• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik schrik op uit mijn gedachtes en kijk Jamie aan. 'O. Gewoon. Eerste keer dat ik dansles had.' Ik kijk weer naar buiten en bijt verlegen op mijn lip. Ik ga met mijn hand door mijn haren en strek mijn benen even om ze vervolgens weer op te trekken. Ik glimlach nog even en verdring de herinnering dan weg. Ik sla mijn armen om mijn knieën en leg mijn hoofd er dan op. Ik sluit ze en open ze vrijwel direct weer. Zou mijn vader nu aan mij denken? Of is hij te druk met zijn werk? Ik zucht zachtjes. Ja, met mijn eerste dansles was alles anders. Sindsdien is mijn leven verandert.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik even als antwoord en laat me op de grond zakken en ga languit over de vloer liggen, te moe... dacht ik in mezelf en voel de koelte van de grond op tegen mijn buik aan, ik draai mijn hoofd een beetje zodat mijn wang nu ook op de grond ligt en ik wens dat ik weer in mijn bed lag. Ik draai me om zodat ik om mijn rug lig en laat mijn armen over mijn ogen rusten en zucht weer "Hoe laat is het eigenlijk" vraag ik opeens aangezien ik natuurlijk zo ook nog de hele dag moest lesgeven en tik even met mijn vingers tegen de grond aan en hoor dat er helemaal geen muziek meer opstaat.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Geen idee,' mompel ik. Ik zie dat hij ook de neiging heeft om in slaap te vallen. 'En ik weet niet of het slim is om in slaap te vallen, aangezien het waarschijnlijk bijna tijd is voor de les.' Ik grinnik even en zak wat onderuit. 'Hoe fijn het ook is.' Ik gaap en sluit mijn ogen. Ik draai me op mijn zij met mijn hoofd de kant op, zodat ik naar buiten kan kijken. Een koel windje koelt me af. Ik gaap weer en open mijn ogen even kort. Als ik zo zou blijven zitten viel ik echt in slaap, maar ik heb geen zin om op te staan. Ik trek mijn knieën op en sluit mijn ogen weer. Ik leg mijn hoofd neer en glimlach als ik eindelijk comfortabel lig. Ik sluit mijn ogen en voel hoe ik bijna wegzak in een slaap.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 20:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht zachtjes en sluit mijn ogen, ik was moe en ik wou slapen en ik wou het nu dacht ik in mezelf en zwijg uiteindelijk maar. Mijn gedachte werken weer overuren en mijn hart klopt snel ook al weet ik niet waarvan. Ik probeer om me op mijn ademhaling te concentreren en na een tijdje is mijn ademhaling rustig en constant en zucht ik nog een keer en ik voel mijn spieren verslappen en slaap op komen "Maak me wakker als ik in slaap val" fluister ik en hoopt vurig dat ze dat ook ging doen en drukt mijn armen nog wat meer tegen mijn gezicht om al het licht buiten te houden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Kan je niet de wekker zetten?' Ik gaap en rol me meer op mijn zij, waardoor ik mijn hoofd tegen het raam stoot. 'Au.' Ik wrijf over mijn hoofd en knipper met mijn ogen. Ik zak nog wat meer onderuit en sluit mijn ogen. 'Ik ga namelijk ook in...' Mijn zin word onderbroken door een gaap. Ik grinnik even. 'In slaapvallen.' Ik kijk even om naar Jamie. Ik glimlach even als ik hem zo zie liggen en draai me dan weer op mijn andere zij, met mijn rug naar het raam. Ik sluit mijn ogen en concentreer me op mijn ademhaling.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aragog schreef:
    (...)

    [De link in het vorige topic doet het trouwens niet (:]


    [Oh het werk niet. TJA PECH xd]

    William Jake O'Donnel

    Ik grijnsde en tilde haar zonder moeite een stukje van de grond.
    "Goed om te weten" zei ik, met een duidelijk blije toon in mijn stem.
    Ik liet haar terug naarzakken en bestudeerde haar gezicht, voor de zoveelste keer.
    Welja, ik kende het ondertussen al.
    Geen 1 imperfectie, maar dat kon aan mij liggen.
    Beter gezegd mijn gevoelens.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnikte snel en wou mijn hoofd schudden maar het werkt niet "Zet hem zelf maar" zeg ik terug en rol op mijn zij en kom gapend overeind en loop snel naar de deur en draai hem weer op slot met het sleuteltje er nog in en zucht weer een loop mijn mijn tas en pak mijn trui. Ik rol hem een beetje op en gebruik hem dan als kussen en vouw mijn armen om mezelf heen en zucht zachtjes, ik gaap nog een keer en sluit mijn ogen dan weer "Zoo moee" fluister ik zwijg dan weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    Ik grinnikte zachtjes, vooral om zijn blije toon. Door zijn opgewekte uitdrukking werd ik direct ook een stuk vrolijker.
    Ik drukte een zacht kusje op zijn lippen, om vervolgens naar de rand van het meertje te lopen. Aangezien ik mijn hakken al uit had, liet ik mijn voeten voorzichtig in het water zakken. Het was koud, maar niet onaangenaam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    'Geen energie voor,' mompel ik. Ik rol me op mijn buik. 'Heb je ook iets voor mij?' Ik houd mijn ogen gesloten. 'Ik krijg koppijn van die harde grond.' Ik zucht en draai me dan toch weer op mijn zij. Ik was nu al een stuk van het raam afgerold. Ik probeer stil te liggen, maar het lukt niet. Ook al was ik doodmoe, ik kon de slaap niet vatten. Ik ga overeind zitten, pak mijn mobiel en zet de wekker op tien uur. 'Ik heb de wekker gezet, mag ik dan nu iets dat als kussen kan dienen? Ik heb namelijks niks bij me daarvoor.' Ik laat me weer op de grond zakken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    "Je weet toch dat je nu een risico neemt ?" vroeg ik grijnsend, nog steeds vanop dezelfde plaats.
    Ze had plaatsgenomen aan de rand van het meertje waardoor het enige wat ik nog moest doen een duwtje geven was.
    Maar in plaats daarvan ging ik achter haar zitten in kleermakerszit aangezien ik geen zin had in natte voeten en sloeg mijn armen om haar heen.
    Mijn hoofd liet ik steunen op haar rechterschouder en staarde zo naar het water dat glinsterde in het zonlicht.

    Chàrline
    Ik lachte. ''Nee, ik vertrouw je,'' zei ik, en voelde hoe hij me tegen zijn schouder liet leunen.
    Ik legde mijn handen op die van hem, en volgde zijn blik naar het prachtige, rustige water.
    ''Hoe laat zou het zijn?'' mompelde ik vragend, meer tegen mezelf. Ik wist nu al dat ik dit dagje 'school' zou overslaan, aangezien ik nu al geen besef van tijd had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik verplaatste mijn hoofd een stukje en plantte mijn lippen vlinderzacht op haar sleutelbeen.
    "Hmm" mompelde ik bedenkelijk, "Ik weet het niet" gaf ik eerlijk toe, "Maar het boeit me ook niet" fluisterde ik grijnsend in haar oor, waarna ik daar mijn lippen vlinderzacht plantte.
    Ik verplaatste naar haar kaaklijn en drukte daar een kusje.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnikte nog een keer "Nee het enige wat ik over heb is mij" ik lach even kort terwijl ik mijn ogen gesloten hou en probeer te slapen, in ieder geval lag ik op een plekje dat je niet vanaf het raam kon zien en de deur was op slot.
    Ik wacht maar een beetje af en gaap nog een keer, echt serieus Jamie ga eerder slapen ofzo.. Ik gromde tegen mezelf en voelde dat ik een beetje chagerijnig werd van zo weinig slaap.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    Ik grinnikte even. ''Nee, mij ook niet. Ik vroeg het me alleen af,'' glimlachte ik, en merkte dat ik kippenvel kreeg door zijn zachte kusjes.
    Ik giechelde zachtjes, en sloot mijn ogen even.
    Mijn haren wapperden door het zachte windbriesje dat voorbij waaide, maar ik schonk er verder niet veel aandacht aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ze giechelde zachtjes, wat echt schattig overkwam, en sloot haar ogen.
    "Iets in mij zegt me dat je het leuk vindt" fluisterde ik weer zachtjes in haar oor.
    Ik drukte een kusje in haar hals, op verschillende plaatsen en wreef met 1 hand zachtjes over haar arm heen, waar kippenvel op te voelen was.