• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Mijn moeder zou blij voor me zijn.' Ik kijk hem aan. 'En mijn vader...' Ik zucht. 'Hij is verandert.' Ik kijk weer naar het plafond. 'Ik houd van hem, maar...' Ik bijt op mijn lip. 'Het lijkt wel alsof alleen het dansen er toe doet en ik niet.' Ik zwijg. 'Mijn vader had altijd graag een zoon gewilt, maar mijn moeder kon hem dat na mijn geboorte niet meer bieden... En toen ze hoorde dat mijn dansleraar me getalenteerd vond heeft hij al zijn zinnen op mijn danstalent gezet. En ik denk dat hij het belangrijkste toen is vergeten. Het plezier.' Ik zucht en bijt op mijn lip. 'Ik weet niet hoe hij zou gaan reageren. Maar ik denk dat hij het na een tijdje niet meer zo erg vind. Ze zouden allang blij zijn dat ik van Luke af ben.' Ik glimlach kleintjes en sluit mijn ogen. 'Mijn vader komt er wel overheen. Maar... Betekent die vraag dat je het me vergeven hebt?' Ik kijk hem even kort aan. 'En jouw ouders? Hoe gaan zij er op reageren?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Hp4 ^.^]

    [ahahahaha ja! x'DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chàrline
    ''Mooi zo,'' grinnikte ik, en nestelde me tegen zich aan zodra hij me op zijn schoot had getrokken.
    Ik drukte plagend een kusje op zijn mondhoek, en toen een paar op zijn kaaklijn. Vervolgens sloeg ik mijn armen om hem heen en gaf hem een knuffel. Gewoon, omdat ik daar zin in had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga, kom zo terug op mijn mobiel x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knikte toen ze klaar was met vertellen en glimlachte een beetje "Nee oke niet dat ik straks je vader achter me aan heb ofzo" zeg ik lachend. "En ja ik denk dat je zo goed als vergeven bent" ik grinnik even maar ik was er nog niet helemaal zeker over. "Nou mijn vader is al 4 jaar geleden overleden maar ik had echt volgens mij een klap gehad van hier tot Tokio maar uiteindelijk was hij wel bijgekomen denk ik en mijn moeder ja.. die geeft mee en preek van drie uur hoe ik het zover heb laten komen en blablabla maar natuurlijk wilt ze het beste voor haar zoon dus als ik gelukkig ben is zij dat ook" gooi ik eruit en zucht als ik klaar ben "Maarja ik bedoel gewoon als het wat word tussen ons, iets serieus dat we het wel kunnen vertellen want eigenlijk heb ik het niet zo met geheimen"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Die krukken voor me verbranden, me dragen waar je heen wilt. De krukken misschien verbranden?' zegt ze en kijkt me aan 'Kan je me helpen die krengen goed te zetten. Volgens mij zijn ze van stand verschoven.' ik kniel al neer naast de krukken en kijk er even naar 'Ik krijg die dingen niet omlaag,' ik grinnik 'Ik haat die krukken en ik heb zin om er mee te gooien,' ik lach weer even kort en zet ze in een vloeiende beweging omlaag wat ik gok goed zal zijn voor Alice en kijk haar vragend aan "Beter nu" ik glimlach even kort en geef haar een kusje tegen haar wang en dan nog een tegen haar mondhoek en dan eentje tegen haar lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik luister zwijgend naar mijn verhaal en bijt op mijn lip als ik hoor dat zijn vader overleden is. Ik zeg er niks over en besluit verder te luisteren naar zijn verhaal. 'Je moeder is gewoon bezorgd,' glimlach ik. Ik sluit mijn ogen en zucht. 'Dat komt mij heel bekend voor.' Ik zwijg. 'En ik houd ook niet van geheimen, maar sommige dingen...' Ik zwijg en kijk hem langzaam aan. 'Die kan ik gewoon niet aan ze vertellen. Dan gaan ze zichzelf de schuld geven en dat wil ik niet.' Ik ga weer recht liggen. 'Ze wilt zaterdag met me praten over dat ik haar altijd moet vertellen als er iets is, dus...' Ik zwijg even en knipper met mijn ogen. 'Dat gaat een lange nacht worden.' Ik glimlach even. 'En dank je Jamie. Dat je het me vergeven hebt. Want ik weet...' Ik zucht. 'Het was dom van me en als ik het terug kon draaien had ik dat gedaan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam knielt neer naast mijn krukken en verstelt ze heel gemakkelijk. Ze staan weer op de goede hoogte. 'Beter nu?' en hij glimlacht even. Hij geeft me een kusje op de wang. En dan eentje op mijn mondhoek. Het komt telkens dichterbij. En dan een kus op mijn lippen. Ik zoen hem zachtjes terug. Dan haal ik mijn lippen kort van die van hem en zeg: 'Dankje.' en ik geef hem nog een kleine kus waarna ik de krukken even test. 'Ik bewonder je toch elke keer weer,' zeg ik met een glimlach. 'Elke keer dat je weer iets voor me doet.' ik druk nog een kus op zijn wang waarna ik vooruit kruk. 'Zullen we?' vraag ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kust me eventjes terug en haalt ze dan weer van de mijne af 'Dankje,' zegt ze en geeft me nog ene klein kusje en kijkt even of de krukken goed zijn. 'Ik bewonder je toch elke keer weer,' zegt ze glimlachend 'Elke keer dat je weer iets voor me doet.' ze geeft me nog een kusje op mijn wang en krukt wat naar voren 'Zullen we?' ik kijk naar haar en zie een glimlach dus knik ik en loop naast haar "Ik zag hier best dichtbij een soort van prieel met een fontein" zeg ik gauw "Het was echt heel mooi, met veel groen en bloemen ik weet zeker dat je het mooi vind" zeg ik en leid haar een beetje de weg er naar toe en hoop dat ze het mooi vind.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Ik keek verbaasd naar haar gezicht, "Niet stoppen !" zei ik zielig, doelend op de kusjes die ze me gaf.
    Ik grijnsde lichtjes en sloeg mijn armen om haar heen.
    Ze was gewoon knuffelbaar weetje ? En daar hield ik van.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach even "Ja nouja als je het hem maar duidelijk maakt dat hij echt niks mag zeggen" zeg ik serieus "Maar als het wel iets serieus word, gaan we het wel echt zeggen oke" zeg ik snel om het duidelijk te maken dat ik dat echt wil. "Maar ik weet zeker dat je er wel uitkomt met je moeder" zeg ik met een lieflijke glimlach en kijk nog steeds naar het plafond en zucht zachtjes. "En wij komen er ook wel uit" zeg ik er zachtjes achteraan "Of dat hoop ik"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam komt naast me lopen. 'Ik zag hier best dichtbij een soort van prieel met een fontein,' zegt Cam dan. En ik kijk even naast me terwijl ik me ook concentreer op het lopen met de krukken. 'Het was echt heel mooi, met veel groen en bloemen. Ik weet zeker dat je het mooi vindt.' en Cam leidt me de weg. Ik vraag me af hoe het eruit ziet, ik ben er echt benieuwd naar. 'Ik ben benieuwd,' zeg ik daarom ook tegen Cam. 'En ik hoop dat het niet té ver weg is om te krukken.' en ik kijk hem even lachend aan. 'Hoewel ik wel steeds beter word in dit krukken geloop.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charline
    Ik grijnsde toen hij me terug knuffelde.
    Dankzij de protesten van Will gaf ik zachte kusjes in zijn nek, en ging door tot zijn sleutelbeen.
    Ik was niet alleen dol op knuffelen, maar ook plagen en kusjes geven vond ik geweldig.
    Ik stopte even, en keek Will aan, onder mijn wimpers door. Ik grijnsde even, en drukte toen weer overal zachte kusjes tot ik opnieuw bij zijn mond belandde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Jij bent nog erger dan mij" zuchtte ik, toen ze echt Overal kusjes gaf.
    Ik kon niet tegen plagen, en het warme gevoel in mijn buik werd alleen maar erger.
    Zachtjes krulden mijn lippen omhoog toen ze weer in de buurt kwam van mijn lippen.
    Ik nam haar gezicht tussen mijn handen en drukte mijn lippen vol op de hare.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik "Nee het is niet meer zo ver" zeg ik lachend en zie de heg al staan waar we doorheen moeten, ik trek haar mee door de struik en haal snel een blaadje van haar hoofd af en kijk om me heen, "En wat vind je ervan" vraag ik snel, ik begeleid haar naar het prieeltje en zet haar neer op de bank en kijk om me heen. De zon scheen door de hoge bomen heen en het geluid van het water van de fontein had een rustgevend werking op me. Ik hoorde de vogels om me heen fluiten en het mooie was dat het nog afgelegener was dan daarnet aangezien we door een heg omringt waren en ging lachend naast Alice zitten. "En wat vind je er van vroeg ik nog een keer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.