• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik kijk hem onschuldig en onbegrijpelijk aan. 'Een echte kus?' Ik kijk hem nog steeds onschuldig aan. 'Ik weet niet wat je bedoeld.' Ik zwijg en kijk hem aan. Dan breng ik mijn lippen naar zijn oor. 'Teach me,' fluister ik in zijn oor en laat mijn lippen tegen zijn oor rusten. Dan trek ik mijn lippen langzaam terug en kijk hem aan met weer die blik van ondeugend en speels. Ik bijt even op mijn lip en kijk hem aan. Wat zou hij nu doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even als ze haar lippen naar mijn oor brengt en ze er even op laat rusten maar dan weer terug trekt, ik dacht even na en lachte. "Yeah i would be glad to" zeg ik, en leg mijn hand op haar wang en druk mijn lippen stevig tegen die van haar aan en bijt speels op haar lip voordat ik erlangs strijk met mijn tong en mijn hand naar haar nek laat glijden en kriebel een beetje met mijn vingertoppen erlangs.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Haar handen vliegen van mijn borst naar mijn haar en gaan steeds weer terug, ik glimlach tegen haar huid aan en trek mijn hoofd weer even terug en kijk haar even met twinkelende ogen aan. Ik schoof mijn vinger wat omhoog en voelde het randje van haar bh en schoof hem snel weer terug op zijn plaats, ik wou niet nog verder gaan ook al had ze de rest gewoon toegelaten maar dit was toch weer net anders. Ik buig weer naar voren en kus haar nog een keer en laat uiteindelijk mijn handen net tegen het randje van haar bh liggen.


    *Ik moet eten brb <3*


    Alice 'Ally' Parker
    Cam kijkt me aan met een twinkeling in zijn ogen, en een glinstering verschijnt in die van mij. Zijn vingers verschuiven weer wat omhoog, en dan voel ik dat ze bij mijn beharandje zitten. En snel gaan de vingers weer wat naar beneden. Cam buigt zich weer naar mij toe en kust me dan weer. Ik weet niet hoeveel, hoe vaak en hoe lang we dit nu doen maar het voelt tijdloos en mag voor eeuwig duren van mij. Zijn handen liggen aan de rand van mijn beha. Net alsof het beschermers er van zijn. Ze liggen er een soort van afwachtend, maar ik weet dat Cam niet verder zal gaan. En ondanks mijn opwinding weet ik ook dat ik niet veel verder wil gaan.. Misschien nog een beetje... Maar ik weet het niet zo goed. Dus kus ik Cam gewoon terug met alles wat ik in me heb. Een kus als nooit tevoren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik glimlach vluchtig en open dan gewillig mijn mond. Ik kruip dichter naar hem toe, zodat het wat gemakkelijk gaat en laat mijn tong de zijne ontmoeten. Mijn ellebogen beginnen pijn te doen van al dat gewicht. Ik zet mijn handen neer en kom iets overeind. Ik laat Jamie's lippen los en ga normaal zitten. Dan kijk ik hem aan en druk mijn lippen opnieuw op de zijne en sla mijn armen om zijn nek. Een warm gevoel gaat door me heen. Ik glimlach. 'Je hebt het me geleerd,' prevel ik tegen zijn lippen aan. Ik ga met mijn tong langs zijn onderlip en bijt speels in zijn onderlip. Op dit moment voel ik me gelukkig en geen idee waarom. Waarschijnlijk omdat ik met Jamie ben.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 18:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik weet niet Alice denkt en ik wou dat ik voor een keer haar gedachten kon lezen want ik voelde me een beetje sullig zo, maar voordat ik verder kon denken voelde ik haar lippen me terug kussen en een schok gaat door mijn lichaam heen en het voelt als een kus die we nooit gehad hadden en ik kus haar terug met zoveel passie en liefde dat ik zeker wist dat Alice het beste is wat me ooit is overkomen, het leek eeuwen te duren voordat ik mijn lippen van de hare af haalden en ik hijgde een beetje maar kreeg al snel mijn adem weer in controle en keek even naar Alice "Moet ik stoppen" vraag ik maar mijn stem klonk zacht en ik wou helemaal niet stoppen maar ik wist niet hoe Ally hier tegen over stond en ik wou haar nergens toe dwingen, ik wende mijn blik eventjes af en keek toen weer naar Alice. Ik wist wel dat ik blij was dat ik wist waar ik mee bezig was en niet sullig iets probeerde te doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze vind met haar de tong de mijne en ze wist donders goed waar ze mee bezig was, ik grinnikte even toen ze mijn lippen los liet en goed ging zitten, dat begreep ik ook wel aangezien ik half over haar heen lag en ik toch een stukje zwaarder was dan haar. En dan slaat ze haar armen om mijn nek en drukt haar lippen weer tegen de mijne aan, ik leg mijn armen rond haar middel maar laat ze snel zakken tot haar heupen. Ze gaat met haar tong langs mijn lip voordat ze er speels even in bijt en ik laat mijn tong bij haar naar binnen gaan en vind de hare al gauw.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik laat hem even zijn gang gaan en trek me dan terug. 'Je hebt je kus gehad,' glimlach ik. Ik laat mijn handen van zijn nek vallen en pak zijn handen die bij mijn heup liggen. 'Meer krijg je niet.' Ik kijk hem weer aan met die ondeugende en speelse blik. Ik laat zijn handen los en glimlach. Ik laat me op mijn rug vallen en glimlach. 'Ik vind dat ik nu wel meer van je mag vragen. Vind je niet?' Ik grijns even en sluit mijn ogen. 'Heb je nu niet eigenlijk twee kussen gehad?' Ik hoor de speelse toon in mijn eigen stem en glimlach weer even. 'Dus is het niet meer eerlijk. Is het niet?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Als Cam me terugkust gaat er een soort schok van liefde door me heen. En dan haalt Cam zijn lippen van die van mij en moeten we beide even op adem komen. Dit noemen ze dus adembenemend. 'Moet ik stoppen?' vraagt Cam dan. En zijn stem klinkt zacht. Ik denk na en luister naar mijn gevoelens. Cam wendt even zijn blik af en kijkt me dan weer aan. Ik weet wat mijn gevoelens me vertellen. Ze schreeuwen nee! Nee je moet niet stoppen. Maar mijn stem is zacht, 'Nee, ik wil niet dat je stopt.' en ik kijk Cam aan. En dan een beetje verlegen lachend wend ik mijn blik af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Na een tijdje trekt ze haar hoofd weer weg en ik zucht eventjes, ik zie hoe ze weer op haar rug gaat liggen en zie haar even glimlachen, terwijl mijn blik volgens mij heel anders staat. 'Ik vind dat ik nu wel meer van je mag vragen. Vind je niet?' grijnst ze en ik grinnik even maar schud lachend mijn hoofd als ik zie dat ze haar ogen gesloten heeft 'Heb je nu niet eigenlijk twee kussen gehad?' zegt ze speels en ik kijk haar even verbaasd aan 'Dus is het niet meer eerlijk. Is het niet?' ik grinnik om haar "Nee je hebt gelijk het is niet meer eerlijk" ik grinnik nog even en ik weet zeker dat er een glimlach op mijn gezicht staat.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk heel even verward maar glimlach dan snel, ik zie hoe ze haar blik afwend en grinnik even. Dat had ik eigenlijk niet verwacht van Alice en probeer haar blik weer te vinden en kus haar weer, ik laat mijn handen heel langzaam weer omhoog glijden en ga over haar bh heen. Ik voel de bovenkant van haar bh al en laat mijn handen rustig weer naar beneden zakken en glimlach heel even tegen haar lippen aan. Ik leg mijn handen tegen weerzijden van haar borsten en duw haar een beetje naar achter en schuif een beetje van haar af en druk mijn lippen tegen haar buik aan waar ik rondom een paar kusjes plaats.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Dus dan moet je er iets aan veranderen.' Ik haal de glimlach van mijn gezicht en open mijn ogen. Ik kijk hem weer aan. 'Zelf valsspelen is leuk, maar als andere dat bij mij doen, is dat niet zo leuk.' Ik ga recht op zitten en leun tegen Jamie aan. 'Verander dat.' Ik kijk hem aan en glimlach dan liefjes, terwijl de blik van ondeugend en speels terug is. 'Zorg dat het weer eerlijk word,' fluister ik en breng mijn lippen een paar centimeter van zijn lippen af. 'En het maakt me niet uit hoe.' Ik kijk hem aan en glimlach dan. Dan ga ik weer recht op zitten en draai me om naar mijn flesje water. Ik keer hem mijn rug toe en zet het flesje water aan mijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie dat Cam even verward kijkt, maar dan liggen zijn lippen al weer op die van mij. Langzaam voel ik zijn handen weer omhoog gaan. En ze gaan over mijn beha heen. Een warm gevoel ontstaat in mijn buik. En terwijl ik langzaam afwacht kus ik hem verder. En zijn handen zakken weer een beetje naar beneden. En ik voel hem glimlachen. Hij legt zijn handen aan weerszijden van mijn borsten. Hij duwt me een beetje achterover, en ik volg gewoon wat hij wil. Hij schuift een beetje van me af en drukt zijn lippen dan tegen mijn buik. En hij plaats daar een paar kusjes. En ik kan een giechel niet onderdrukken. Ik kijk naar Cam en laat hem gewoon zijn gang gaan terwijl ik met mijn hand door zijn haar ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar in haar ogen aan als ze vraagt of ik het weer eerlijk maak en ik grinnik daarom, 'En het maakt me niet uit hoe.' zegt ze nog en ik grijns even en net als ik haar weer wil kussen draait ze zich om en zet haar flesje water tegen haar lippen. Ik grinnik en ga achter haar zitten op mijn knieën zodat ik een stukje langer ben en laat mijn hand van achter haar het flesje pakken en ergens neer zetten. En druk mijn lippen tegen haar hals "Maakt het echt niet uit hoe" prevel ik tegen haar huid aan voordat ik mijn tanden zachtjes in haar nek zet en een zuigzoen achter laat. Ik kijk er even naar en druk nog wat zachte kusjes erom heen. Ik laat mijn armen om haar middel glijden en vouw mijn vingers in elkaar zodat ze zich niet kan omdraaien.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Hé,' zeg ik als hij mijn flesje pakt. Dan voel ik zijn lippen in mijn nek en krijg kippenvel op mijn armen. Een geluidje van genot komt uit mijn mond. Ik schrik even als ik hem een zuigzoen voel neerzetten.'Jamie..' Ik blijf zitten. Ik bijt op mijn lip. 'Je bent iets vergeten.' Ik draai mijn hoofd en kijk hem aan. 'Wat moet ik nu zeggen als iemand het ziet?' Ik kijk hem met grote ogen aan en bijt op mijn lip. 'Mijn moeder gaat zich afvragen of ik een vriendje heb en wat moet ik dan zeggen?' Ik kijk hem aan en draai me dan weer terug, aangezien ik me niet om kan draaien door zijn armen om mijn middel. Ik leun tegen hem aan en druk mijn lippen in zijn hals en geef daar een paar kusjes. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en zucht. 'Maar het is nu wel weer eerlijk,' glimlach ik kleinjtes. 'Ik probeer het wel weg te werken.' Ik glimlach nog een keertje en kijk hem dan aan. Dan barst ik in lachen uit. Geen idee waarom. Ik geef hem een kus op zijn wang. 'Volgende keer moet je er even aan denken,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 19:35 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik laat even opgelucht adem als ze het toelaat en trek langzaam haar shirt over haar hoofd, ik wou denk ik niet veel verder gaan dan dit of nouja ik denk niet dat Alice dat ook wou en gooi haar shirt op het bankje tegenover ons en kus haar weer even op haar lippen, ik trok haar weer wat omhoog en kuste haar sleutelbeen en gleed met mijn lippen wat naar beneden en kuste zachtjes de bovenkant vaan haar borsten en liet mijn handen naar achter glijden en voelde de sluiting van haar bh maar maakte hem niet open niet zonder haar toestemming, dus liet ik mijn handen daar maar en kuste haar lippen weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.