• Het eerste topic was vol.

    Wat vinden jullie van de olympische spelen tot nu toe?

    Medaille spiegel:



    stand van België ga ik nog even opzoeken.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:55 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    I shall cheer for Raomi Ranomi again. :3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:54 ]

    Ik vond het raar om iemand met een hoofddoek op te zien judoën.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik vond het raar om iemand met een hoofddoek op te zien judoën.

    Dat had ik met atletiek. Die ene uit Qatar kwam gewoon niet vooruit, toen had ze zich opeen geblesseerd.
    How the hell kun je sporten met al die kleren aan?

    Ranomi VS Marleen. Het is cool als je Belg bent om naar de finale tussen 2 Nederlanders te kijken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik kijk nu rtl4 er is iets van de O.S op:)


    Happiness is a form of courage.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dat had ik met atletiek. Die ene uit Qatar kwam gewoon niet vooruit, toen had ze zich opeen geblesseerd.
    How the hell kun je sporten met al die kleren aan?


    Nou ik vond het persoonlijk nogal belachelijk dat je bij judo een hoofddoek op mag. En nee, ik heb niks tegen het geloof maar sieraden, oorbellen, elastiekjes met ijzertjes, make-up en soms nagellak mogen allemaal niet. Maar een hoofddoek zou dan wel mogen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kijk iedere avond juichend zwemmen, en ben daarmee zeer fan van Ryan Lochte geworden.
    En ik juich natuurlijk altijd voor Nederland :'D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik kijk iedere avond juichend zwemmen, en ben daarmee zeer fan van Ryan Lochte geworden.
    En ik juich natuurlijk altijd voor Nederland :'D


    Ik ben ook fan van hem geworden. ^^
    Alhoewel ik Phelps ook toejuich. (:
    Veel hoef ik voor België niet te juichen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Iemand de schermwedstrijd tussen Bas Verwijlen en die Braziliaan gezien? Ik vind die vent een eikel [Verwijlen dus.]. :"D

    Dragneel schreef:
    Iemand de schermwedstrijd tussen Bas Verwijlen en die Braziliaan gezien? Ik vind die vent een eikel [Verwijlen dus.]. :"D


    Nee, maar wel dé actie van de dag gezien 8D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dragneel schreef:
    Iemand de schermwedstrijd tussen Bas Verwijlen en die Braziliaan gezien? Ik vind die vent een eikel [Verwijlen dus.]. :"D


    Hij ziet eruit alsof hij een typisch verwend, rijk kind was vroeger x'D. Maar ik vond het toch wel jammer dat hij eruit lag.


    i put the fun in funeral

    Dragneel schreef:
    Iemand de schermwedstrijd tussen Bas Verwijlen en die Braziliaan gezien? Ik vind die vent een eikel [Verwijlen dus.]. :"D


    Ik vond hem inderdaad niet echt geweldig nee. Hij is goed in schermen maar aan de gebaren die hij maakte wanneer hij won of verloor irriteerde ik me dood aan.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:52 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Was in het vorige topic al voorgesteld, maar ik zal het hier ook eens vragen.
    Misschien is het leuk om de medaillestand van NL en België in de beginpost te zetten, met misschien de top drie of vijf ofzo... :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Was in het vorige topic al voorgesteld, maar ik zal het hier ook eens vragen.
    Misschien is het leuk om de medaillestand van NL en België in de beginpost te zetten, met misschien de top drie of vijf ofzo... :3


    Ik ben voor!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nederland:



    België:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 2:57 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."