• Onze hond krijgt als het goed is ergens in september [waarschijnlijk eind september] puppies! We hebben geen idee hoeveel maar ik heb bedacht dat ik zoveel mogelijk van de pups ga filmen en op youtube ga zetten!
    Ik ga ze overigens naar k-pop sterren vernoemen, niet dat dat veel nut heeft in algemeen want mijn zusje wil ze naar justin bieber vernoemen en andere zusje naar anime mensen dus ze zullen verschillende namen krijgen

    Ik dacht, laat ik het hier ook op zetten, want ik hoop eigenlijk dat het ook helpt om eigenaren voor de pups te vinden. Dus mocht je nog op zoek zijn naar puppies, dan zou je ze kunnen volgen via youtube en misschien beslissen welke je wilt!

    De moeder is trouwens 75% labrador en echt een enorme lieverd! De vader is een mengeltje van ik weet niet wat :P Zijn moeder was een straathond in Kroatie en geadopteerd, toen kwamen ze erachter dat ze zwanger was.
    Dus het zijn geen volbloed hondjes maar ik weet zeker dat ze het lieve karakter van labrador's hebben want de ma en pa zijn allebei echt enorme lieverds.


    Dit is alvast een 'teaser'


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Noem er eentje Onew. Kijken of hij Onew condition krijgt :3


    Omg als ze puppies krijgt dan kom ik echt wel vaak langs XDDD

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:19 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Krisus schreef:
    Noem er eentje Onew. Kijken of hij Onew condition krijgt :3


    Og als ze puppies krijgt dan kom ik echt wel vaak langs XDDD


    Hahaha ik hoop het niet, zou echt zielig zijn! Loopt ie overal tegenop enzo xD

    Heb je verder nog wat naam suggesties? Bi rain, G-D, T.O.P. enzo
    Ik zou ook graag 1tje naar Amber van F(x) vernoemen maar mijn zusje heet al Amber xD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Wat leuk, jonge dieren zijn altijd schattig en wat een leuk idee om de puppies te filmen. Maar het lijkt me toch beter als de puppies hun baasjes kiezen.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Wat leuk, jonge dieren zijn altijd schattig en wat een leuk idee om de puppies te filmen. Maar het lijkt me toch beter als de puppies hun baasjes kiezen.


    Ik snap wat je bedoelt maar er moeten wel kandidaten zijn voor de puppies. We hebben al 2 mensen die graag een puppie zouden willen maar als het een groot nest word dan is dat niet genoeg natuurlijk.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JatuhCinta schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoelt maar er moeten wel kandidaten zijn voor de puppies. We hebben al 2 mensen die graag een puppie zouden willen maar als het een groot nest word dan is dat niet genoeg natuurlijk.


    Dat is waar. Misschien bij de dierenarts vragen of je daar een oproep mag op hangen? Bij de dierenarts waar de katten nu lopen hangen ook altijd posters, voornamelijk van vermiste katten maar soms ook een poster van een nestje puppies of kittens.


    Physics is awesome

    Lief!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, ze vernoemen naar enkele leden van SNSD lijkt me leuk!
    Kan je bijvoorbeeld alle namen die op de yon(g) klank eindigen nemen: Taeyeon, Hyoyeon, Seohyun, Sooyoung


    Let the Night embrace you

    Noem eentje Tao.... Of Kris... of Luhan... of
    Sehun Lay Xiumin Kai Bacon Chen Chanyeol Suho D.O....


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Onew, Seungri, Woohyun, Luhan :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.