• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *c: ik heb lekker cake met slagroom <33*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Nee.' Ik kijk hem langzaam aan. Ik grinnik. 'Dan zou je gek worden. Ze bespringt je dan gelijk met allemaal vragen en dat kan ik je toch niet aandoen?' Ik lach en kijk hem aan. 'Dat doe ik je niet aan.' Ik grinnik en kijk hem glimlachend aan. 'En bovendien is het daar nog een beetje vroeg voor.' Ik sla mijn ogen neer en kijk hem dan weer aan. 'Of vind jij dat ik dat wel moet doen?' Ik kijk hem aan en glimlach even. 'En jij? Ga je het je moeder voortellen of ga je mij gelijk voorstellen?' Ik lach even en blijf hem aankijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam kust me weer en we zijn heel erg op elkaar ingespeeld dus hij weet dat ik dit goed vind, maar nog niet verder wil gaan dan dit. En zijn handen gaan langzaam over mijn lichaam zachtjes en hij kust me. En dan mijn schouders. Hij gaat door naar mijn sleutelbeen waar een aangename rilling veroorzaakt wordt. Dan gaat hij door tot aan mijn heupen. En dan gaat hij weer rechtop ziften en kijkt me glimlachend aan, en ik kijk glimlachend terug, met een twinkeling in mijn ogen. Hij slaat zijn armen om mijn nek en trekt me dicht tegen zich aan. 'Ik hou van je,' zegt Cam dan. En terwijl hij me zo tegen zich aan trekt weet ik dat alles altijd goed zal zitten tussen mij en Cam. 'En ik van jou,' antwoord ik in zijn oor. 'Always.' en ik sla mijn armen ook om hem heen en geef hem een knuffel. 'Dit is echt een mooie plek,' zeg ik dan zacht. 'Onze plek.' en ik glimlach, maar dat kan hij niet zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even "Nee hoor natuurlijk wil ik niet dat je het zegt straks vind ze het niet ze leuk en word ik ontslagen" ik dacht even na en lach dan weer als ze over mijn moeder begint en ik schud lachend mijn hoofd "Ik denk dat ik mijn moeder pas over ons ga vertellen als we minimaal 2 jaar samen zijn, mijn moeder is echt gek als ik vertel over een meisje" ik kijk even serieus "Nee echt waar, ze begint meteen over trouwen en een familie daarom denk ik dat ik haar dus niet over ons ga vertellen" zeg ik lachend en kijk haar weer aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Trouwen...' Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'En mijn moeder vind het niet erg. Dat kan ik je verzekeren.' Ik grinnik en stel het me voor dat zijn moeder over trouwen en alles begint. 'Maar ik wil je moeder eerder ontmoeten.' Ik kijk hem serieus aan en lach dan weer. 'We vertellen het iedereen tegelijk. Je kan dat niet achterhouden voor je moeder,' grinnik ik. Ik kijk hem aan en houd mijn hoofd even schuin. 'Waar ben je bang voor? Ik bedoel... Ooit komt die dag toch eens dat je moeder het komt te weten. Ik kan het wel aan hoor,' grinnik ik. Ik geef Jamie een kus en ga op mijn tenen staan om hem recht in zijn ogen te kijken. 'Ik weet niet of je het wilt horen, maar ik vind het eigenlijk wel schattig.' Ik grijns. 'Kan ik gelijk baby foto's van jouw zien.' Ik laat me weer op mijn voeten zakken en steek mijn tong uit. 'Je was vast heel schattig.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'En ik van jou,' antwoord ze 'Always.' en slaat dan ook haar armen om me heen 'Dit is echt een mooie plek,' zegt ze zachtjes 'Onze plek.' ik grinnik en knik "Our secret place" zeg ik lachend en laat haar weer even los. Ik pak haar kleren en geef ze weer aan haar "Ik dacht dat je deze wel weer zou willen hebben" zeg ik even met een kleine glimlach en pak mijn eigen shirt ook wil "Waar zitten die zuigzoenen eigenlijk" vraag ik aan haar terwijl ik even over mijn nek glij en mijn shirt goed draai en haar even vragend aankijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    'Maar ik wil je moeder eerder ontmoeten.' zegt ze serieus en lacht dan, ik kijk even moeilijk 'We vertellen het iedereen tegelijk. Je kan dat niet achterhouden voor je moeder,' ik hoor haar grinniken en zucht "Ik kan heel goed dingen verborgen houden voor mijn moeder" zeg ik dan lachend 'Waar ben je bang voor? Ik bedoel... Ooit komt die dag toch eens dat je moeder het komt te weten. Ik kan het wel aan hoor,' "Ja dat weet ik maar ik wil die dag gewoon zo lang mogelijk uitstellen" zeg ik zacht en glimlach, ze geeft me een kus en gaat op haar tenen staan om me aan te kijken 'Ik weet niet of je het wilt horen, maar ik vind het eigenlijk wel schattig.' zegt ze met een grijns en ik kijk haar verontwaardigt aan 'Kan ik gelijk baby foto's van jouw zien.' ze gaat weer normaal staan en steekt haar tong uit waarvan ik moet lachen 'Je was vast heel schattig.' ik grimas even "Nee serieus ik ga al die foto's verbranden" ik kijk haar serieus aan "Niemand buiten mijn familie mag die foto's zien" ik lach even en kus haar nog een keer zachtjes.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 21:17 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Ik dacht dat je deze wel weer zou willen hebben,' zegt Cam dan met een kleine glimlach. Ik pak mijn kleren van hem aan en glimlach terug. 'Dankje,' zeg ik. 'Waar zitten die zuigzoenen eigenlijk?' vraagt hij dan aan me. En hij gaat met zijn hand over zijn nek. Ik trek eerst mijn bh aan en leun dan naar hem toe zodat ik bij zijn nek kan. 'Hier,' en ik ga er zacht met mijn vinger over,' zit er eentje.' en dan de volgende. 'En daar de ander.' en ik buig weer terug en ga dan met mijn hand over mijn nek. Een briesje steekt op en ik doe mijn shirt ook weer aan. Daarnet was echt heerlijk met Cam. Ik kijk om me heen en wacht tot Cam zijn shirt weer aan heeft en leun dan tegen hem aan en sluit genietend mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Ahw, dan moet ik snel zijn. Waar is je mobiel?!' Ik lach en ren naar zijn tas. 'Dan ga ik je moeder even bellen dat ze ze moet bewaren.' Ik grinnik en rits zijn tas open. Ik kijk hem lachend aan en pak zijn hele tas op. Ik ren ermee weg naar de andere kant van de zaal. Ik grinnik en zet zijn tas naast de mijne neer. 'Nee, maar ik mag de foto's wel zien toch?' Ik grinnik en kijk hem daarna smekend aan. Dan lach ik weer. 'Wat is er zo erg aan?' Ik lach zachtjes en rits mijn tas dicht. Dan pak ik mijn mobiel en ga naar telefoongids. 'Wat is je moedersachternaam,' vraag ik grijnzend. Ik houd zijn tas goed vast, voordat hij iets uithaalt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach als ik haar vinger tegen mijn huid aan voel en de plekken voel waar ze heeft aangewezen en trek mijn shirt weer aan. Ik voel dat ze tegen me aanleunt en hoe ze haar ogen sluit, ik leg mijn armen om haar heen en voel het briesje tegen mijn gezicht en snuif de frisse lucht op en een tevreden zucht verlaat mijn mond. Ik kijk even om me heen en het was echt een heel mooi plekje, ik laat haar even los en loop naar de fontein toe en gooi even wat koud water in mijn gezicht en droog hem met de onderkant van mijn t-shirt. Ik had het warm gekregen en het warme zonnetje hielp niet echt en ik liep weer naar Alice en trok haar weer tegen me aan, terwijl we daar gewoon zaten genietend van het zonnetje en van elkaar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk Amy grinnikend aan "Nee serieus niemand mag die foto's zien" zeg ik lachend en kijk haar aan vanwaar ik stond en hield mijn telefoon lachend omhoog "Mijn telefoon is hier en ik ga je dus echt niet vertellen wat haar achternaam is" ik grinnik even "En wat als je haar wel aan de telefoon krijgt wat ga je dan zeggen" ik grijns even "Ja hallo.. uhm ik wil dat u uw familie foto's goed opbergt;" zeg ik met een hoge stem "Ja dat word vast een heel leuk gesprek" zeg ik sarcastische en lach daarom even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam slaat zijn armen om me heen en we zitten daar samen. Een tevreden zucht ontsnapt uit Cam zijn mond. En ik moet er om glimlachen. Hij laat me even los en hij loopt richting de fontein. Hij maakt zijn gezicht wat nat, hij zal het wel warm hebben. Dan loopt hij weer terug naar me en trekt me tegen zich aan. En we zitten daar samen en het voelt goed en perfect. Een vlinder fladdert rond, het is een mooie vlinder. 'Als je het te warm hebt zo met me kunnen we ook op onszelf gaan zitten hoor,' zeg ik glimlachdnd. En ik kijk Cam aan. 'Ik vraag me af of de rest nu aan het dansen zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem verontwaardigd aan en ren dan op hem af. 'Ik heb wel al zo'n ideetje.' Ik lach en stort me boven op hem. Ik probeer zijn mobiel af te pakken, maar aangezien hij langer is gaat dat nogal moeilijk. Ik zucht geïrriteerd en kijk hem aan. Ik trek weer mijn lieve gezichtje. Dan maar op een andere manier... 'Jamie...' Ik kijk hem aan en breng mijn lippen naar zijn oor. 'Als je niks met die foto's doet en ze mij laat zien, mag je nu doen wat je wilt.' Ik laat mijn lippen tegen zijn oor rusten en ga met mijn vingertoppen langs zijn wang naar zijn hals naar de grens van zijn shirt. Ik haak mijn vingers er even om heen en laat hem dan los. Ik kijk hem onschuldig aan en staar hem in zijn ogen. Wachtend op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aragog schreef:
    Chàrline
    Ik zuchtte even, en besloot er niet op te reageren.
    Het deed me pijn. Dat mijn moeder niet aan mijn gevoelens dacht, enkel aan die van haar. Ze is het niet eens waardig om een moeder genoemd te worden, want zo voelt het ook helemaal niet.
    Ik plukte afwezig aan het gras.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik "Nee,, Nee absoluut niet" zeg ik snel en trek haar nog dichter tegen me aan "Ik had het gewoon warm" zeg ik snel "En dat was een plezierige afkoeling" zeg ik lachend. 'Ik vraag me af of de rest nu aan het dansen zijn.' ik lach even "Ik weet het niet, misschien wel, misschien niet ik heb de bel nog niet gehoord" zeg ik en grinnik even "Maar daar hoeven wij ons vandaag geen zorgen over te maken" ik lach even naar haar "Zullen we gaan eten, ik heb honger" merk ik opeens op en kijk haar even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.