• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach vriendelijk naar de serveerster toen ze mijn glas rode wijn kwam brengen en ik neem ene slokje en lachte even naar Alice. Ik eet snel verder en als ik mijn eten half op heb leg ik mijn bestek neer en vouw mijn benen over elkaar en laat mijn handen op mijn schoot liggen terwijl ik achterover leun in mijn stoel en dacht even terug naar daarnet. Ik kon nog steeds niet geloven dat ik dat echt gedaan had met Alice, mijn nbeste vriendin maar het voelde goed en vertrouwt. Ik voelde mijn telefoon weer trillen en zag dat mijn moeder nu belde, ik zuchtte en drukte op negeren gaat mijn hele familie me nu bellen. Ik kijk weer even naar Alice en ondersteun mijn hoofd even met mijn hand terwijl ik haar aankijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam zijn rode wijn wordt gebracht door het meisje en aangezien zij normaal doet, doe ik ook normaal. Dus ik glimlach ook vriendelijk naar haar. Cam stopt halverwege met zijn eten en hij gaat anders zitten. Dan hoor ik zijn mobiel trillen, en ik zie dat Cam de oproept wegdrukt. Cam zucht. En dan kijkt Cam me aan. Ik eet het laatste beetje van mijn spaghetti op en kijk ook naar Cam. Ik neem een slok van mijn cola en dan is ook die op. 'Weet je Cam, ik neem aan dat dat familie was, ze zullen je blijven bellen. Dat weet je,' zeg ik dan. 'Miaschien gaat het wel over die familiebrunch...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach even en neem een slok van mijn wijn 'Weet je Cam, ik neem aan dat dat familie was, ze zullen je blijven bellen. Dat weet je,' zegt ze 'Miaschien gaat het wel over die familiebrunch...' ik zucht "Ja nou dat kan wel zijn, maar ik heb op dit moment geen behoefte om ze nu te spreken" zeg ik haar terug en schuif mijn bord van me af, ik had geen honger meer. "Wil je nog wat hebben" vraag ik dan maar "Of zal ik gaan afrekenen" ik glimlach even kort naar haar. Ik haal mijn benen weer van elkaar en kijk haar even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    [Ik ga nu al zeggen dat ik me afmeld tot september. Ik ga er wss nog wel opkomen en af en toe reageren, maar deze week wordt druk en daarna vertrek ik ;s]

    *Ohh wat ga je doen dan..?? Op vakantie ofzo ??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Jamie Alexander Cooper
    Ze kust me terug en ik voel hoe zo haar benen om mijn middel klemt, ze woelt door mijn haar en trekt dan haar tong weer terug. Ik grinnik even als ik haar zie grijnzen en kijk haar aan, ik lach even kort maar voel haar lippen weer tegen de mijne. Ik voel haar tong over mijn onderlip gaan en bijt er daarna speels op, ik verplaats mijn handen van haar heupen naar onder haar benen zodat ik haar kan ondersteunen en open mijn mond dan en vind haar tong dan.


    Amy Michels

    Ik laat onze tongen een spel spelen en klem me dichter tegen hem aan. Na een tijdje stop ik en leg mijn voorhoofd tegen zijn voorhoofd aan. Ik glimlach en spring uit zijn armen. Dan Laat ik hem los en glimlach even. Ik geef hem nog een kus en glimlach weer. Ik grinnik. 'Dan moet ik me maar klaar maken voor de les,' grijns ik. Ik loop weg en kijk even op mijn schouder. 'Wat gaan we eigenlijk doen?' ik kijk hem even aan en ga dan zitten naast mijn tas.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ze kust me even terug en na een tijdje springt ze van me af, ze laat me los en geeft me nog een kus voordat ze zegt: 'Dan moet ik me maar klaar maken voor de les,' ze grijnst en loopt naar haar tas toe 'Wat gaan we eigenlijk doen?' ik grinnik "dat zie je zo wel" zeg ik maar en loop even naar haar toe en trek haar overeind "Maar misschien is het beter als je met de andere binnenkomt" zeg ik met een kleine glimlach en duw haar zachtjes naar de deur kijk haar nog even aan "Ik zie je zo mevrouw Michels" ik lach en druk nog een speels kusje tegen haar lippen en open de deur.

    *Moet ik de les dan maar gewoon laten beginnen..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Mag ik dan wel mijn tas?' Ik grinnik en kijk hem aan. Ik maak een gebaar naar mijn sporttas. 'Dan zie ik je zo weer,' grinnik ik. Ik loop langs hem heen en pak mijn tas. Ik druk nog vlug een kus op zijn lippen en trek de deur helemaal open. Ik glimlach en loop de gang in. 'Mevrouw Michels.' Ik kijk geschrokken om. De directeur staat voo me neus. 'Ja?' 'Wat was je aan het doen? De lessen beginnen zo pas.' ik glimlach vriendelijk. 'Ik was de choreografie aan het bedenken die Julie moet uitvoeren. Jamie helpt me daar een klein beetje mee aangezien ik geen ervaring heb met choreografieën heb.' Hij knikt. 'Ben benieuwd' Ik knik en glimlach. Dan loop hij langs me heen de hoek om. Ik zucht opgelucht en loop vlug de trap af. Ik zie al wat leerlingen en glimlach.

    [zijn de andere het daarmee eens?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Dat weet ik dus niet*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Dit is dus echt typisch Cam, dat hij zijn familie gewoon wegdrukt. Misschien is er voor hetzelfde geld wel wat ergs aan de hand. Maar ik zeg het niet, Cam weet hoe ik erover denk en als hij dan alsnog wegdrukt, is dat zijn eigen keus. Ik heb mijn eten op en drink dan ook mijn cola op. 'Nee, dat hoeft niet. Ik zit vol, heb niets meer nodig.' en ik probeer mijn stoel naar achter te schuiven. Het gaat een beetje moeilijk doordat ik een voet niet kan gebruiken maar het lukt me wel. Ik pak mijn krukken erbij, en kloot er heel even mee. Dan heb ik ze weer goed. 'Ga jij maar afrekenen, ik wacht hier wel even.' en ik glimlach dan kort naar hem. Ik heb de neiging om zelf gewoon zijn moeder te bellen, maar ik doe het niet. Dat zou Cam anders echt níet waarderen.

    [Lol, zodra Cam weg is laat ik de jongen weer langskomen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [alleen Will en Charline hebben ook les die nu echt reageren.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach even naar Alice en ga staan ik knik even "Dan ben ik zo weer terug" zeg ik en lach even kort. Ik pak mijn portemonnee uit mijn zak en laat juist mijn telefoon in mijn zak glijden. Ik loop naar binnen en loop naar de bar waar de kassa is. "Ik kom betalen" zeg ik en pak mijn credit kaart en schuif hem toe naar de serveerster, ik betaal snel en loop even naar de heren toilleten. Ik was mijn handen als ik klaar ben en zucht even kort, ik zou mijn moeder vanavond wel bellen, misschien... nee waarschijnlijk toch niet....

    *Oeeeh jij houd wel heel erg van drama hè :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Oh hmm ok is een van hun online..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [kan je ook met Jamie reageren dat hij directeur ook hoort ofzo? Geen idee volgens mij niet]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 19:32 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Uhm ja is goed hoor*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.