• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Alvast mijn topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics]

    Chàrline
    Ik grinnikte.
    ''Weet ik,'' zei ik zachtjes, en bracht mijn mond bij zijn oor. ''En dat is wederzijds,'' zei ik op zachte fluistertoon, en drukte er een zacht kusje in zijn nek achteraan.
    Ondertussen pakte ik éen van zijn handen vast.


    [De link in het vorige topic doet het trouwens niet (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *Mijn topics*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik hoor iets vallen en kijk opzij. Ik zie dat Jamie mij ook aankijkt. Vlug kijk ik weer naar buiten. Ik kijk hem weer aan en zag dat hij even een blik wierp in de spiegel en daarna weer naar mij kijkt. Ik stop met zingen en ga zo zitten, dat ik hem aankijk. 'Wat is er?' Vragend kijk ik hem aan. 'En vrijdag gaat niet meer door, toch?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aarzelend aan. Het antwoord was logisch. Tuurlijk gaat het niet meer door. Ik had zijn werk op het spel gezet...


    Jamie Alexander Cooper
    Ik zwijg even en kijk naar de grond terwijl ik mijn mouwen omhoog schuif en haar even aankijk, ze stopt opeens met zingen en ik kijk weer weg als ze me aankijkt 'Wat is er?' ze kijkt me vragend aan 'En vrijdag gaat niet meer door, toch?' ik kijk weer weg ik wist eigenlijk niet wat ik moest zeggen, ze voelde zich er al slecht over dat ze het gezegd had en ik wou haar niet echt straffen of haar kwijtraken en dacht nog een keer na "Nou ik weet niet" zeg ik uiteindelijk "Maar ik denk dat we vrijdag wel door kunnen laten gaan" zeg ik kleintjes en zucht nog even zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Mijn topic's :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik knik instemmend en glimlach voorzichtig, terwijl ik weer naar buiten kijk. 'Ik ga wel met Will praten. Al weet ik niet of hij veel aandacht voor me heeft, aangezien hij het nogal druk heeft met zijn vriendinnetje,' grinnik ik even en besef dan dat er nou niet echt iets leuks is. Ik bijt weer op mijn lip en focus me op buiten. 'Wil je vrijdag echt door laten gaan?' Ik kijk Jamie langzaam weer aan. 'Je hoeft het niet te doen, omdat je je anders schuldig voelt of iets. Wil jij het echt door laten gaan omdat het je leuk lijkt?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach naar haar "Ja zolang ik maar bij jou ben" zeg ik lachend en speel met een plukje haar. 'Aaawwwwwhhhhh,' hoor ik haar opeens zeggen 'De schattige blosjes zijn weg.' en ze doet een beetje teleurgesteld 'Moet ik dan maar nog meer complimentjes geven om je weer te laten blozen.' ik grinnik en schud mijn hoofd "Nee dat hoeft dus niet" zeg ik lachend en bijt even op mijn lip en druk nog een kusje tegen haar lippen en nog een tegen haar mondhoek "Hoelang zitten we hier eigenlijk" vraag ik opeens aan haar terwijl ik mijn hoofd weer even bij haar wegtrek.

    Alice 'Ally' Parker
    'Nee dat hoeft dus niet,' zegt Cam op mijn opmerking dat ik hem meer moet complimenteren zodat hij weer bloost. 'Aahhh, echt niet?' zeg ik dan. Ik zie Cam op zijn lip bijten en dan drukt hij nog een lief kusje op mijn lippen en een op mijn mondhoek. 'Hoelang zitten we hier eigenlijk?' vraagt Cam dan ineens. 'Bedoel je nu in de tuin? Dat weet ik niet, je doet me de tijd vergeten.' en ik glimlach naar hem. 'Hoelang op deze school nog uiteindelijk? Ook geen idee van.' en ik kijk weg van Cam de tuin in. Het is aardig rustig hier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik flauwtjes "Ja ik wil het nog steeds" en richtte me weer tot mijn tas waar ik mijn trui weer uittrok en hem in de tas gooide, het was warm in deze zaal, ik wapper even met mijn shirt voordat ik een beetje zweet van mijn buik veeg en naar het raam loop en hem open zet. Ik druk mijn vinger tegen mijn lippen en bedoel daar mee dat ze wat zachter moet praten of nouja in iedergeval niet over ons gaan praten dan kunnen we namelijk net zo goed neer buiten lopen en beginnen te zoenen. Ik grinnik opeens even en nam een slok drinken en woelde door mijn lichtbruine haar en laat dan mijn armen naast mijn lichaam hangen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Mooi dan spreken we vrijdag af,' fluister ik omdat hij het raam open heeft gezet. Ik kijk naar buiten. Niemand te zien, maar je weet het nooit. 'En wat is er zo grappig?' Ik kijk hem vragend aan. Aangezien hij ineens begint te grinniken. Ik was daar blij om. Het maakte het minder ongemakkelijk. Ik trek mijn knieën op en kijk om me heen. Dan richt ik mijn blik weer op buiten en tik met mijn vingers op het glas. Een koel windje blies naar binnen. Ik glimlach en sluit mijn ogen. Het is nu echt iets voor mij om in slaap te vallen, dus open ik ze weer en kijk om me heen. De zaal was best groot en mooi. Opeens voelt het onwerkelijk dat ik op deze school mag. Ik herinner me de eerste keer dansen nog. Het had zo magisch gevoeld. En de keren daarop. De danslessen waren een hel, maar het dansen zelf... En de optredens. Ik glimlach als ik eraan terug denk. Ja, ik hield van dansen en zou nooit stoppen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik "Nou dan weet jij ook veel" zeg ik sarcastische en glimlach er snel achter aan. Ik kijk ook even rond en leg mijn handen op mijn benen en kijk weer naar Alice "Wil je hier gewoon blijven of zullen we een klein stukje door lopen of in jou geval strompelen" vraag ik en zie opeens een roos verschuilt onder een stukje groen en grinnik even terwijl ik hem oppak en hem verborgen hou voor Ally en draai me weer naar haar toe voordat ik hem laat zien "Just as beautiful as you" zeg ik terwijl ik haar de roos overhandig.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 20:02 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik denk even na over zijn vraag. 'Laten we maar verder strompelen,' zeg ik glimlachend. Dan tovert Cam ineens een roos tevoorschijn. 'Just as beautiful as you,' zegt Cam. En hij overhandigt mij de roos. Ik pak hem aan met bewondering. Het is een hele mooie roos. 'Dankje,' fluister ik. En een glinstering is te zien in mijn ogen. 'Die ga ik bewaren,' zeg ik. En ik steek de roos in mijn haar. Dan sta ik met een beetje moeite op, maar het lukt me wel. Dan pak ik zuchtend mijn krukken. 'Rot krukken,' zeg ik een beetje grommend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Laten we maar verder strompelen,' zegt ze met een glimlach en ik glimlach terug naar haar, 'dankje' fluistert ze als ik haar de roos geef en blijf maar glimlachen ik zie een glinstering in haar ogen en hoopte al dat ze er blij mee zou zijn. 'Die ga ik bewaren' zegt ze er achteraan en plaatst hem in haar haar. Ze pakt haar krukken op en ik haar wat grommen en grinnik "Moet ik je helpen lief" vraag ik en kijk haar aan, soms was ze echt zo koppig terwijl ze best de hulp mag aannemen soms.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    "Niks hoor ik dacht gewoon opeens ergens aan" zeg ik snel en glimlach kort en loop weer weg van het raam en ga zitten op een bankje en leun tegen de spiegel aan zodat ik niet naar mijn eigen reflectie hoef te kijken. "En jij waar denk jij dan aan" vraag ik terwijl ik naar haar kijk en zie haar een beetje dromerig voor ze zich uit staart en strek mijn benen even want ik had het gevoel dat ze een beetje stijf werden en strek mijn rug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.