• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Ja, wij komen er ook wel uit.' Ik grinnik. 'En met mijn moeder gaat wel goed komen. Het zal wel een jankpartij worden, maar daar hoef ik nu nog niet aan te denken,' zeg ik zacht. Ik lach even. 'Maar wie wil je het dan vertellen? Ik bedoel, alleen onze ouders toch? Als ik het mensen van hier ga vertellen of jij collega's.' Ik zwijg. 'Dan geld hetzelfde.' Ik zucht en sluit mijn ogen. 'Was ik je maar op straat tegen gekomen,' glimlach ik en kijk hem aan. Ik lig nog steeds op zijn buik, maar moe lijk ik niet meer te zijn. Ik ben opgelucht. Opgelucht dat we nu openlijk kunnen praten. Ik niet hoef te liegen en we gewoon eerlijk zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Ja nee gewoon onze ouders, dan weten die het in iedergeval," ik kijk even naar haar "Nee ik denk niet dat het zo slim is om het hier mensen te vertellen dan kan ik net zo goed mijn koffers alvast pakken en je midden tussen de andere vaarwel kussen" zeg ik lachend en zucht zachtjes want eigelijk was deze situatie niet heel erg gemakkelijk. "Ja ik wou ook dat ik je gewoon op straat was tegen gekomen" zeg ik ter bevestiging en grinnik even zachtjes "Maarja dat zijn we niet" zeg ik zuchtend "En nu zitten we hier in deze geweldige situatie" zeg ik sarcastische.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Charline
    "Dat beschouw ik als een compliment," grijnsde ik na Will' zijn woorden, en was verrast door zijn plotselinge kus.
    Ik legde mijn hand in zijn nek, en met mijn andere hand trok ik hem via zijn shirt dichter tegen me aan.
    Ik had het gevoel dat mijn hart veel te veel slagen miste, en vroeg me af of de vlinders in mijn buik nog harder konden fladderen dan dit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik vroeg me eerlijkwaar af of ik me ooit gelukkiger had gevoeld dan dat moment.
    Ik verplaatste mijn hand naar haar hand die mijn shirt vasthad en nam die vast.
    Ik verplaatste die een stukje naar onderen, precies op de plaats waar de motor van ons lichaam zat.
    Gewoon een bewijs dat ze écht iets met me deed.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam helpt me door een struik heen en haalt dan een blaadje uit mijn haar. 'En wat vindt je ervan?' vraagt Cam dan. En ik kijk verwonderd om me heen. Hij begeleid me naar het prieeltje. Het is hier echt beeldschoon. Cam komt lachend naast me zitten. 'En wat vindt je ervan?' vraagt Cam dan nog een keer. De krukken heb ik neergelegd. En ik probeer elk detail in me op te nemen, alsof het me zo weer kan worden afgenomen. Ik kijk Cam aan en zeg zacht: 'Het is zo wonderschoon.' en ik kijk om me heen. Als ik dan weer naar Cam kijk, in zijn ogen, en ik voel.. een warm gevoel in mijn buik. 'Ik ben verliefd op je,' zeg ik dan. En ik glimlach verlegen en kijk weer naar de omgeving.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Geweldige situatie.' ik sta op en loop naar mijn tas om wat te drinken. Dan loop ik weer terug en ga zo zitten dan mijn benen aan weerzijdes van zijn lichaam zitten. 'Maar als je iedereen dan toch verwel gaat kussen, maar ik wel een langere kus hè?' Ik kijk hem met een pruillipje aan en lach dan. 'Maar je blijft hier, dus is er geen sprake van vaarwel kussen. En anders iedereen op de wang behalve bij mij.' Ik grinnik en kijk hem aan. 'Of nee laten we het nog erger maken. Alleen knuffel.' Ik lach en kijk hem aan. 'Maar je blijft hier. Gelukkig.' Ik grinnik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [N'awww, ik smelt <3]
    Charline
    Ik voelde hoe hij onze handen een klein stukje naar beneden verplaatste, naar de plek waar zijn hart zat. Zelfs door zijn ribbenkast heen voelde ik het zachtjes bonken, en mijn mondhoeken krulden omhoog.
    Ik verbrak de kus, en keek in zijn prachtige ogen. "Je t'aime," zei ik op zachte fluistertoon, maar zodat hij het nog net kon horen.
    Ik was half frans, en sprak de taal vloeiend; iets wat niet veel mensen van me wisten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk glimlachend nog een beetje om me heen en hoor Alice naast me zeggen: 'Het is zo wonderschoon.' en ik grinnik, ik hoopte al dat ze dat zou zeggen en lach even zachtjes. Ze kijkt me weer aan en onze blikken vinden elkaar 'Ik ben verliefd op je,' zegt ze en ik voel een intens warm gevoel door mijn lichaam en ik zie hoe ze een beetje verlegen lacht en om zich heen kijkt. Ik leg mijn hand onder haar kin en kijk haar dan aan, ik buig naar voren voor een kus als antwoord, en het moment dat mijn lippen de hare raken, voel ik allemaal gevoelens door elkaar, hij was teder en lieflijk maar toch ook weer intens en fijn. Dit was een kus die we nog niet hadden gehad.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik en kijk haar aan "Ach ja waarom niet, niemand ziet me dan weer terug" ik lach even en leg mijn handen tegen mijn buik aan. "Maar ja inderdaad blijf ik gewoon hier dus zit je aan me vast" grinnik ik en lach zachtjes er achteraan. "Maar gelukkig hoef ik niet weg te gaan om je te kussen" zeg ik speels en druk mijn lippen tegen de hare aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Ciao chicka's ik moet gaan slapen van mijn moeder (cat) ze is helemaal gestrest dus ik moet gaan, spreek jullie morgen weer <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Aragog schreef:
    [N'awww, ik smelt <3]
    Charline
    Ik voelde hoe hij onze handen een klein stukje naar beneden verplaatste, naar de plek waar zijn hart zat. Zelfs door zijn ribbenkast heen voelde ik het zachtjes bonken, en mijn mondhoeken krulden omhoog.
    Ik verbrak de kus, en keek in zijn prachtige ogen. "Je t'aime," zei ik op zachte fluistertoon, maar zodat hij het nog net kon horen.
    Ik was half frans, en sprak de taal vloeiend; iets wat niet veel mensen van me wisten.



    William Jake O'Donnel

    Ik keek haar glimlachend aan waarna ik zachtjes op mijn lip beet.
    Ik was niet bekend met vreemde talen, Chàrline blijkbaar wel. Maar volgens mij betekende Je T'aime iets goeds.
    "Wat het ook betekende, ik vind het lief" grinnikte ik toen maar.

    Amy Michels

    'Ah nee hè, zit ik aan je vast?' Ik zucht zogenaamd geïrriteerd. 'Help me dan iemand,' zeg ik dramatisch. Ik trek mijn wenkbrauw op als ik zijn opmerking hoor, maar voor ik kan reageren voel ik zijn lippen op de mijne. Ik glimlach tegen zijn lippen. 'Dat vind ik nou niet zo erg eigenlijk,' grinnik ik. 'Gelukkig kan jij dat doen, ik zou niet weten hoe ik overleef zonder jouw kussen,' vervolg ik weer dramatisch. Ik grinnik en rol me van hem af en leg mijn hoofd weer terug op zijn borstkas. Ik staar naar het plafond en maak figuurtjes op zijn buik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [slaaplekker]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Charline
    Ik schudde lachend mijn hoofd.
    "Het is frans," zei ik, en keek Will aan.
    "Het betekent 'ik hou van je,'" legde ik uit, en langzaam verschenen er blosjes op mijn wangen.
    Ik leunde met mijn hoofd op zijn schouder, en speelde afwezig met zijn haar terwijl ik een kleine glimlach op mijn gezicht had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Ik wist niet dat je Frans kon" zei ik glimlachend, maar je zag de verbaasde gloed in mijn ogen.
    Ik voelde hoe ze met mijn haren speelde waardoor ik automatisch een pluk blonde haren rond mijn vinger draaide.