• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ze kwam naar me toe lopen en probeerde hem af te pakken, maar god zij dank dat ik lang ben dus geeft ze het even na een tijdje op. Ze zucht even geïrriteerd en ik lach even triomfantelijk en ik zie opeens hoe ze haar puppy-dog eyes gezicht trek en ik wist dat ik het nu echt zou krijgen. 'Jamie...' zegt ze en brengt haar lippen tegen mijn oor en ik huiver even als ik haar adem voel 'Als je niks met die foto's doet en ze mij laat zien, mag je nu doen wat je wilt.' mijn adem stokte even in mijn keel en ik voelde haar vingertoppen over mijn wang naar beneden gaan tot de rand van mijn shirt die ze even vastpakte en ik wou bijna toegeven toen ik haar onschuldige blik zag en lachte toen "Your messing with me" zeg ik en grinnik "Wat ben jij gemeen zeg" zeg ik lachend en hou mijn telefoon stevig vast "Nee daar trap ik dus niet in" zeg ik zelfverzekerd.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik mocht niet toegeven. Ik moest volhouden. 'Weet je het zeker?' Ik kijk hem aan en laat mijn hand weer over zijn buik gaan omhoog naar de grens van zijn shirt en dan naar zijn nek en dan zijn kaak. Ik kijk hem met mijn blauwe ogen aan. Ik buig weer naar zijn oor toe. 'Een kans. Is dat die foto's waard?' Ik fluister het zachtjes en zwoel in zijn oren, terwijl ik mijn vingers weer naar beneden laat glijden en mijn vingers om zijn broekrand klem en hem tegen me aantrek. Ik kijk hem onschuldig aan en druk heel licht mijn lippen op de zijne. 'Je krijgt de kans nu en anders voorlopig niet meer,' fluister ik en breng mijn hoofd dichter naar de zijne. Mijn lippen zitten nu een paar centimeter van de zijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Als bewijst trekt Cam me nog dichter tegen zich aan en ik lach om hem. Dan zegt Cam dat hij honger heeft. Ik kijk hem glimlachdnd aan. 'Ik denk dat de kantine nu net dicht gaat,' zeg ik. 'De lessen beginnen bijna, dat kan niet anders.' en ik kijk weer rond naar de schoonheid van dit alles. 'Dus dan zouden we ergens heen moeten gaan.' en ik kijk weer naar Cam. 'Zeg jij maar waar je heen wilt. Dan kruk ik je wel achterna.' en ik kijk weg van Cam, naar de krukken. 'We kunnen kijken of de kantine nog open is?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    "Nee nee nee ik wil niet naar de kantine laten we ergens een soort brunch doen ofzo" zeg ik snel en ga staan "Ik weet niet waarom mijn ouders me zo veel geld geven, volgens mij denken ze dat ik elke dag diamanten wil kopen of een huis" zeg ik lachend en trek Alice overeind "Gaat dat wel lukken met je krukken" vraag ik dan aan haar "We kunnen ook met de auto" zeg ik snel en geef haar een klein kusje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    'Weet je het zeker?' vraagt ze en kijkt me aan terwijl haar hand langs mijn buik strijkt over mijn nek en naar mijn kaak en ik knik nog zelfverzekerd. 'Een kans. Is dat die foto's waard?' fluistert ze zwoel in mijn oor en laat haar vingers weer naar beneden glijden en ze om mijn broek heen klemt, ze trekt me tegen haar aan en drukt haar lippen zachtjes tegen de mijne. 'Je krijgt de kans nu en anders voorlopig niet meer,' fluistert ze weer en haar hoofd zit nu vlak bij het mijne en haar lippen zijn een paar centimeter van de mijne verwijderd. Mijn adem stokte in mijn keel en mijn hart klopte hard tegen mijn borstkas en ik schudde mijn hoofd langzaam "Your just teasing me" zeg ik met een glimlach "Je gaat echt niet met mij naar bed daarvoor" ik lach weer even "En ik vind dit niet echt een gepaste plek voor dat, mocht ik akkoord gaan" fluister ik nu in haar oor en ik probeer een stap naar achter te doen, maar haar handen zitten nog steeds om mijn broek geklemd, dus buig ik me een beetje naar voren en bijt even speels op haar lip.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Ik kan wel bedenken waarom je ouders je zoveel geld geven,' zeg ik dan. 'Ze willen gewoon zeker weten dat je niets tekort zal komen.' en ik kijk hem glimlachdnd aan. Cam helpt me overeind en dit keer gaat het wel gelijk goed met de krukken. 'Gaaf dat wel lukken met je krukken?' vraagt Cam dan. Doelend op de trip naar de brunch. 'We kunnen ook met de auto,' zegt hij dan. En hij geeft me een klein kusje. 'Nou, het gaat al wel beter met de krukken, dus dat moet wel lukken hoor.' ik trek even mijn shirt goed en kruk dan alvast richting de struik. Ik kom er makkelijk door heen en wacht dan op Cam tot hij er ook door is. 'Waar wil je precies gaan eten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik weet dat hij nu aan het twijfelen is en ik weet dat hij niet meer op zijn mobiel let. Ik kus hem gretig terug en pak dan in een reflex zijn mobiel. Triomfantelijk kijk ik hem aan. 'Wie zij dat ik met jou naar bed wilde?' Ik grinnik en loop van hem weg met de mobiel in mijn hand geklemd. Ik open hem en ga grinnikend zitten. 'Krijg ik toch weer goed voor elkaar,' grijns ik triomfantelijk. Ik kijk hem met een ondeugende blik en grijns aan. Ik steek mijn tong uit en richt me tot zijn iphone. Code. Ik vloek en begin van alles in te tikken. Ik zuchte en kijk hem aan. 'Jamie, waarom moet ik zo mijn best doen voor die foto's?' Ik kijk hem teleurgesteld aan. 'Weet je dan hoef ik ze niet te zien. Trouwens ik denk niet dat je moeder de foto's laat verpesten.' Ik grijns en kijk naar zijn iphone. Ik leun achterover en kijk hem aan. 'Maar je bent je mobiel nu kwijt.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ze kust me opeens en pakt mijn telefoon dan af,'Wie zij dat ik met jou naar bed wilde?' ik lach even kort "Als je niks met die foto's doet en ze mij laat zien, mag je nu doen wat je wilt." quote ik haar even toe en ze loopt van me vandaan en ik kijk haar even verward na. Ik zucht even met een lach en leun even tegen de muur aan, was ik even blij dat mijn telefoon een code had en grinnik even. 'Jamie, waarom moet ik zo mijn best doen voor die foto's?' zegt ze en kijkt me even teleurgesteld aan en ik kijk snel weg 'Weet je dan hoef ik ze niet te zien. Trouwens ik denk niet dat je moeder de foto's laat verpesten.' ik lach eventjes "Ik wil gewoon niet dat iemand ze ziet" zeg ik met een glimlach en kijk even naar haar. 'Maar je bent je mobiel nu kwijt.' zegt ze en ik lach weer even "Maarja helaas zit er een code op dus zou ik mijn telefoon wel weer graag terug willen" zeg ik en loop naar haar toe.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik even en loop haar dan snel achterna, en kijk haar dan even aan "Hmm ik weet niet, wat voor een soort eten wil je hebben, ik bedoel Frans of Italiaans of Spaans" begin ik te praten en we lopen terug het gebouw in. Na even door het gebouw te zijn gegaan staan we weer buiten en kijk ik haar vragend aan "Wat jij wilt" zeg ik dan en glimlach naar haar. Ik kijk nog even om me heen om te kijken of er niemand aan kwam maar er was niemand te zien dus lachte ik maar even naar Alice en wachtte op haar antwoord.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik schud mijn hoofd. 'Ik kraak je code wel.' Ik stop zijn mobiel in mijn broekzak en druk een kus op zijn lippen. Dan loop ik langs hem heen. 'O ja Jamie.' Ik draai me om. 'je wilde dus gelijk met me naar bed?' Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Ik Zeg je mag doen met me wat je wilt, begin jij erover met elkaar naar bed gaan.' ik sla mijn armen over elkaar. 'Wilde je dat?' ik grinnik. 'nou je bent te laat. Je kans is weg.' Ik grijns uitdagend en draai me dan om. Wat zou zijn code kunnen zijn? Ik bijt nadenkend op mijn lip en zucht. Ik denk na. Geboortedatum? Weet ik niet. Ik zucht en sluit nadenkend mijn ogen. Zijn mobiel ging ik voorlopig niet teruggeven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zuchtte "Jij bent echt een gemeen meisje zeg" zeg ik nadat ze me kust en dan weer weg loopt en een heel verhaal meteen vertelt terwijl ik maar half luister 'Wilde je dat?' zei ze en ik hoorde haar grinniken 'nou je bent te laat. Je kans is weg.' ik kijk haar even aan en glimlach "Ik krijg mijn kans nog wel" zeg ik zacht zodat ze het niet hoort en loop met grote passen naar haar tas waar ik haar telefoon zie liggen en pak hem snel op, ik zie het beeld meteen oplichten en lachte geen wachtwoord "Nou zolang jij mijn telefoon hebt is het eerlijk als ik die van jou gebruik vind je ook niet" ik grinnik even "En niet eens een wachtwoord, foei Amy" zeg ik lachend en klem mijn hand er om heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik draai me gelijk om en kijk hem aan. 'Geen wachtwoord? Heb ik geen wachtwoord?!' Ik kijk hem verbaasd aan en zucht dan. 'O ja die heb ik er af gehaald.' Ik zucht en grijns. 'Ik ben niet gemeen,' vervolg ik beledigd. 'Ik kan ook heel lief zijn!' ik glimlach en kijk hem aan. 'Echt ik kan ook lief zijn. Maar kan je niet tegen dat soort spelletjes?' ik grinnik en laat me op de grond zakken. Ik kijk weer naar de mobiel en denk na. Code.... Ik tik van alles in en grinnik. 'Oepsie...' ik laat hem weer uit. 5 minuten wachten. Opeens hoor ik mijn ringtone door de zaal gaan. 'Wie is het?' ik kijk op naar Jamie en kijk hem vragend aan. 'Wel perfecte timing.' Ik grinnik en kijk hem afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Ik kan heel goed tegen spelletjes als jij ze maar niet met me speelt" ik lach even kort een hoor dan de ringtone van Amy haar telefoon en grinnik, 'Wie is het?' vraagt ze en ik kijk even op het scherm "aww het is je moeder, zal ik dan maar opnemen" zeg ik lachend en 'Wel perfecte timing.' grinnikt ze en ik lach en beantwoord haar afvragende blik af met dat ik haar telefoon opneem en tegen mijn oor hou "Hallo Mevrouw.Michels" zeg ik even lachend en ik vraag me af wat Amy gaat doen en dan wat haar moeder zal zeggen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem met grote ogen aan en sta dan op. Met grote passen loop ik naar hem toe. 'Wat doe je,' Sis ik. Ik sla mijn hand voor mijn mond om mijn lach te onderdrukken. 'Wat ga je nu zeggen,' vraag ik hem zachtjes. Ik grinnik en ga naast Jamie zitten, maar hoor niet wat mijn moeder zegt. Ik kijk Jamie vragend aan en probeer het te horen. Dan sta ik op en kijk Jamie weer aan. 'Je bent echt gek in je hoofd,' fluister ik. 'Wat zegt ze?' ik kijk hem nieuwsgierig aan. Ik wilde haar reactie echt weten. Mijn moeder kennende zou ze verbaasd zijn, maar gewoon doodleuk een gesprek met hem voeren en ik krijg dan zaterdag duizenden vragen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even naar Amy en duw mijn vinger even tegen haar lippen aan, "Wie ik ben,, laten we zeggen dat ik een persoon ben die uw dochter kent" zeg ik nadat haar moeder vroeg wie ik was ik lachte even kort. "Of ik haar vriendje ben" zeg ik even en kijk naar Amy "Ja ik denk dat je dat wel kan zeggen, of laten we het houden op kennis van uw dochter" ik lach weer even dit ging echt een nutteloos gesprek worden. "Amy is hier naast me maar ze ligt nog te slapen dus ik wil haar liever niet wakker maken" zeg ik weer en loop een beetje door de zaal heen "Waar we nu zijn," ik grinnik even "Uhm ja ik mag niet teveel zeggen dus ergens op de aarde in een kamer met ramen en een deur en spiegels" ik lachte nog een keer "Maar mevrouw ik moet nu echt gaan oke, jaa goedendag verder, amy houd van u" zeg ik nog door de hoorn heen maar ik hoor dat ze al heeft opgehangen en begin hardop te lachen en laat de telefoon weer in mijn broekzak glijden.
    "Aardige mevrouw jou moeder" zeg ik lachend tegen Amy en neem snel een slok drinken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.