• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    'Wat je zelf wilt,' mompel ik en kijk even weg. Dan kijk ik hem langzaam weer aan. 'Het is niks alleen hoofdpijn,' zeg ik met een kleine glimlach. Ik wrijf even over mijn hoofd en blijf weer bij mijn wang hangen. Ik zucht. Die klap was best hard aangekomen. 'Het was mijn schuld niet, ze sloeg mij,' fluister ik zachtjes. Ik draai me om en loop naar het flesje water. Ik neem snel een slok als alles een beetje begint te draaien. Dan loop ik naar de deur. Ik voel een hand op mijn schouder en draai me om. Thomas kijkt me bezorgd aan. Ik glimlach. 'Het is niks. Hoofdpijn, ben zo terug.' Ik doe de deur open en kijk even naar Jamie, wachtend op wat hij gaat doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Wat je zelf wilt,' zegt ze, ze kijkt me weer aan 'Het is niks alleen hoofdpijn,' ik zie een kleine glimlach op haar gezicht maar ik vertrouw het niet heel erg, 'Het was mijn schuld niet, ze sloeg mij,' fluistert ze "Ik geloof je" zeg ik snel en ik zie hoe ze weg loopt naar haar tas, ze neemt een slok water en ik zie Thomas even naar haar toe en ik voelde een vlaag van jaloersheid door mijn lichaam gaan maar liet het niet merken. Ze opent de deur en ik zie dat ze me aankijkt en hoe graag ik met haar mee wou lopen, kon ik het niet het zou te veel opvallen als ik alleen voor een hoofdpijn helemaal mee zou lopen dus gebaarde ik maar dat ze mocht gaan met een klein beetje pijn in mijn hart.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik, wat ik beter niet kan doen. Ik zie hoe alles begint te draaien. Ik knipper met mijn ogen en open snel de deur. Thomas pakt mijn hand. Ik kijk hem aan, althans dat probeer ik. 'Amy?' Ik knijp mijn ogen dicht en grijp me vast aan de deurklink. 'Zo terug.' Ik trek me los en loop de gang in. Ik zie alles draaien, maar probeer het te negeren. Ook al weet ik dat ik heel slingerend loop. Ik kijk om me heen, maar weet niet waar de EHBO is. Waarom ben ik zo duizelig?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk Amy nog even na als ze naar buiten loopt en ik draai me weer om naar de klas, "Laten we door gaan" zeg ik en klap even in mijn handen en ga verder met mijn les maar na een tijdje begint een zenuwachtig gevoel aan me te knagen "Oefenen jullie even voor jezelf, ik ben zo terug" zeg ik snel en loop de gang uit "Amy" fluister ik "Amy" zeg ik nog een keer en kijk even om me heen en hoopte dat ze zou antwoorden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Alles draaide om me heen en ik begrijp niet waarom. Had ik honger? Nee. Had ik het warm? Ja. Dat zal het wel zijn, warmte en de hoofdpijn. Wat moest ik er tegen doen? Ik hap naar adem en grijp me vast aan een muur. Ik voel hoe mijn benen trillen en probeer mijn ogen open te houden. In de verte hoor ik een stem en mijn naam. Ik wil schreeuwen om help. 'Help,' zeg ik. Ik weet niet hoe hard ik het zeg. Ik probeer goed te zien, maar het help niet. Alles draait. Het is alsof ik stil Sta op een eiland terwijl alles om me heen draait. Ik grijp me nog meer vast en hap naar adem. Er klinkt geruis in mijn oor. Werd de warmte me te veel? Ik ging dit verliezen... Zou iemand me vinden?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik hoorde niks en ik wou me net opdraaien toen ik een zachte kreet om hulp hoorde en ik rende richting het geluid en zakte naast het lichaam van Amy neer en keek haar aan "Amy..Amy wat is er gebeurd" vraag ik maar als ze geen antwoord geeft, til ik haar zachtjes op en loop zo snel ik kan naar de ehbo post "Mevrouw het is dringend" zeg ik snel en de zuster nam me mee naar en kamer en duwde me eruit toen ik Amy op een tafel had gelegd "Ga terug naar uw klas meneer Cooper" zei ze en ik keek even verward en ik wou blijven maar liep toen met een loodzwaar hoofd terug naar mijn klas en begon weer verder met mijn klas te gaan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Vaag voel ik hoe ik opgetild word en dan weer neergelegd. De stemmen glijden totaal langs me heen. Ik probeer wakker te blijven, maar het gaat moeilijk. Ik wens dat mijn ogen dichtvallen en dat alles ophoud. Het draaien... Alles. Ik hap naar adem. Een felle pijnscheut gaat door mijn arm. Ik kijk ernaar en zie dat een vrouw op mijn wond drukt. Ik werd gek. 'Stop!' Ik hap naar adem. 'Rustig Mevrouw Michels,' hoor ik geruststellend. 'Focus je op je ademhaling.' Ik probeer rustig te ademhalen en focus me daar op. Het helpt. De waas trekt weg. 'Dank u.' Ik wil overeind gaan zitten, maar ze houd me tegen. 'Hoe komt het?' 'Weet ik niet. Ik denk dat de warmte me even te veel werd.' Ze knikt en ik ga dit keer recht op zitten zonder tegen gehouden te worden. Ze kijkt me even aan. 'Jij gaat op bed liggen.' 'Maar ik heb les. Geef me een aspirientje tegen de hoofdpijn en het is goed.' Ze schudt vastberaden haar hoofd. Ik ga staan en kijk haar aan. 'Ziet u? Niks aan de hand!' Ik kijk haar aan en glimlach. Ze zucht en loopt met me terug. Ze opent de deur. 'Pak je spullen.' 'maar...' Ze kijkt me streng aan. mokkend loop ik naar mijn tas. 'Het gaat prima,' snauw ik naar haar als ze met me mee loopt naar mijn tas.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik was net weer een nieuw pasje aan het voor doen als de deur open zwaait en ik Amy zie lopen en de zuster er achter aan, de zuster zegt dat ze haar spullen moet pakken en loopt met haar mee naar haar tas, ik stop de muziek en loop naar de zuster die uitlegt dat Amy op bed moet gaan liggen. Ik kijk even naar Amy en durf niet tegen de zuster in te gaan, dus doe ik een stapje achteruit en kijk weer langzaam naar Amy. Ik wou niet dat ze weg ging dacht ik opeens in mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ik heb geen zin om op bed te Gaan liggen. Ik kom hier om te dansen en wie bent u om Me tegen te houden. Met alle dank en respect, maar ik wil hier niet weg. Ik ben hier gekomen om te dansen en dat ga ik niet laten dwarsbomen door een of ander klein hoofdpijntje.' ik kijk de vrouw aan en heb echt de neiging om haar de deur uit te schoppen. Ik was rustig gebleven en had het rustig uitgelegd. Iets zij me dat schreeuwen niet ging helpen. Ze kijkt me twijfelend aan. 'Als je hoofdpijn krijgt ga je aan de kant zitten. Begrepen?' Ik knik braaf. Ze zucht geïrriteerd en loopt weg. Ik grijns en kijk Jamie aan. Dan sluit ik me aan bij de andere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luister naar Amy haar tirade en zie hoe de zuster dan weer weg loopt en kijk haar even na, ik kijk dan even naar Amy "Dan gaan we maar weer verder" zeg ik en doe het stapje weer voor dat ik wou leren en laat iedereen weer verder gaan met oefenen terwijl ik een slok water nam. Ik kijk even rond en laat mijn blik weer even op Amy glijden maar kijk snel weg. Ik haal een hand door mijn haar en leun even tegen de muur aan en voel wat zweetdruppels langs mijn hoofd glijden en over mijn buik en rug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Oke slaap lekker c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk even naar het pasje en knik. De hoofdpijn is gezakt en de duizeligheid lijkt ver te zoeken, wat, als het aan mij ligt, heel vreemd is. Gelukkig dat het weg is, maar toch. Ik loop naar Thomas en nog een paar andere toe en ga naast hun staan om verder te dansen. Ik glimlach naar hem en focus me dan weer op het dansen. De pasjes zijn ingewikkeld, maar ze lukken wel. Ik combineer ze achter elkaar en ben blij dat het lukt. Ik kijk naar Thomas, die er ook geen moeite mee lijkt te hebben.
    'Wat was er gebeurd?' Hij kijkt me vragend en bezorgd aan.
    'Niks. Beetje draaierig.' Hij trekt wantrouwend zijn wenkbrauw op. Ik wuif het weg. Hij wilt nog iets zeggen, maar ik dans alweer door. Ik heb even geen zin in dat bezorgde gedoe. Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar Jamie en richt me dan weer op het dansen. Ik was niet bang om voor hem te dansen, ik voelde me zelfs op mijn gemak. Ik kon gewoon mezelf zijn en als ik een foutje zou maken, zou hij me helpen en niet afstraffen. Dat gevoel was heerlijk. En behalve dat rare meisje die ik dus niet mag, zijn de lessen geweldig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik keek even op mijn telefoon en zag dat het al bijna lunchtijd was en zuchtte even kort. Ik sms'te snel mijn moeder nog dat ik binnenkort wel weer langs zou komen en liet hem in mijn tas glijden en richtte me weer tot de klas waar ik nog twee leerlingen hielp met een paar passen. Ik keek even rond en ik zag Amy staan, "Ok jongens het is bijna tijd voor de lunch dus ik wil dat nog iemand voor doet wat we vandaag gedaan hebben en gister" zeg ik met een glimlach, ik kijk even rond "Mevrouw Michels zou u ons willen verblijden met het voordoen van de dans" zeg ik tegen Amy, ik wist dat ze het kon en ik keek haar vragend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk op en knikte. Moest hij uitgerekent mij weer hebben? Ik kijk hem even kwaad aan, maar glimlach dan weer poeslief. Ik grinnik even en kijk hem aan. 'Ik heb geen andere keus, toch?' ik lach even en loop naar de installatie. Ik zet de muziek aan en doe alle pasjes. Het hielp dat ik gister geoefent had met de pasjes van gister, want die gingen goed. Heel goed. Ik danste door en deed die van vandaag erachteraan. Die gingen ook wel goed. Minder als die van gister, maar ik bedoel... Deze had ik vandaag geleerd en ik deed niks fout. Als ik ze allemaal heb gedaan stop ik met dansen en zet de muziek weer uit. Ik loop vlug weer terug. Ik haatte het als alle aandacht op mij stond. Ik kijk om me heen en zie dat rare meisje weer een kwade blik op me werpen. Oké, verkeerde kant op gekeken. Thomas glimlacht goedkeurend naar me.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne