• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    'Oké.' Ik loop naar hem toe en ga liggen met mijn hoofd op zijn borstkas 'Welterusten dan. Je hebt het zelf aangeboden.' Ik glimlach even en gaap dan. Ik sluit mijn ogen en leg mijn handen naast mijn hoofd, waardoor die op zijn buik liggen. Zo lag ik wel lekker... Ik glimlach wel weer. 'Beter dan de grond,' mompel ik. Ik voel zijn borstkas op en neer gaan van zijn ademhaling en focus me er dan op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik knikte, terwijl ik genoot van zijn aanrakingen.
    ''Heel stiekem wel,'' zei ik zachtjes, en grijnsde even.
    Een gelukkige zucht verliet mijn mond, en ik opende even mijn ogen om naar het water te kijken. Dit was perfect. Ik had het idee dat niemand mijn blijheid kon verbreken, niemand.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik lachte zachtjes tegen haar hals aan en legde mijn hoofd toen gewoon weer op haar schouder.
    Mijn vingertoppen streelden nog steeds zachtjes de huid van haar arm terwijl mijn andere hand nog steeds onder die van haar lag.
    "Je bent geweldig, wist je dat ?".

    Chàrline
    Een brede grijns sierde mijn lippen.
    ''Ja, dat weet ik,'' zei ik liefjes, en keek hem aan.
    ''Jij ook, maar volgens mij weet je dat héel goed,'' grijnsde ik, en drukte een kusje op zijn wang.
    Ik mocht mezelf gelukkig prijzen met Will; ik kende er maar genoeg die niet zo lief en respectvol waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik keek even verbaasd "Hè" roep ik een beetje verontwaardigt als ze opeens haar hoofd op mijn borst leg en lach daarna, en opeens was ik weer klaarwakker en zuchtte zachtjes. Ik opende mijn ogen en keek naar het plafond voordat ik mijn telefoon snel pakte en ik keek naar het sms'je dat mijn moeder gestuurd had 'Liefje kom je dit weekend langs' ik zuchtte 'Nee mam ik heb al plannen' ik liet mijn telefoon naast me liggen en zweeg weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    "Als ik zeg dat ik je niet geloof, krijg ik dan nog een kusje ?" vroeg ik terwijl ik haar schuin aankeek vanuit mijn blauwe ogen.
    Ik draaide mijn hoofd haar kant op en glimlachte liefjes terwijl ik een onschuldige blik opzette.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:53 ]

    Amy Michels

    Ik grinnik en sluit mijn ogen. Ik voel hem de hele tijd bewegen. 'Ga dan slapen. ik heb de wekker gezet hoor.' Ik grijns en open mijn ogen. Ik draai mijn hoofd, zodat ik hem aan kan kijken. Ik zie hem nog net zijn mobiel wegleggen en had net een zucht gehoord. 'Wat is er?' Ik kijk hem vragend aan. Ik draai mijn hoofd weer normaal en kijk naar het plafond. 'Ik lig eigenlijk wel lekker.' Ik grinnik, maar houd daar ook weer mee op. 'Maar wat is er? Die zucht en het sms'je betekenen iets.' Ik zwijg en wacht op zijn antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    'Laten we maar verder strompelen,' zegt ze met een glimlach en ik glimlach terug naar haar, 'dankje' fluistert ze als ik haar de roos geef en blijf maar glimlachen ik zie een glinstering in haar ogen en hoopte al dat ze er blij mee zou zijn. 'Die ga ik bewaren' zegt ze er achteraan en plaatst hem in haar haar. Ze pakt haar krukken op en ik haar wat grommen en grinnik "Moet ik je helpen lief" vraag ik en kijk haar aan, soms was ze echt zo koppig terwijl ze best de hulp mag aannemen soms.


    Alice 'Ally' Parker
    Ik zucht en heb zin om met die verrekte krukken te gooien. 'Moet ik je even helpen lief?' vraagt hij dan aan me. Ik loop er nog steeds mee te klooien. Ik ben koppig, erg koppig. Maar ik zeg toch maar: 'Ja, graag alsjeblieft.' en ik heb zin om ze zo neer te gooien maar dat doe ik niet. En over dat koppig, ik doe dingen graag zelf. Zelf kan ik het toch ook prima? En anders kan ik het altijd eerst nog proberen. Maar wat die rotkrukken betreft, die zijn gewoon behekst ofzoiets. En ik zucht weer en kijk Cam hopeloos aan. 'Ik haat die krukken,' zeg ik gefrustreerd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    ''Ik lieg niet,'' grinnikte ik, maar omdat ik mezelf niet kon inhouden drukte ik mijn lippen op de zijne.
    Éen van mijn handen legde ik op zijn wang, en ik sloot mijn ogen.
    Ik trok mijn voeten uit het water zodat ik meer ruimte had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben even een spelletje spelen, terug in 15/30 minuten xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Ik ben even een spelletje spelen, terug in 15/30 minuten xx]


    [Hp4 ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    William Jake O'Donnel

    Ik glimlachte lichtjes tegen hoor lippen aan en liet ze na een paar seconden weer los.
    "Oké, overtuigend genoeg" glimlachte ik.
    Ik trok haar op mijn schoot, aangezien ik ondertussen niet meer in kleermakerszit zat en trok haar stevig tegen me aan.

    Cameron Nikolai Parker
    'Ja, graag alsjeblieft.' zegt ze als antwoord en ik glimlach even, ze zucht en geeft me ene hopeloze blik en ik grinnik even 'Ik haat die krukken,' zei ze gefrustreerd "Wat kan ik voor je doen" vraag ik dan maar en glimlach, ik liet mijn handen door mijn nek glijden en deed een stap naar haar toe en keek haar vragend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik schud mijn hoofd "Oh niks hoor" zeg ik snel en draai mijn hoofd van haar af, ik had geen zin om over mijn familie te praten en zuchtte. "Helemaal niks" zeg ik uiteindelijk weer en keek even naar haar "Hoe denk je eigenlijk dat je ouders zouden reageren als ze te horen krijgen dat we iets hebben of nou ja je weet wel als dit uiteindelijk wat word" vraag ik dan maar om van onderwerp te veranderen, "Ik bedoel denk je dat ze boos zouden zijn" mijn stem klinkt vragend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Wat kan ik voor je doen?' vraagt Cam dan, en hij zet een stap in mijn richting. Hij kijkt me vragend aan. 'Die krukken voor me verbranden, me dragen waar je heen wilt. De krukken misschien verbranden?' en ik kijk even naar Cam. 'Kan je me helpen die krengen goed te zetten. Volgens mij zijn ze van stand verschoven.' ze zijn nu een stuk hoger waardoor ik er niet meer op kan steunen. 'Ik krijg die dingen niet omlaag,' zeg ik. En het klinkt vaag wat ik zeg. Maar ik weet dat Cam me wel snapt, ik zeg zo vaak vage dingen dat Cam eraan gewend geraakt is. 'Ik haat die krukken en ik heb zin om er mee te gooien,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.