• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Even eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zuchtte 'Wat moet ik nu zeggen als iemand het ziet?' zegt ze en ik zucht weer 'Mijn moeder gaat zich afvragen of ik een vriendje heb en wat moet ik dan zeggen?' ik lach even "Je hoeft toch helemaal niks te zeggen en anders zeg je inderdaad dat je een vriendje hebt maar gewoon niet wie" zeg ik speels "En als iemand het op school vraagt hoef je toch ook niks te zeggen ik heb zo veel zuigzoenen gehad zonder dat iemand er iets over vroeg" zeg ik snel en liet haar los en sta op "En volgende keer" begin ik "Volgende keer ga ik helemaal niks anders doen, ik bedoel je kan niet fysiek iets doen waardoor je ziet dat mensen een relatie hebben of iets gedaan hebben samen" zeg ik en neem snel een slok water aangezien mijn hele mond droog was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Dan trekt Cam mijn shirt over mijn hoofd. Langzaam. En legt mijn shirt op het bank tegenover ons. En hij kust me weer even op mijn lippen. En hij trekt me weer wat omhoog en kust mijn sleutelbeen. En zijn lippen glijden over mijn huid naar beneden. Ik voel warme gevoelens in mijn buik. Zijn lippen gaan naar de bovenkant van mijn borsten. Een aangename trilling trekt door me heen. En zijn handen glijden weer naar mijn rug. Naar de sluiting van mijn bh. En hij kust me dan weer. Ik aarzel heel even. Dit is zo nieuw voor me. Dit heb ik nog nooit gedaan met iemand. En Cam is mijn beste vriend. En nu ook mijn vriendje, maar het blijft apart. Maar ik laat hem toe. En kus hem terug als teken van toestemming.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel gewoon dat ze aarzelt maar uiteindelijk kust ze me terug als toestemming en ik hoop dat het niet te snel voor haar gaat en maak de sluiting los in een vloeiende beweging en laat hem langzaam over haar armen naar beneden zakken en leg hem bij haar shirt, ik keek er even naar en glimlachte ik trok mijn eigen shirt over mijn hoofd en legde hem bij de rest, en ik liet mijn armen even over haar middel en trok haar even tegen me aan en kuste haar lippen teder en liefdevol. Het was vreemd om in hier nu zo te zijn met Alice maar het voelde toch vertrouwd op een of andere manier. Ik streelde haar borsten even met mijn handen terwijl ik haar op haar lippen bleef kussen, en liet ze toen zakken en kuste haar borsten. Zachtjes en lieflijk omdat ik wist dat Alice het ook vast wat vreemd vond en liet mijn handen weer over haar lichaam glijden.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 20:02 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik denk na en knik dan langzaam. Ik voel even in mijn nek en glimlach dan. 'Maar je hebt me nu wel alleen achter gelaten op de grond,' grinnik ik. Ik kijk hem sip aan en grijns dan. Ik pak mijn flesje water van de grond en neem een slokje. Ik sta op en kijk even in de spiegel. Je zag het wel, maar ik kon het wel verstoppen. Ik leg mijn haar eroverheen en draai me dan om naar Jamie. Vanachter sla ik mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik sluit mijn ogen en blijf zo staan. Ik geef hem een kus op zijn wang. 'Je mag het vaker doen hoor,' fluister ik in zijn oor. Ik grijns en blijf zo staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam maakt de sluiting los en ik kijk afwachtend en met een ietwat onzekere blik. Dadelijk vindt hij ze niet mooi. De sluiting doet hij met een vloeiende beweging open. En hij legt hem bij mijn shirt. En hij glimlacht naar me en trekt dan zijn eigen shirt uit. Ook die legt hij bij mijn spullen. Hij slaat zijn armen om mijn middel en trekt zich even dicht tegen zich aan. En hij kust me liefdevol op mijn lippen. Dit voelt heel anders dan voorheen. Maar het is een prettige ervaring. Dan streelt hij mijn borsten en ik ontdek een gevoel in mijn buik wat ik genot noem. Hij kust me nog steeds op mijn lippen maar dan laat hij zijn lippen zakken richting mijn borsten. Het voelt vreemd en nieuw, en raar maar toch vertrouwd. En ik kreun zachtjes af en toe en zijn handen verkennen mijn lichaam weer. Dan duw ik mezelf een beetje overeind en ga dan hem kussen. Ik begin in zijn nek. En ga dan langzaamaan naar beneden. Zijn sleutelbeen, zijn borstkas en dan door naar zijn buik. Ik bereik zijn navel en ga nog iets verder. Maar bij zijn broek stop ik. Ik wil niet verder dat hij zijn broek gaat uit doen. Dus ga ik weer naar boven en geniet van zijn handen op mijn lichaam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en leg mijn handen tegen die van haar aan als ik opeens haar armen om mijn middel voel, ze geeft me een kus op mijn wang 'Je mag het vaker doen hoor,' fluistert ze in mijn oor en ik lach even "Daar hou ik je aan hoor" zeg ik met een grijns en draai me om in haar armen en voordat ik het weet vraag ik opeens "Ben je eigenlijk nog een maagd" ik kijk haar even aan "Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor" zeg ik er kalm achteraan, en ik weet zeker dat mijn blik vragend staat "Gewoon als wij zo ver zijn dan weet ik het in ieder geval" zeg ik er weer achteraan en bedenk me opeens hoe lomp het is en lach maar gewoon een beetje "Je hoeft het niet te zeggen" zeg ik er dan achteraan alweer, misschien moest ik niet steeds ruimte tussen mijn zinnen laten dacht ik in mezelf. "Weet je laat maar ik heb geen enkel recht om dat te vragen" schiet er nog door mijn keel en bedenk me dat ik het alleen maar erger maar en zucht even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach om zijn stuntelingen al vind ik het onderwerp een stuk minder fijn. Ik sla mijn armen om zijn nek en kijk hem aan. 'Nee, ik ben het niet meer,' fluister ik. Ik blijf zo staan en kijk weg. Mijn keel is ineens kurkdroog. Ik bijt op mijn lip. 'Maar niet vrijwillig.' Ik laat hem los en loop naar mijn tas. Ik gooi mijn spullen erin en zucht. 'Luke heeft me half gedwongen.' Ik leg mijn hoofd tegen de muur en kijk weer naar buiten. 'Misschien is dat ook handig om te weten.' Ik kijk Jamie aan en glimlach kleintjes. Ik zucht en loop langzaam terug naar hem. 'Hij pikte het niet dat ik het uit maakte...' Ik schud mijn hoofd en kijk weer weg. 'Hij zei dat ik het niet uit kon maken. Dus heeft hij het gedaan.' Ik kijk Jamie langzaam aan en glimlach. 'Maar ik heb het dus niet gedaan op de manier zoals het hoort.' Ik grijns even en geef hem een kus op zijn wang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel opeens hoe ze zichzelf overeind duwt en ik kijk haar even aan maar ze begint me al te kussen en glijd van mijn lippen naar mijn sleutelbeen, en dan naar mijn borstkas en nog verder naar mijn buik. Ik weet niet goed waar ik nu mijn handen moet laten dus laat ik ze gewoon op haar lichaam en ik voel hoe ze mijn navel bereikt en nog een klein beetje naar beneden gaat tot mijn broek en dan weer omhoog werkt, en dat geeft mij een sein dat dit genoeg was en ze niet verder wou dan dit en dat snapte ik heel goed. Ik kuste haar weer en liet mijn handen nog wat over haar lichaam gaan langzaam en kuste haar schouders nog een keer en haar sleutelbeen en haar borsten. Ik ging nog wat naar beneden en stopte bij haar heup en ik ging weer rechtop zitten en keek haar even glimlachend aan. Ik legde mijn armen om haar nek en trok haar weer dicht tegen me aan en liet haar niet los "Ik hou van je" murmel ik in haar oor terwijl ik haar naakte bovenlichaam tegen het mijne voelde drukken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik ga even een ijsje eten xx]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik hoorde wat ze zei en voelde me nog erger dat ik het gevraagd had en hield mijn mond maar dicht en probeer om terug naar haar te lachen en leg mijn hand maar tegen haar wang en kijk haar aan "Ik zou je nooit dwingen in iets wat je niet zou willen of waar je nog niet klaar voor bent" zeg ik en druk een kus tegen haar voorhoofd en kijk dan weer weg, straks dacht ze dat ik haar nog echt gebruikte voor seks ofzo en ik liep even van haar weg en mijn drinken zag er weer heel aanlokkelijk uit en ik draaide de dop er snel van af en dronk hem bijna helemaal leeg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Jaimy maak me niet jaloers met ijs :3 dan word ik heel gemeen x___x c:
    Maar in iedergeval eet smakelijk dan xx*

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 20:38 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Weet ik.' Ik kijk hem na en zucht. Hij was lief en... Totaal anders dan Luke. Hij was zoveel beter dan Luke en nu ik terug kijk op de tijd van Luke en mij begrijp ik het ook niet meer. Ik begrijp niet wat ik ooit in Luke zag. Hij is een macho, kan iedereen om zijn vinger winden, lijkt beleefd, maar is eigenlijk een achterbakse klootzak. Ik kijk naar Jamie en glimlach. Bij hem voelde ik me op mijn gemak... Bij hem voelde ik me... Mezelf. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sluit mijn ogen. 'Dank je Jamie.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach even en dacht na over mijn eigen relaties die allemaal prima waren alleen groeide ik al snel uiteen met hun, ze waren een beetje saai en bekakt wouden allemaal veel geld verdienen met een groot huis en dikke vette wagen. Ook zaten er in die relaties geen spanning en verliefdheid ze waren daar als ik ze nodig had en om me s'nachts gezelschap te houden maar ik schud die gedachtens weer van me af en sla mijn armen dan ook om haar heen,, Amy was anders dacht ik in mezelf. 'Dank je Jamie.' ik glimlach "Je hoeft me niet te bedanken hoor, ik bedoel dat is toch de bedoeling dat die ervaring fijn hoort te zijn" zeg ik maar hou dan me mond maar. "Maar je gaat je moeder toch niet over ons vertellen dot weekend, of wel" vraag ik dan maar om van onderwerp te veranderen en kijk een beetje voor me uit terwijl Amy haar hoofd nog steeds tegen mijn borst ligt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.