• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    'Ahw wat lief,' grinnik ik. Ik draai de dop er af en zet het water aan mijn mond. Ik neem een paar slokken en kijk hem dan aan. 'En mijn benen doen het prima hoor. Had alleen geen zin om op te staan.' Ik grijns en kijk hem aan. 'En aangezien ik nu toch iemand heb gevonden die dat soort dingen voor mij wel wilt doen.' Ik grinnik en kijk hem aan. 'Waarom zou ik dan dingen tegen mijn zin in doen?' Ik steek mijn tong uit en sluit mijn ogen. Ik open ze weer en zet het flesje weg. Dan ga ik liggen en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht verontwaardigt "En wat ga jij dan voor mijn doen" zeg ik haar terug terwijl ik naar haar gezicht kijk, en ik zie dat haar ogen gesloten zijn. Ik ga weer op de grond zitten naast haar en blijf haar een beetje aankijken "Ik bedoel het is toch eerlijk dat als ik wat voor jou doe jij ook iets voor mij gaat doen" zeg ik met een speelse stem en laat mijn blik dan even door de ruimte glijden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Ik wil jou ook,' fluistert Cam terug. Zijn handen liggen hoger dan nu net, nu liggen ze bij mijn ribben. En zijn vingers voelen mij aan. Zijn lippen zet hij weer in mijn nek en ik doe mijn hoofd iets omhoog zodat Cam er beter bij kan. En dan schuiven zijn lippen omhoog tot net onder mijn kaak. En hij kust me weer zachtjes. Cam maakt me gek. Ik ga met mijn handen door zijn haar en daarna weer over zijn borstkas, waar ze heen en weer razen, verlangend. Ik heb dit gevoel nog nooit gevoelt en dit voelt goed. De omgeving is ook zo mooi, wat er ook aan meehelpt denk ik. Het helpt mee aan mijn verlangende gevoel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en voel gewoon dat hij me aankijkt. Langzaam open ik mijn ogen en kijk naar hem, terwijl hij de ruimte bekijkt. 'Wat moet ik doen dan? Ik houd eigenlijk wel van valsspelen, maar voor een keertje eerlijk is ook goed.' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Ik kijk hem met een speelse en ondeugende blik aan en blijf hem aankijken. Ik wacht gewoon tot hij mij ook aankijkt. Ik glimlach en ga langzaam recht op zitten. Ik blijf hem aankijken met diezelfde blik.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Haar handen vliegen van mijn borst naar mijn haar en gaan steeds weer terug, ik glimlach tegen haar huid aan en trek mijn hoofd weer even terug en kijk haar even met twinkelende ogen aan. Ik schoof mijn vinger wat omhoog en voelde het randje van haar bh en schoof hem snel weer terug op zijn plaats, ik wou niet nog verder gaan ook al had ze de rest gewoon toegelaten maar dit was toch weer net anders. Ik buig weer naar voren en kus haar nog een keer en laat uiteindelijk mijn handen net tegen het randje van haar bh liggen.


    *Ik moet eten brb <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Aragog schreef:
    Chàrline
    ''Nee, voor het pakken van mijn mobiel, idioot,'' grinnikte ik, en voelde dat mijn tranen opdroogden door de warme stralen van de heldere zon.
    Een zucht verliet mijn mond. ''die band is lang geleden al verpest, geloof me. Dat is jouw schuld niet,'' zei ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik richtte me weer op haar en zie in haar ogen een mix van speelsheid en ondeugendheid, en lachte zachtjes, oke als we het zo gingen doen dacht ik in mezelf.
    Ik kijk haar aan en glimlach speels "Wat jij denkt dat je een gepaste beloning vind" zeg ik en buig me wat meer naar haar toe terwijl ik haar blijf aankijken. En lach even mijn tanden bloot.

    * Was ik weer*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Ik lachte zachtjes.
    "Dankje, mooi compliment".
    Ik grijnsde lichtjes toen het in me opkwam dat haar moeder me dus totaal niet leuk vond, en ik er niet eens iets om gaf.
    "Je moeder vindt me vast fantastisch".

    Amy Michels

    'Mmm, geen idee.' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Een gepaste beloning? Moet ik jouw gaan belonen?' Ik kruip dichter naar hem toe en laat mijn vingers over zijn wang glijden naar zijn hals en trek die dan weer terug. 'Waarom zou ik je belonen?' Ik kijk hem aan in zijn geweldige ogen. Onze gezichten waren nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd. 'Ik beloon geen mensen Jamie.' Ik glimlach naar hem en kijk hem aan. 'Ik doe alleen iets voor je, omdat je mij een flesje water hebt gegeven. Dus wat moet ik doen?' Ik kijk hem nog steeds met dezelfde blik aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik zuchtte even, en besloot er niet op te reageren.
    Het deed me pijn. Dat mijn moeder niet aan mijn gevoelens dacht, enkel aan die van haar. Ze is het niet eens waardig om een moeder genoemd te worden, want zo voelt het ook helemaal niet.
    Ik plukte afwezig aan het gras.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik moet even eten ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *eet smakelijk Chicka ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    'Een gepaste beloning? Moet ik jouw gaan belonen?' zegt ze en gaat wat dichter tegen me aan zitten en gaat met haar vingers langs mijn wang en dan naar beneden tot mijn nek voordat ze haar hand weer terug trekt. 'Ik doe alleen iets voor je, omdat je mij een flesje water hebt gegeven. Dus wat moet ik doen?' ik dacht erover na en grinnikte en liet mijn vingertoppen over haar arm glijden "Kiss me" fluister ik in haar oor en druk mijn lippen tegen haar oor aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik voel een tinteling door me heen gaan en glimlach. Ik voel zijn vingertoppen over mijn arm gaan. Ik kijk hem aan en voel kippenvel op mijn armen slaan. Ik voel zijn lippen op mijn oor en hoor hem dan iets zeggen. Ik glimlach en kijk hem aan. Ik druk mijn lippen zachtjes en heel licht op zijn lippen. Ik kijk hem aan en grinnik dan. 'Gedaan.' Het liefst zoende ik hem nu, maar ik hield me in en hield mijn lippen vlakbij de zijne. Ik kijk hem aan en glimlach. Ik heb nog steeds de speelse en ondeugende blik in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 18:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even nadat ik haar lippen en zacht en heel even tegen de mijne voelde en keek haar aan "Dat telt niet dat was helemaal niks" zeg ik lachend en zie dat haar lippen niet ver van de mijne zaten maar ik kon niet ingeven dus hield ik me stijf maar keek haar lachend met een vleugje ondeugendheid aan "Ik wil een echte kus" zeg ik en grinnik kort, ze was me zo aan het pesten en ik was dat niet gewend van de vrouwen waar ik iets mee gehad had. Die waren allemaal maar saai en gingen mee in alles wat ik deed.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.