spannend?” glimlach ik en zucht eventjes terwijl ik mijn hoofd op zijn borstkas leg. Mijn handen streel ik over zijn armen en zachtjes fluister ik: “Wat wil je doen? Praten, elkaar leren kennen… of iets anders?” Ik grinnikte speels.
    “What do you want from me?” Ik keek hem uitdagend aan met een enigszins zwoele blik.

    (Gefeliciteerd! I knew you could do it, ghihi.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Yaay thankyou]

    Darryll Wade
    "Wat wil je doen? Praten, elkaar leren kennen...of iets annders?" Alleshia grinnikt speels. "What do you want from me" Ze kijkt me uitdagend aan met een zwoele blik. Ik grinnik. "Zullen we dat....'of iets anders' bewaren voor als we in mijn apartement zijn?" ik grijns eventjes en leun dan tegen de reling aan terwijl ik Allesha iets tussen mijn benen trek. "Ik ben wel benieuwd wie Alleshia is..'"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll
    Hij grinnikt even. "Zullen we dat.. 'of iets anders' bewaren voor als we in mijn appartement zijn?"
    Ik haalde mijn schouders nonchalant op en keek hem grijnzend aan, als teken dat het goed was en het me niet uitmaakte. Hij grijnst eventjes en leunt vervolgens tegen de reling aan terwijl hij mij iets tussen zijn benen trekt. Gewillig werk ik mee met een klein grijnsje op mijn gezicht.
    "Ik ben wel benieuwd wie Alleshia is.." Ik likte even aangenaam over mijn lippen en keek met een gegrinnik weg, waarna ik een hand door mijn lange, donkere lokken haalde.
    "Wat wil je weten?" Nieuwsgierig keek ik hem weer aan en vroeg me serieus af wat hij dan allemaal van me wilde weten, maar ik wist niet zeker of ik het van mijn ouders moest vertellen. Misschien moest dat maar even wachten, je wist maar nooit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.