• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    William Jake O'Donnel

    Ik liet haar los en beet zachtjes op mijn lip.
    Ik liep naar het meertje toe en ging op mijn buik liggen.
    Ik was nét groot genoeg om erbij te kunnen en vlug viste ik haar gsm eruit.
    De achterkant ging eraf, de batterij eruit tot ik haar SIM-kaart tegenkwam.
    "Misschien werkt hij nog ?" vroeg ik twijfelend, "Als je hem laat drogen dan".

    Chàrline
    Ik keek verbaasd naar William, en liet mijn blik toen vallen op het mobieltje.
    Ik pakte het van hem aan, en bekeek het even. ''Ik hoop het,'' zuchtte ik, en legde het ding in het warme gras. Ik liet me op mijn rug vallen, en vervloekte mezelf voor alles wat ik maar kon bedenken.
    ''Dankjewel,'' zei ik oprecht tegen Will, en glimlachte kleintjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik keek haar verbaasd aan, "Voor wat ?" vroeg ik, schuinlachend, "Voor het verpesten van de kleine band die je had met je moeder ?".
    Ik ging naast haar liggen en legde mijn hoofd op haar buik die zachtjes op en neer ging.

    Chàrline
    ''Nee, voor het pakken van mijn mobiel, idioot,'' grinnikte ik, en voelde dat mijn tranen opdroogden door de warme stralen van de heldere zon.
    Een zucht verliet mijn mond. ''die band is lang geleden al verpest, geloof me. Dat is jouw schuld niet,'' zei ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ik bijt op.mijn lip om een kleine kreun te smoren en als ik ik haar zachtje in mijn oorlel voel bijtrn en er een kusje op drukt, "en ik met jou" fluister ik terug. Ik druk nog een kus tegen aar lippen en dan ook nog een tegen haar kaak. Ik strijk met mijn vingertoppen langs de onderkant van har shirt en laat een van mijn handn langzaam ondrr haar shirt glijden, ik laat mijn hand liggen op haar onderrug en kriebel zachtjes. Ik druk mijn lippen nog een keer tegen die van haar en kus haar zachtjes maar gewillig maar doe alles zachtjes en voirzichtig zodat ze me altijd weg kan duwen als ze dat wilt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Kan je ook weer reageren met Jamie?:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik hoor een klein kreuntje als ik in zijn oorlel bijt. En ik lach eventjes zachtjes. 'En ik met jou,' fluistert Cam terug. En ik glimlach. Hij geeft me nog een kus op mijn lippen en daarna op mijn kaak. Hij laat een hand van hem onder mijn shirt glijden. Niet bij mijn borsten maar bij mijn onderrrug. Hij laat zijn hand op mijn rug liggen en kriebelt daar zachtjes. Zijn lippen vinden die van mij weer en hij kust me zachtjes, toch gewillig. En ik kus hem weer terug. Verlangend ga ik met mijn hand over zijn borstkas. En allemaal gevoelens stromen door mijn lichaam. Blijdschap, verliefdheid, genot, verlangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik ben blij dat ze toelaat dat ik mijn hand tegen haar rug aanleg en ik voel dat ze me terug kust. Ik bijt een beetje plagend op haar lip voordat ik er zachtjes met mijn tong over ga, ik leg nu ook mijn andere hand onder haar shirt tegen haar rug en ik ga even met mijn duimen langs haar heup en draai mijn lichaam iets meer naar haar toe want ik zat nogal verkrampt op het bankje. Het voelt goed als ze met haar hand over mijn borst gaat en gevoelens van genot en verlangen gaan door mijn lichaam heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    * oh ja sorry ik heb er denk ik overheen gelezen dan x__x*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Haha, moet ik 'm quote?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk hem lachend aan.'Ik lag net ze lekker!' Ik grinnik en ga dan weer normaal op de grond liggen, maar het ligt niet zo lekker. Ik volg Jamie en zie dat hij naar het raam loopt. Ik zucht. Ik haatte dit... Waarom was het zo ingewikkeld? Als het niet zo ingewikkeld zou zijn zou het allemaal veel makkelijker zijn. Ik bijt op mijn lip en zie hem weer terug lopen. Hij lacht naar me en ik glimlach terug. 'Nu lig ik niet meer lekker,' mopper ik en draai me op mijn buik. Ik zucht en zet mijn ellebogen neer, waar ik mijn hoofd op laat steunen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik om haar en laat mijn handen door mijn haar gaan en laat me weer even op de grond zakken "Ach meisje toch" zeg ik lachend en kijk even om me heen. Ik gevoel van vermoeidheid was opeens verdwenen en ik pak de afstandsbediening van de geluidsinstallatie en druk weer op play zodat de zaal weer word gevuld door de zachte tonen van een piano en ik zucht vermoeid. Piano muziek was een van mijn favoriete geluiden en ik wou dat er een piano was, om te kijken of ik het nog steeds kon en knakte mijn vingers.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam bijt een beetje plagend op mijn tong en ik moet er om glimlachen. Onze tongen versmelten met elkaar en ik weet niet waar mijn tong eindigt en zijn tong begint. Ook zijn andere hand legt hij onder mijn shirt. En hij strijkt met zijn vingers langs mijn heupen. Een aangename tinteling trekt door me heen. Cam draait zich meer naar me toe. 'Ik wil je,' prevel ik dan tegen zijn lippen. En ik zoen hem verder terwijl ik met mijn nagels zacht over zijn borstkas. En ik bijt even zachtjes op Cam zijn lip. Ik ben verliefd, verliefd, verliefd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem quasi- boos aan. 'Lach er niet om!' Ik bijt op mijn lip en haal een plukje haar uit mijn gezicht. Ik blijf hem aankijken en wend dan langzaam mijn blik af. Ik staar naar het hout en zucht. Ik had dorst. 'Jamie?' Ik kijk hem aan. 'Wil jij mijn flesje water pakken?' Ik kijk hem met mijn liefste gezichtje aan. Nu maar hopen dat het ging werken. Ik kijk naar mijn tas en zie het flesje water liggen. Ik had geen zin om op te staan, dus dan maar aan Jamie vragen. Ik kijk hem weer aan met dat lieve gezichtje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Ik wil je,' zegt ze tegen mijn lippen aan en opeens gaat er soort elektrische schok door me heen, ik kon nog steeds niet geloven dat ik echt met Alice aan het zoenen was, mijn beste vriendin die ik al vanaf kleins aan ken veranderen nu echt in mijn vriendin en ik laat mijn handen wat omhoog glijden "Ik wil jou ook" fluister ik, want harder gaat mijn stem niet nadat ze zachtjes nog een keer op mijn lip beet en en gaat een vlaag van liefde door mijn hele lichaam door. Mijn handen liggen nu tegen haar ribben aan en ik voel door mijn vingers haar ribben, terwijl ze zachtjes met haar nagels over mijn borst ga en ik zet mijn lippen nog een keer tegen haar nek en schuif mijn lippen wat omhoog en ze zitten nu net onder haar kaak en kus haar zachtjes nog een keer.


    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach nog eventjes maar hou mijn mond uiteindelijk, 'Jamie?' hoor ik opeens en ik kijk recht in de ogen van Amy 'Wil jij mijn flesje water pakken?' vraagt ze terwijl ze me heel lief aankijkt en ik zucht grinnekend "Doen je benen het niet meer" vraag ik lachend en stap dan toch op en loop naar haar tas waar ik haar flesje pak en naar haar toe loop. "Kijk eens aan" zeg ik en zet hem naast haar neer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.