• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ja, i loveeeee drama :Y) ik zorg heel vaak dat mijn personage's in de problemen komen :Y)]

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach terug naar Cam en dan gaat Cam betalen. Ik zucht even, en kijk dan om me heen. Dan laat ik per ongeluk mijn kruk vallen. Ik voel iemand achter me staan, en kijk om. Het is weer de ober. Hij pakt de kruk voor me op en geeft hem dan aan me. Als ik hem aanneem strijkt hij even met zijn hand over mijn hand. Ik trek mijn hand terug en zeg dan: 'Dude, ik heb al een vriendje.' en dan draai ik me om. Hij loopt door, naar de andere kant van me. 'Kom op, je kan toch wel een keer plezier maken,' zegt hij lachend. En ik kijk hem met een dooie blik aan. 'Ga. Gewoon. Weg.' zeg ik dan. Ik begin me ongemakkelijk te voelen en ik kruk een klein beetje uit zijn richting. Heeft hij geen werk te doen ofzo? Ik wil bijna een kssst-geluid maken als hij weer dichterbij staat. 'Kom op meisje, een beetje plezier, voor mij,' zegt hij dan. 'Als je nu niet weg gaat, sla ik je met mijn kruk.' en ik kijk om me heen. Het is hier nu heel rustig, het is ook nog vroeg, dus ik snap dat het rustig is. En voor andere zal het lijken alsof we gewoon aan het praten zijn. Cam, waar blijf je?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik loop de toiletten weer uit en glimlach nog even kort naar de serveerster en loop terug naar Alice en denk na over mijn familie en zie pas als ik daar ben dat die Ober er weer staat en begin me nu echt heel erg aan hem te irriteren. Ze staan dicht tegen elkaar maar ik kan zien dat Alice zicht probeert af te wenden van hem en ik zet mijn kaken weer stevig op elkaar. "Serieus gozer, volgens mij snap je dat word nee niet" zeg ik bot en ga half voor Alice staan "Ze wilt je niet, ze is bezet doorlopen graag" zeg ik nog aardig maar arrogant en als hij weer iets probeert zweer ik dat ik hem ging slaan. En dat ging hard aankomen, want ik heb niet alleen ballet gedaan maar ik had ook voor meerdere jaren Kick boksen gedaan en was de beste van mijn klas en ik was als een slang hoorde ik mensen zeggen, ik ontweek eerst je aanval voordat ik een terug aanval deed die vaak twee keer zo hard aankwam. Ik kan me nog wel herinneren dat ik een keer thuis kwam met een blauw oog en een gebroken rib, en hoe Alice er tegen was dat ik er op zat omdat ze het te gevaarlijk vond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Ghehe Jaa maar drama is ook leuk c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze pakt haar tas en drukt nog snel een kus tegen me lippen voordat ze de deur uitloopt en ik kijk haar heel even na en wou net de deur dicht doe toen ik de directeur hoorde zeggen: 'Wat was je aan het doen? De lessen beginnen zo pas.' mijn adem stokt even in mijn keel en luister vanachter de deur 'Ik was de choreografie aan het bedenken die Julie moet uitvoeren. Jamie helpt me daar een klein beetje mee aangezien ik geen ervaring heb met choreografieën heb.' zegt Amy en ik zucht opgelucht uit, goed gedaan Amy. Ik sla snel de deur dicht en loop naar mijn tas en neem nog een slok water. Ik schuif de luxiflexen(?) omhoog en zet de ramen nog wat wijder open en bekijk nog even een keer mijn les voor vandaag en zette de goede muziek alvast klaar en ging even op het bankje zitten en sloot heel even mijn ogen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Wat zullen we doen? :Y) gevecht of niet? ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *You tell me <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik zucht opgelucht en haal even diep adem. Die man had maar iets eerder hoeven komen en hij zou argwaan krijgen over waarom de deur op slot zit als ik er ben. Ik kIjk op mijn horloge en zie sommige leerlingen al richting de lokalen gaan. Langzaam loop ik weer achter ze aan. Een meisje kijkt me aan. 'Jij zit ook bij mij in de les toch?' Ik kijk haar even aan en zie dat ik haar herken. 'Ja ik geloof van wel.' ze knikt. 'Jamie ziet er wel goed uit vind je niet?' Ik schraap even mijn keel. 'Uh ja.' ze grinnikt. 'Het kan me niet schelen dat het niet mag. Hij is echt leuk!' Ik kijk haar aan en loop het lokaal in. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat ze flirterig naar hem lacht. Ik zucht en gooi mijn tas in de hoek. Ik zie dat het meisje hem aanblijft staren met een flirterige blik in haar ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Watch me! ^^]

    Alice 'Ally' Parker
    Dan zie ik eindelijk Cam. En ook hoe zijn kaak verstrakt als hij de jongen ziet. Zorg er alsjeblieft voor dat hij weg gaat denk ik inwendig. Cam komt gauw naar ons toelopen, maar wel met een zelfverzekerde pas. Hij begint tegen de jongen te praten, en ik weet dat hij zichzelf nu aan het inhouden is om niet te gaan slaan. Oke, dat moeten we niet hebben. Niet gaan slaan Cam, niet gaan slaan. Het klinkt raar, maar Cam heeft niet alleen ballet gedaan. Ook kickboksen. Hoe ironisch, denk ik dan altijd. Het zijn wel tegenpolen van elkaar. Ik weet nog die keer dat Cam thuiskwam met een blauw oog en een gebroken rib. Ik wilde niet meer dat hij door ging met kickboksen, maar ja, je mag dat soort dingen niet verbieden. De jongen druipt af, tenminste dat lijkt zo, dus ik dwing Cam gewoon om te gaan lopen. En vlak voordat we bij de uitgang zijn hoor ik achter me: 'Als je plezier wilt maken, meisje, dan weet je me te vinden.' en ik kijk afwachtend naar Cam. Loop alsjeblieft door. Alsjeblieft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik sta snel op als ik de bel hoor en zucht nog even snel voordat ik mijn schrift oppak en hem snel in mijn tas dump en nog even naar mezelf kijk, ik spijt nog even wat deo op en nog een een klein beetje van mijn geurtje die eigelijk altijd in mijn tas zit en dan komen er wat leerlingen naar binnen en ik zie Amy er ook tussen lopen maar als ik haar aankijk, krijg ik een lach toegeworpen die alleen mar flirterig bedoelt kan zijn dus glimlach ik snel terug en als iedereen er is sluit ik deur en ga in het midden voor de spiegel staan en kijk even naar mijn klas. "Goeden morgen iedereen" zeg ik en lach "Begin maar met rekken" zeg ik weer en leun even tegen de spiegel aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Heeft Will nog gereageerd? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Facetious schreef:

    [Ik ga nu al zeggen dat ik me afmeld tot september. Ik ga er wss nog wel opkomen en af en toe reageren, maar deze week wordt druk en daarna vertrek ik ;s]


    [Dit zei ze als laatste, ik weet niet of ze nog gereageerd heeft met Will, volgens mij niet]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    De ober zegt niks meer en ik voel dat Alice me in mijn rug duwt dus begin ik te lopen en als we vlak bij de uitgang zijn hoor ik hem nog zeggen: 'Als je plezier wilt maken, meisje, dan weet je me te vinden.' en dat was het ik bleef stil staan, ik keek hem even aan en loop naar hem toe "Ik was bereid om het te laten gaan maar als je zo doet vraag ik erom" zeg ik en grinnik even voordat ik mijn vuist tegen zijn neus aan laat schieten en zie hoe hij op de grond valt. "Als je de volgende keer nou niet probeert om tussen mij en mijn vriendin te staan krijg je dit soort dingen ook niet" ik zag al straaltjes bloed uit zijn neus komen en ik hoopte zo dat ik zijn neus gebroken had, hij mocht dan wel ouder zijn dan mij maar ik was zeker een kop groter dan hem. "Buongiorno" zeg ik dan lachend en trek Alice dan mee naar buiten "Nou dat was leuk, moeten we vaker doen" ik lach even naar Ally en schud even met mijn hand om hem los te maken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Dit zei ze als laatste, ik weet niet of ze nog gereageerd heeft met Will, volgens mij niet]

    [Oh, great D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *Is het trouwens oke ? als we verder gaan met de lessen ??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik sta op en begin te rekken. Tegen mijn zin in komt het meisje naast me staan en begint van alles te vertellen. Tegen mijn zin in luister ik naar haar. Op een gegeven moment gaat ze over op Jamie en praat over hoe leuk hij eigenlijk is. Ik zucht en ga recht op staan. 'Kan je ophouden met praten? Het irriteert me.' het was deels waar, maar ik wilde niet uit haar mond horen wat ze van hem vond. Ik ga verder met rekken en kijk voor me uit. 'Prima dan ga ik wel een praatje met hem houden. Kijken of hij op leerlingen valt.' Ik kijk haar aan. 'Prima ga je gang. Hij zal het niet echt waarderen.' ze lacht. 'Dan kent hij mij nog niet.' en ze loopt al op hem af. Ik had een hekel aan haar en geen idee waarom. Waarschijnlijk omdat zd bloed irritant was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne