• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chàrline
    Ik schoot in de lach.
    ''Het is óchtend,'' grinnikte ik, en keek Will met een kleine frons aan.
    ''Maar ik hou je niet tegen, hoor,'' zei ik schouderophalend. ''Bestel maar,'' voegde ik er nog grijnzend aan toe, en keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel haar tong langs mijn onderlip strijken voordat ze er even op bijt en ik mijn mond ook open doe en ik zachtjes met mujn tong haar mond binnen ga en haar tong zoek. Ik weet nog steeds hoe ver ik mag gaan dus laat ik haar maar leidde. Ik leg nu een van mijn handen tegen har wang en veeg onder het zoenen een plukje haar uit haar gezicht en wrijf dan met mijn duim over haar wang en glijd naar beneden nar haar nek en dan weer overhar arm naar haar heupen en zet ze er stecig tegen aan terwijl ik har door zoen.


    *dan maar op mijn telefoon proberen :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem lachend aan.'Ik lag net ze lekker!' Ik grinnik en ga dan weer normaal op de grond liggen, maar het ligt niet zo lekker. Ik volg Jamie en zie dat hij naar het raam loopt. Ik zucht. Ik haatte dit... Waarom was het zo ingewikkeld? Als het niet zo ingewikkeld zou zijn zou het allemaal veel makkelijker zijn. Ik bijt op mijn lip en zie hem weer terug lopen. Hij lacht naar me en ik glimlach terug. 'Nu lig ik niet meer lekker,' mopper ik en draai me op mijn buik. Ik zucht en zet mijn ellebogen neer, waar ik mijn hoofd op laat steunen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    "Laat me met rust" lachte ik toen ze zei dat het ochtend was.
    Ik haalde mijn iPhone uit mijn zak en ging naar mijn contacten.
    Ik woonde hier niet zover vandaan en die pizzatent bracht echt overal eten heen.
    "Maar, wil jij ook iets ?" vroeg ik grijnsend waarna ik wat voorover boog en mijn lippen op haar mondhoek drukte.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam opent zijn mond en onze tongen vinden elkaar. We zoenen elkaar innig en het voelt goed. Cam legt een hand tegen mijn wang en strijkt een pluk haar weg uit mijn gezicht. Maar we zoenen nog wel verder. Dan wrijft hij met zijn duim over mijn wang. En zijn hand gaat via mijn nek, wat een warme tinteling veroorzaakt, door over mijn arm om vervolgens te eindigen bij mijn heup. Hij legt zijn handen er stevig tegen aan. Ik ga met mijn hand naar de bovenrand van zijn shirt. Daar frunnik ik er even met mijn hand aan. Ik ga dichter tegen Cam aan zitten. En dan maak ik mijn lippen van die van hem. Dan ga ik door naar zijn nek en geef hem daar meerdere kleine kusjes daar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    ''Vooruit,'' grinnikte ik.
    Ik hoorde dat ik werd gebeld, en aangezien mijn mobiel in mijn tas zat, stond ik met tegenzin op. Ik viste het ding er uit, en nam op.
    ''Chàrline!'' kirde mijn moeder, en mijn adem stokte. Oké, halve hartverzakking.
    Ik liep een stukje van Will vandaan.
    ''Eh- goedemorgen, moeder,'' mompelde ik.
    ''Wat heeft dit te betekenen! Stréétdance, Chàrline! Streetdance! Ben je helemaal gék geworden?'' riep ze, en ik slikte. Hoe wist ze dit?
    ''Ik verbied het je om nog contact met hem te hebben.'' zei mijn moeder, en zonder nog iets te zeggen hing ik op. De tranen in mijn ogen knipperde ik snel weg, haalde even diep adem en liep toen weer met een klein glimlachje naar Will. Ik ging dus écht niet luisteren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik keek op toen ze terug kwam met een klein glimlachje.
    Ondanks dat zeiden haar ogen die een vochtige glans hadden iets anders.
    Ik stond op en liep naar haar toe, "Wat is er ?" vroeg ik zachtjes voor ik haar in mijn armen sloot en een kusje op haar haren drukte.

    Chàrline
    ''Mijn moeder,'' mompelde ik, en betrapte mezelf er op dat mijn stem hees klonk.
    Mijn mobiel ging weer af, en het schermpje verried dat mijn moeder nog een poging deed op me te bereiken.
    Ik drukte haar weg, en voelde een traan over mijn wang rollen. Toen mijn mobiel een tweede keer af ging, belandde hij met een plons in het water. Dan maar geen mobiel..
    Meerdere tranen ontsnapte, en ik veegde ze ruw weg. Dit was zo oneerlijk..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Lichtjes verbaasd, maar toch verward keek ik naar haar mobiel die nu in het meertje lag.
    Ik draaide mijn hoofd terug naar haar toe en zag een paar tranen over haar wangen stromen, ookal probeerde ze ze weg te vegen.
    Ik legde mijn handen op haar wangen en veegde voorzichtig te tranen weg waarna ik mijn rechterarm om haar heen sloeg op de hoogte van haar schouderbladen.
    Ik trok haar dichter naar me toe zodat haar hoofd op mijn borstkas lag en sloeg mijn linkerarm om haar nek heen zodat mijn hand in haar haren belandde.
    Ik drukte een kusje op haar kruin, "Wat is er dan ?".

    Chàrline
    ''Z-Ze.. W..'' ik vervloekte mezelf, aangezien ik niet uit mijn woorden kwam.
    Ik haalde even trillerig adem.
    ''Ze ve-verbied.. het contact t-tussen ons,'' zei ik zachtjes, en omhelsde William. Mijn mobiel maakte nog een zwak geluidje waaruit ik opmaakte dat ik werd gebeld, maar niet veel later hield het op. Mijn mobiel was kapot, en dat was maar beter zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben even snel douchen xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Een zacht geluid kwam uit het meertje, waardoor ik uitmaakte dat ze nog eens werd gebeld.
    Mijn gedachten stonden stil en ik wist niet uit mijn woorden te komen.
    Het enige dat ik kon doen was mijn greep nog wat verstrakken.
    "Ik laat je niet los" zei ik, zelfverzekerd, "Ik laat je niet gaan voor iemand die denkt dat ze het leven van een ander kan leiden".

    Cameron Nikolai Parker[b/]
    Ik grinnik even als ik haar handen tegen de bovenkant van mijn shirt voel frunniken en dan hoe ze haar lippen van de mijne haalt en in mijn nek zet waar ze een paar kusjes tegen aan drukt, ik speel een beetje met de onderkant van haar shirt en druk nu mijn lippen tegen haar nek aan. Ik drukte er en paar tegen aan en liet af en toe mijn tong tegen haar huid aankomen en stopte toen ik haar sleutelbeen voelde ik wachtte maar af wat Alice nu zou doen.

    *Kan zijn dat ik niet merr reageer straks want want mijn batterij is bijna leeg*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    Ik glimlachte waterig, en drukte mijn lippen kort op die van Will, als teken dat ik hetzelfde dacht als hem.
    Toen begon ik te vloeken.
    ''Wat heb ik gedáán?! Oh god, nu kan ik niks meer..'' ik keek treurig naar de mobiel die in het water dreef.
    ''Ik bedoel, niemand kan mij meer bereiken, en ik hun ook niet. Wat als er iets ergs gebeurt? ik had haar net zo goed kunnen blokkeren.. God, ik ben zó stom!'' ratelde ik, en wreef gefrustreerd met mijn hand langs mijn gezicht. Goed gedaan, Char.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Ik voel Cam zijn handen met de onderkant van mijn shirt spelen. En dit keer drukt hij zijn lippen in mijn nek. Hij drukt hier en daar een kus en soms dan voel ik zijn tong op mijn huid. Af en toe raakt hij een gevoelige plek en dan kreun ik heel zachtjes omdat het lekker aanvoelt. En dan stopt hij bij mijn sleutelbeen. Ik kijk Cam even in zijn ogen en dan ga ik naar zijn oor waar ik zachtjes in fluister: 'Ik ben blij dat ik hier met jou ben.' en ik bijt zachtjes in zijn oorlel. Waarna ik er nog een kusje op druk. Ik druk een spoor kusjes door zijn nek naar de rand van zijn t-shirt. Dan baan ik me weer een weg naar boven en eindig met een kus op zijn mondhoek. Mijn handen gaan ondertussen over zijn borstkas waar ik zachtjes over heen ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.