• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy michels

    Ik lach en loop naar hem toe. 'Ik krijg het nu zo zwaar zaterdag.' Ik sla mijn armen om zijn nek en grinnik. 'Was het gesprek leuk,' vraag ik lachend. 'En tja, mijn moeder is de ergste niet.' ik kijk hem grinnikend aan en kijk hem aan. 'Welke Amy heb je liever op dit moment de lieve Amy of die van net?' Ik kijk hem vragend aan en grinnik even. Ik zou het tegen over gestelde doen van wat hij zou zeggen. Ik geef hem een kus en laat mijn gezicht vlak bij de zijns hangen. 'Dit telefoon gesprek en dan die zuigzoen... Wauw mijn moeder weet het dan wel zeker,' grinnik ik. 'Hebben mijn ouders eigenlijk ergens in het jaar een gesprek met je over mijn prestaties? En ze weten toch alleen je achternaam?' Ik kijk hem vragend aan. 'Je wilt niet weten hoe ik de zaterdag avond nu doorbreng. Met wijntje op de bank, maar met het gevoel dat je op een verhoor zit op het politiebureau.' Ik schud mijn hoofd en lach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach om haar verhaal "Ten eerste weten ze mijn naam helemaal niet, ik bedoel jou moeder weet niet dat ik het was" zeg ik lachend en kus haar even kort 'Ten tweede, ja volgens mij heb ik inderdaad een gesprek met je ouders" "Ten derde, ze weten niet dat ik je die zuigzoen heb gegeven" "En ik vind deze Amy leuker als je lief tegen me doet" ik sla mijn armen even om haar middel en lach eventjes "Lekker toch, ik bedoel jij hebt temminste wijn op het politie bureau krijg je alleen maar water, vieze koffie of slappe thee" lach ik "En ik ben er in gedachten bij" lach ik en kus haar nog een keer. "Zolang je mijn naam niet zegt, of vertelt wie ik ben hebben we geen enkel probleem"

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 23:45 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Hoebweet jij wat ze op het politiebureau hebben,' vraag ik grinnikend. 'Nou dan ga ik voor het dronken voeren, aangezien ze niet zal rusten voor ze een naam heeft,' grinnik ik. Ik kijk hem even aan. 'Het komt in orde. Ik leid haar wel gewoon af. Blijf de wijn bij schenken...' Ik grinnik. 'En als het te Erg word ga jij mijn plek overnemen.' Ik lach en dan mag jij jezelf eruit redden, want je hebt mij er in gebracht. Dan ga ik bij je moeder foto's kijken.' Ik lach. 'Lieve Amy hè?' Ik kijk hem aan. 'Waarom? Omdat je dan hoopt je mobiel terug te krijgen of omdat je er niet tegen kan de lijntjes niet in handen te hebben omdat je niet gewend bent dat de meiden iets anders doen dan je eigenlijk dacht.' ik grinnik en kijk hem afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik keek een beetje zenuwachtig weg toen ze begon over de politie en lachte maar gewoon en was blij dat ze verder ging. Ik grinnik "Ja gewoon dronken voeren je moeder" zeg ik lachend en schud even met mijn hoofd, 'En als het te Erg word ga jij mijn plek overnemen.' ik grinnik "Ja want dan kom ik aan vliegen vanuit mijn appartement en kom ik te hulp" zeg ik sarcastische ik grinnik. 'en dan mag jij jezelf eruit redden, want je hebt mij er in gebracht. Dan ga ik bij je moeder foto's kijken.' ik steek lachend mijn handen omhoog in verontwaardiging "hè ik nam gewoon beleefd de telefoon op" zeg ik lachend en sla mijn armen weer om haar heen. Ik lach weer als ze begint te praten "Misschien wel allebij, maar ik wil wel echt heel graag mijn telefoon terug" zeg ik met een pruillipje en lach dan even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik even en loop haar dan snel achterna, en kijk haar dan even aan "Hmm ik weet niet, wat voor een soort eten wil je hebben, ik bedoel Frans of Italiaans of Spaans" begin ik te praten en we lopen terug het gebouw in. Na even door het gebouw te zijn gegaan staan we weer buiten en kijk ik haar vragend aan "Wat jij wilt" zeg ik dan en glimlach naar haar. Ik kijk nog even om me heen om te kijken of er niemand aan kwam maar er was niemand te zien dus lachte ik maar even naar Alice en wachtte op haar antwoord.


    Alice 'Ally' Parker
    Terwijl Cam allemaal verschillende etenssoorten opnoemt lopen we weer het gebouw in. Tenminste, Cam loopt, ik kruk. Na even zijn we weer buiten. 'Wat jij wilt,' zegt Cam dan glimlachend. Ik zie hem nog even om zich heen kijken. 'Bang om de regels te overtreden?' plaag ik hem. Het is hetzelfde wat hij vanochtend tegen me zei. Ik denk even na. 'Ik denk dat ik dan voor Italiaans ga. En ik weet een leuk Italiaans restaurantje,' zeg ik met een glimlach. 'En het is te krukken voor mij.' en ik begin met Cam in de richting te lopen en te krukken. Als we daar aankomen komt er gelijk een ober naar ons toe. Een jongen van 19/20 jaar. En hij ziet er wel aardig uit. Hij begroet ons en leidt ons dan naar een tafeltje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Langzaam pak ik zijn mobiel, maar houd hem nog even vast. 'Stiekem vind je het wel leuk dat je bij mij de lijntjes niet in handen hebt.' Ik grinnik. 'Als je dat toegeeft krijg je je mobiel terug en ik de mijne.' 'Kan ik mijn moeder sms'en.' Ik grinnik even en kijk Jamie aan. 'Waarom werd je zenuwachtig toen ik het over het politiebureau had?' ik kijk hem vragend aan. Ik had het wel gemerkt. Ik bijt aarzelend op mijn lip. 'Geen leugens. Je kan me alles vertellen. Dat weet je toch?' ik kijk hem aan en glimlach aanmoedigend. Ik wil dat we alles van elkaar weten en daar hoort ook dit bij. Of hij het nou leuk vind of niet. Ik mag dat toch wel weten als zijn... Als zijn mogelijke vriendin. Wat we nou eigenlijk zijn, ik zou het niet weten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik lach "Natuurlijk ben ik niet bang om de regels te overtreden" zeg ik lachend en we beginnen te lopen als Alice uiteindelijk heeft gekozen voor Italiaans en na even gelopen te hebben komen we aan, er komt een jongen aanlopen van 19/20 en ik voelde mijn macho gevoel weer omhoog borrelen en liep samen met Alice naar het tafeltje en schoof haar stoel naar achter voor haar en lachte naar haar. Als ze gaat zitten loop ik naar mijn eigen stoel en ga tegenover Alice zitten, ik kijk even naar de ober en als hij mij ook aankijkt glimlacht hij vriendelijk en ik pers een glimlach naar hem en hij vraagt wat we willen drinken "Ik wil een glas water" zeg ik en kijk naar Alice "Wat wil jij, lief" vraag ik en tik met mijn vingers tegen het tafeltje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht, oke eigelijk was het ook waar en ik pakte haar telefoon uit mijn zak "Ik geef het toe" zeg ik met een glimlach en we ruilen van telefoon. 'Waarom werd je zenuwachtig toen ik het over het politiebureau had?' vraagt ze en ik wuif het weg "Het is niks" zeg ik maar 'Geen leugens. Je kan me alles vertellen. Dat weet je toch?' zegt ze en ik kijk even naar haar "Nee het is echt niks en ik lieg echt niet" ik lach weer even maar kort en kijk haar even aan "Waarom ga je je moeder sms'en.?" vraag ik dan om van onderwerp te veranderen en kijk haar vragend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam loopt samen met mij naar het tafeltje. En ik weet dat Cam jaloers is wanneer hij mijn stoel voor me naar achter schuift. Dat doet hij normaal ook niet. Dan gaat hij tegenover mij zitten. De jongen glimlacht naar ons beiden, gewoon vriendelijk. Maar ik zie dat Cam moeite met hem heeft. De jongen vraagt wat we willen drinken en Cam bestel een water. 'Wat wil jij, lief?' vraagt hij dan. Hij tikt met zijn vingers op de tafel. 'Doe mij maar een cola.' en de jongen glimlacht naar me. 'Komt voor elkaar,' zegt hij. En hij knikt ook nog even naar Cam. Dan loopt hij weg en ik kijk even om me heen. De jongen heeft een Italiaans accent, en ik hoop zo dat Cam niet jaloers wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem even onderzoekend aan. 'Zeker?' Ik glimlach en stop mijn mobiel in mijn broekzak. Dan kijk ik hem weer aan. 'Om de schade die je aangericht hebt minder erg te maken. Als ze te erg doordraaft belt ze mijn vader ook gelijk op en aangezien ze zich verveeld is die kans groot.' ik schud even mijn hoofd en geef hem vluchtig een kus. 'En ik ben allebei de Amy's. Dus je zou met beidde moeten leren leven.' Ik grijns even met een uitdagende blik naar hem en draai me dan om om mijn mobiel weg te leggen. Ik lach en kijk hem aan. 'Ik heb zin in vrijdag.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk even hoe hij naar Alice lacht en ik zucht een beetje geïrriteerd maar zachtjes zodat Alice het niet hoort en hij komt al snel terug met ons drinken en de kaart. "Roep me maar als u wilt bestellen" zegt hij en ik kijk hem na, ja ga alsjeblieft weg met dat stomme accent denk ik en richt me snel op de kaart. Ik ga langs de gerechten en kijk even naar Alice "Enige idee wat je zou graag willen eten" vraag ik en glimlach even kort. Ik neem een slok van mijn water en kijk een beetje om me heen en richt me dan weer op Alice en zet weer een glimlach op mijn gezicht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Ja zeker weten" ik lach even "En wat ga je dan sms'en" vraag ik en grinnik even, "Maar leuk toch dan houden jullie een soort van familie gesprek" zeg ik lachend en ze geeft me een vluchtige kus "Ach ja dan moet dan maar" zeg ik lachend en ze draait zicht om en legt haar telefoon weg, ik pak dan snel mijn eigen telefoon en tik de code in en zag dat mijn moeder me gelukkig niet meer had gesms't en laat hem in mijn zak glijden. "Ja ik ook" zeg ik en glimlach dan even


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Mooi. Geen vis dus. We gaan samen koken,' grinnik ik. 'Tja dat zal wel leuk worden. Jij verzorgd de picknick,' zeg ik op zo'n toon dat hij het niet moet vergeten. Ik lach en loop weer naar hem toe. 'Ik heb echt het idee dat ik je al veel langer ken. Ik bedoel... Dat lijkt zo,' lach ik weer. Ik loop naar het raam en ga daar zitten. Ik kijk naar buiten en glimlach. Het koele windje is lekker verfrissend. 'Hier zit je het lekkerst,' glimlach ik. Ik draai mijn hoofd en kijk Jamie aan. De vraag wat het nou precies is tussen Jamie en mij dringt zich weer op. Ik zucht en sluit mijn ogen. Waarom laten die vragen me nou nooit is met rust? Ik kijk weer naar buiten en staat voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie, merk en voel dat Cam zich weer jaloers gaat voelen. De jongen komt terug met de kaart en ons drinken. We kunnen hem roepen als we willen bestellen. Ik glimlach even en richt me dan op de kaart en op Cam. Cam vraagt of ik het weet en ik kijk op de kaart terwijl ik zeg: 'Hmm.. Het anti-jaloers-broodje klinkt wel lekker.' en dan kijk ik Cam aan. 'O nee... Dat is misschien meer iets voor jou.' en dan glimlach ik naar hem. Ik pak zijn hand over tafel beet en zeg: 'Lieve lieve Cam, je hoeft echt niet jaloers te zijn. Hij doet alleen maar vriendelijk. Echt niets meer dan dat.' en ik zucht even. 'Die serveerster van gisteren, díe flirtte wel, met jou. En daarbij, zolang ik jou heb, heb ik niemand anders nodig. Nooit niet.' en dan laat ik zijn hand los en kijk op de kaart. 'Ik wil wel spaghetti,' zeg ik dan. En ik sla de kaart dicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even "Ja liefje ik zorg voor de picknick" zeg ik lachend, op een toon van een oud getrouwd stel en lach even kort 'Ik heb echt het idee dat ik je al veel langer ken. Ik bedoel... Dat lijkt zo,' lacht ze en ik knik ter bevestiging "Ja eigelijk wel" zeg ik ook lachend en ik zie dat ze naar het raam loopt en leun tegen de muur aan. Ik loop naar mijn tas en pak mijn jogging broek, ik trek mijn spijkerbroek uit en gooi hem in mijn tas en stap dan in mijn joggingbroek, ook trek ik mijn t-shirt uit en pak een andere uit mijn tas. Ik trek hem over mijn hoofd en kijk even naar mezelf in de spiegel en zucht zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.