• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Charline
    Ik grinnikte.
    "Ik ben half frans," gaf ik toe, en keek hem aan.
    "Trouwens, het is éen van de basisdingen," grinnikte ik, doelend op mijn franse zin van eerder. Mijn hand die eerst aan het spelen was met zijn haren, dwaalde nu af naar zijn schouder en bleef daar rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sorry, ik moet gaan --' Ik reageer morgen !]

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk glimlachend nog een beetje om me heen en hoor Alice naast me zeggen: 'Het is zo wonderschoon.' en ik grinnik, ik hoopte al dat ze dat zou zeggen en lach even zachtjes. Ze kijkt me weer aan en onze blikken vinden elkaar 'Ik ben verliefd op je,' zegt ze en ik voel een intens warm gevoel door mijn lichaam en ik zie hoe ze een beetje verlegen lacht en om zich heen kijkt. Ik leg mijn hand onder haar kin en kijk haar dan aan, ik buig naar voren voor een kus als antwoord, en het moment dat mijn lippen de hare raken, voel ik allemaal gevoelens door elkaar, hij was teder en lieflijk maar toch ook weer intens en fijn. Dit was een kus die we nog niet hadden gehad.


    Alice 'Ally' Parker
    Cam legt zijn hand onder mijn kin, zo moet ik wel naar hem kijken, wat ik niet erg vind. We kijken elkaar aan. Dan buigt Cam zich naar voren, ik zie hem naderen. Dan raken onze lippen elkaar, en ik voel mijn liefde voor hem. En dat stop ik allemaal in deze kus. Het voelt als nooit tevoren, en misschien komt het doordat ik nu echt verliefd op hem ben. Misschien komt het door de omgeving. De kus is teder, lieflijk, intens, zacht, passioneel. En ik ga dichter bij Cam zitten. Ik leg een hand in zijn nek en verstrengel die in zijn haar. De ander leg ik op zijn borstkas, verlangend. Ik wil Cam, nu ik weet wat ik echt voor hem voel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze kust me terug, en ik voel hoe ze een hand in mijn nek legt en met mijn haar verstrengeld en een ander op mijn borstkas. Ik heb geen enkele neiging om te lachen of haar te plagen op dit moment ik wou alleen maar laten zien hoeveel ik van haar hield. Ik legde een van mijn handen op haar rechterheup en mijn andere hand op haar linker boven been, ik ging met mijn vingertoppen langs haar been, en ik kon niet geloven hoe gelukkig ik me voelde en mijn lichaam leek te gloeien terwijl mijn hart zo aan het kloppen was dat ik het gevoel had dat hij uit mijn lichaam zou springen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    ]Alice 'Ally' Parker
    Ik voel Cam zijn handen. Hij legt zijn ene hand op mijn rechterheup, en de plek die hij aanraakt lijkt op te gloeien. Zijn andere hand legt hij op mijn linkerbovenbeen. En hij strijkt daar met zijn vingertoppen langs mijn been. En het voelt goed. Zo verdomd goed, en ik weet niet hoe dat komt. Maar ik weet wel dat ik het wil. Ik probeer zo mogelijk nog meer liefde in de kus te stoppen. Met de hand die op zijn borstkas ligt draai ik cirkeltjes met mijn wijsvinger. En de hand die met zijn haar verstrengelt is laat ik weer gewoon in zijn nek liggen, en ik geniet van de kus gewoon. Heel erg. En ik heb me nog nooit zo verliefd gevoeld op wie dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Mijn handen glijden omhoog en ik laat ze uiteindelijk liggen tegen haar rug en kus haar verder. Het leek net of tijd stil stond en het enige wat ik hoorde was mijn eigen hart die in mijn keel bonkte.
    Alle andere geluiden hoorde ik niet meer. Ik wist niet hoelang we aan het kussen waren maar ik hoopte dat hij nooit zou eindigen en ik wrijf zachtjes en langzaam over haar rug heen.


    *Ik moet trouwens zo mee naar het bos x___x*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    'Ah nee hè, zit ik aan je vast?' Ik zucht zogenaamd geïrriteerd. 'Help me dan iemand,' zeg ik dramatisch. Ik trek mijn wenkbrauw op als ik zijn opmerking hoor, maar voor ik kan reageren voel ik zijn lippen op de mijne. Ik glimlach tegen zijn lippen. 'Dat vind ik nou niet zo erg eigenlijk,' grinnik ik. 'Gelukkig kan jij dat doen, ik zou niet weten hoe ik overleef zonder jouw kussen,' vervolg ik weer dramatisch. Ik grinnik en rol me van hem af en leg mijn hoofd weer terug op zijn borstkas. Ik staar naar het plafond en maak figuurtjes op zijn buik.


    [Ik ga zo tennissen. Ben in de middag weer terug]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik lig gewoon lekker op mijn bed met MTV het iCarly weekend aan :Y) die begint nu ^.^ Jup, iCarly fan hier :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik zachtjes en duw haar zachtjes weg als ze weer op mijn borst gaat liggen en ik loop naar mijn tas waar ik een slokje water neem en een kleine hoest ontsnapt uit mijn keel. Ik kijk nog even naar buiten waar nog steeds niemand staat en loop weer terug naar Amy en laat me weer op de grond zakken, maar ik ben opeens een stuk meer gericht op geluiden die ik hoor maar probeer ze te onderdrukken en kijk even lachend naar Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Ohh nou dat is zo niet eerlijk !!! Ik wil ook Icarly kijken ! en ik moet door een stom bos gaan strompelen x_____x*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam zijn handen glijden langzaam omhoog. En uiteindelijk eindigen zijn handen op mijn rug. Toen zijn handen naar boven gleden stroomde er warme gevoelens in mijn buik. Als vlinders die ontploffen in mijn buik en een gevoel van genot veroorzaken. Ik voel me één met Cam, en ik denk nergens anders aan dan aan Cam. Dan voel ik Cam met zijn vingertoppen langzaam over mijn rug heen en weer strelen. Hoe kan het dat ik dit nog niet op deze manier heb meegemaakt? Ik wil meer, dus langzaam open ik mijn mond en lik langs Cam zijn onderlip waarna ik er zachtjes even op bijt. Ik doe niet ruw, maar wel teder en met liefde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Zucht ik moet gaan zie je strakjes wel weer <33*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Have fun amiga! <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Thanks Chicka <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Aragog schreef:
    Charline
    Ik grinnikte.
    "Ik ben half frans," gaf ik toe, en keek hem aan.
    "Trouwens, het is éen van de basisdingen," grinnikte ik, doelend op mijn franse zin van eerder. Mijn hand die eerst aan het spelen was met zijn haren, dwaalde nu af naar zijn schouder en bleef daar rusten.


    William Jake O'Donnel

    Ik lachte mijn tanden bloot, "Tja, misschien ben ik helemaal niet zo slim" grijnsde ik vrolijk.
    Mijn vingers speelden automatisch nog met haar haren die trouwens heel erg zacht waren.
    "Ik heb zin in pizza" zei ik, waarna ik zachtjes op mijn lip beet.