• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    'Hmm.. Het anti-jaloers-broodje klinkt wel lekker.' zegt ze en ik kijk verontwaardigt op 'O nee... Dat is misschien meer iets voor jou.' glimlacht ze naar me en pakt mijn hand vast 'Lieve lieve Cam, je hoeft echt niet jaloers te zijn. Hij doet alleen maar vriendelijk. Echt niets meer dan dat.' ze zucht 'Die serveerster van gisteren, díe flirtte wel, met jou. En daarbij, zolang ik jou heb, heb ik niemand anders nodig. Nooit niet.' ze laat mijn hand weer los en ze wilt een spaghetti, "Ik ben niet jaloers" zeg ik mokkend en laat mijn gezicht onder de kaart verdwijnen. Ik roep de ober weer "Een spaghetti en ik wil graag de lasagne" zeg ik en geef hem onze kaarten mee. Ik kijk even naar Alice en glimlach dan "Nou weet ik nog steeds niet waar we gaan slapen" zeg ik lachend en grinnik even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Vanuit mijn ooghoek bekijk ik Jamie als hij zich omkleed en het bevalt me wel wat ik zie. Dan kijk ik langzaam weer naar buiten. 'Kleed je je nooit in je kamer om?' Ik kijk hem vragend aan en grinnik even. Dan leg ik mijn hoofd tegen de muur en sluit Mijn ogen. Ik glimlach en kijk Jamie langzaam aan. 'Ook al beviel het me wel,' zeg ik plagend. 'Ik kleed me hier niet om hoor, als het je niet erg vind.' Ik open even mijn ogen en Kijk hem aan met die blik van speels en ondeugend. Dan sluit ik mijn ogen weer en geniet van het windje dat me afkoelt. 'Wat ga je nu doen? En wanneer gaan we aan de lifts beginnen?' Ik houd mijn ogen gesloten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam is zeker weten jaloers, maar daar moet hij maar overheen zien te komen. 'Ergens is die jaloersheid wel schattig,' zeg ik dan lachend. 'En inderdaad, ik heb ook geen idee. Zullen we dan maar gewoon bij mij op de slaapzaal?' en ik kijk hem vragend aan. 'Als het nodig is sla ik meisjes neer met mijn kruk,' plaag ik hem. Dan komt de jongen terug met ons eten. 'Dat is snel,' zeg ik dan verbaasd. En kijk even naar de jongen. 'Dat komt doordat ik jullie bestelling wat naar voren gelegd heb,' zegt hij met een knipoog. Ik kijk met een blos weg. A o...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Amy denk je nou echt dat ik hele naar mijn kamer ga lopen om mijn joggingbroek en een ander shirt aan te trekken, weet je wel hoeveel moeite dat kost" zeg ik en lach even kort 'Ook al beviel het me wel,' zegt ze plagend en voor ik er op kon ingaan zei ze 'Ik kleed me hier niet om hoor, als het je niet erg vind.' ik keek haar teleurgesteld aan "Nou ook niet voor mij" vraag ik met een pruillip en zielige stem en draai me naar haar toe terwijl ik mijn tas naar de hoek sleep 'Wat ga je nu doen? En wanneer gaan we aan de lifts beginnen?' ik zucht lachend "Jij hebt veel vragen wist je dat" grinnik ik "Ik ga nu wat drinken en ik weet nog niet wanneer we met de lifts gaan beginnen, daar zijn jullie nog niet klaar voor denk ik" ik pak mijn water en neem er een slok van.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Wauw jullie mannen zijn allemaal hetzelfde. Nee ik ga me ook niet voor jouw omkleden. Trouwens ik heb niet eens koelere kleding mee, volgens mij.' ik sta op en loop naar mijn tas. Daar zie ik een shirtje in liggen dat een stuk koeler is. Ik zucht en kijk Jamie aan. 'Krijg je toch nog je zin,' mompel ik. Ik trek mijn shirt uit, waardoor ik nog alleen in Bh sta. Ik pak mijn koelere shirt en trek die aan. Een stukje van mijn buik is nu blootgegeven. 'Sorry dat ik zoveel vragen stel,' grinnik ik. Ik kijk hem aan en kijk dan verontwaardigd. 'Zijn we nog niet aan toe....' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Nou bedankt.' Ik kijk hem aan en loop naar hem toe. 'Maar MIsschien heb je gelijk.' ik grinnik. 'En beviel mijn bovenlichaam je,' vraag ik grijnzend en kijk hem met twinkelende ogen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Oke natuurlijk was ik jaloers en ik wist dat Alice het wist maar ik was een jongen ik werd nou eenmaal snel jaloers en richt me weer op iets anders, 'Ergens is die jaloersheid wel schattig,' ik grinnik even maar herstel snel weer, ik was niet jaloers, ik was niet jaloers, ik was niet jaloers. 'En inderdaad, ik heb ook geen idee. Zullen we dan maar gewoon bij mij op de slaapzaal?' Ik knik "Ja is goed" ik lach even 'Als het nodig is sla ik meisjes neer met mijn kruk,' zegt ze plagend en ik zucht "Ja maar dat gaat zo niet nodig zijn"
    De ober komt al terug met ons eten en ik zie Alice verbaasd kijken 'Dat is snel,' zegt ze en ik knik even instemmend 'Dat komt doordat ik jullie bestelling wat naar voren gelegd heb,' zegt de ober en knipoogt naar Alice en ik zie dat ze weg kijkt met een blos. Mijn kaak verstrakt en ik kijk stug voor me uit "Serieus gozer, kan je dat voor je houden ze is bezet" zeg ik arrogant "En volgens mij word je niet betaalt om te flirten" zeg ik weer met nog steeds een arrogante stem en kijk hem aan, het enige wat ik in mijn familie geleerd had was van me af bijten en op komen voor de gene waarvan ik hou en nu gelden het eerste. Ik dacht dus even niet dat hij met mijn vriendin ging flirten en het kon me even niks schelen hoe hij naar me keek. En eigenlijk deed ik nooit arrogant maar nu was ik gewoon een beetje licht geraakt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie Cam zijn kaak verstrakken. 'Serieus gozer, kan je dat voor je houden ze is bezet,' zegt Cam. En hij doet arrogant en jaloers. Maar ja, de jongen vroeg erom... ''En volgens mij word je niet betaalt om te flirten.' zegt hij dan. Mijn mond is een beetje opengevallen. Dit is me nog nooit gebeurd. De jongen staart gewoon terug naar Cam. 'Doe gewoon rustig jongen,' zegt hij dan. En de jongen kijkt nog even naar mij, maar ik wend mijn blik af. Toch zie ik de jongen nog even naar me grijnzen. 'Als je van hem af moet, kan je altijd naar mij toe komen.' en ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Dat zal niet nodig zijn,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "We zijn mannen, we zijn verschrikkelijk" zeg ik lachend en ik kijk naar haar terwijl ze naar haar tas loopt en ze zucht en kijkt me even aan. 'Krijg je toch nog je zin,' mompelt ze en ze trekt haar shirt uit. Ik probeer niet te kijken maar het lukt niet heel goed en ze trekt snel haar shirt weer aan. 'Sorry dat ik zoveel vragen stel,' grinnikt ze ik lach maar, ze loopt na nog wat te zeggen naar me toe 'En beviel mijn bovenlichaam je,' vraagt ze grijnzend en ik grijns en knik lachend "Ja het beviel me" zeg ik weer en raak met mijn vingertoppen haar buik aan waar het ontbloot is en lach nog eventjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik bal mijn vuisten onder de tafel en probeer om gewoon weer volwassen op te stellen 'Doe gewoon rustig jongen,' zegt de ober, ik kan me nog inhouden om niet gewoon op te staan en eens kijken hoe leuk hij het vind als mijn vuist op zijn kaak zat maar bleef rustig zitten. 'Als je van hem af moet, kan je altijd naar mij toe komen.' grijnst hij naar Alice 'Dat zal niet nodig zijn,' zegt ze en ik glimlach "Ja dus doorlopen gast" zeg ik weer arrogant, oke geen idee waar dit vandaan kwam maar ik wende mijn blik weer naar Alice "Eet smakelijk" glimlach ik naar haar en pak snel mijn vork op en begin te eten.

    *Ciao chicka's ik ga maar eens slapen,, slaap lekker <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Slaap lekker girls ^^ ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Tintelingen gaan door me heen. Ik voel zijn vingertoppen over mijn buik gaan en slik. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Mooi dat het je beviel, je zal er toch mee moeten leven,' grijns ik. ik kijk hem aan. 'En de meeste mannen zijn verschrikkelijk. Jij niet.' Ik glimlach en sla mijn armen om zijn nek waar ik met een plukje haar speel. 'Hopelijk is het mooi weer vrijdag. Anders zou het een beetje zonde zijn van de picknick. Wat is je plan b?' ik grinnik en geef hem een kus. Dan kijk ik hem aan in zijn mooie ogen. 'Je hebt echt mooie ogen weet je dat?' Pas na een paar seconde merk ik wat ik heb gezegd en sla ik mijn ogen beschaamd neer. Ineens ben ik weer dat verlegen meisje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach 'Mooi dat het je beviel, je zal er toch mee moeten leven,' grijnst ze, ik glimlach even kort "Ach ja dat moet dan maar" grinnik ik. 'En de meeste mannen zijn verschrikkelijk. Jij niet.' ze glimlacht even en slaat haar armen om mijn nek, dus sla ik mijn eigen armen rond haar middel. 'Hopelijk is het mooi weer vrijdag. Anders zou het een beetje zonde zijn van de picknick. Wat is je plan b?' vraagt ze voordat ze me nog een keer kust, en me aankijkt. "Nou ik denk niet dat we een plan b nodig hebben, en anders verzinnen we wat anders" lach ik en kijk haar weer aan. 'Je hebt echt mooie ogen weet je dat?' ik grinnik even als ze haar ogen neerslaat en lach zachtjes "Ik snap niet dat je nu weer verlegen word" zeg ik lachend "Maar bedankt" zeg ik erachteraan. Het klonk wel een beetje slap als ik nu hetzelfde zou zeggen dus hield ik mijn mond maar en kuste haar nog een keer zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Blubbb ik kijk lekker Icarly c: ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik ga het nu ook kijken ^.^ ben nu net wakker :$]

    Alice 'Ally' Parker
    Cam glimlacht als ik zeg dat dat niet nodig zal zijn. 'Ja dus doorlopen gast,' zegt Cam dan, weer arrogant. 'Eetsmakelijk,' zegt Cam dan weer met een glimlach naar mij. De jongen druipt af. Ik dacht eerst serieus dat de jongen gewoon vriendelijk eerst was. 'Jij ook Eetsmakelijk,' zeg ik dan. En ik begin ook met eten terwijl ik om me heen kijk. De jongen zie ik af en toe lopen, maar ik geef geen aandacht aan hem. 'Het eten is echt heel erg lekker,' zeg ik dan. En ik eet verder terwijl ik af en toe kijk naar Cam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.