• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ook, ghehehe]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *Hehhe c: ik wil ook tot zo laat slapen maar de kleine zoons van mijn moeders vriend maken me de hele tijd om 7 uur wakker met hun geschreeuw x___x*

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zucht even uit als hij eindelijk weg loopt en neem nog een hap eten, "Ja het eten is inderdaad lekker" zeg ik lachend. Ik wist gewoon dat hij niet vriendelijk was, zo zijn jongens gewoon niet dacht ik even maar glimlachte gewoon naar Alice. Ik neem nog een slok water en haal even aan hand door mijn haar en leun wat achterover in mijn stoel. De ober komt in iedergeval niet meer aan onze tafel en toen ik nog wat nieuw drinken wou bestellen kwam er een andere serveerster en ik lachte even naar Ally.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en kijk hem weer aan. 'Ik ben nou eenmaal verlegen,' grinnik ik. 'Nou ja, soms dan.' ik lach en kijk hem grijnzend aan. 'Over hoeveel minuten komen de andere?' Ik glimlach even en kijk hem vragend aan en geef hem even een kus in zijn nek. en laat daar mijn hoofd rusten. Mijn adem strijkt langs zijn hals en mijn lippen rusten nog steeds in Zijn nek. Ik sluit mijn ogen en zou willen dat dIt moment niet verbroken zou worden. Met mijn Vingertoppen kriebel ik in zijn nek en glijd af naar de rand van zijn shirt. Ik klem mijn vingers er weer om heen en laat mijn hand daar rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach eventjes 'Over hoeveel minuten komen de andere?' ik kijk even naar haar en zie dat ze even glimlacht, ze kust me in mijn nek en laat haar hoofd daar dan zitten. Ik voel haar adam in mijn nek en haar lippen die nog steeds tegen mijn huid zitten, ik grinnik even en ik voel haar vingertoppen langs mijn nek kriebel en klemt haar vingers weer om de rand van mijn shirt. Ik lach nog even kort "Ik weet niet hoelang het nog duurt voor de les eigenlijk" zeg ik lachend en leg mijn handen tegen haar heupen en strijk even met mijn vingers nog een keer over haar blote stukje buik en grinnik even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Mmmm, laten we dan maar hopen dat we nog een paar minuten samen hebben,' fluister ik in zijn oor en druk een kus op zijn oorschelp. Ik leg mijn hoofd weer op dezelfde plek en druk allemaal kusjes in zijn hals. Ik glimlach en streel met mijn vingertoppen de plek waar zijn shirt net niet zit. Af en toe gaat een vinger zijn shirt in, maar ik besluit het niet te erg te maken. We waren tenslotte in een danszaal. Ik glimlach weer even en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Mmmm, laten we dan maar hopen dat we nog een paar minuten samen hebben,' fluistert ze en ik knik met een kleine lach. Ik voel hoe ze een paar kusjes in mijn nek plaatst en haar vingertoppen waar mijn shirt mijn huid niet bedekt, soms gaan haar vingers een beetje onder mijn shirt en ik grinnik even. Ik zie nog hoe ze haar ogen sluit en even glimlacht. Ik strijk langzaam even met mijn duimen langs haar heup bot en ik glimlach even naar haar en druk een kus tegen haar kaak en haar nek en werk me dan weer nar boven naar haar mondhoek en dan druk ik ze even op haar lippen. Ik buig mijn hoofd weer wat naar achter en kijk even om me heen, ik wou weten hoe laat het was maar er waren nergens klokken, ik voelde even in mijn zak maar bedacht me dat mijn telefoon in mijn spijkerbroek zat en ik had geen zin om er heen te lopen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en open mijn ogen. Hij lijkt om zich heen teo zoeken en voelde even in zijn broekzak. 'Ik heb de wekker gezet, omdat je wilde slapen.' Ik grinnik even en kijk hem aan. 'De wekker gaat om vijf voor 10.' Ik grijns en geef hem een kus op zijn lippen. Ik kijk hem aan. 'Maak je geen zorgen.' Ik lach even en laat mijn hoofd weer tegen zijn borstkas rusten, terwijl ik mijn handen op dezelfde plek laat als waar ze eerst lagen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Oh ja dat is waar ook" zeg ik lachend en ik kus haar heel even terug als ze me kust, en ik voel hoe ze haar hoofd weer tegen mijn borst legt en haar handen weer waar ze eerst waren. Ik grinnik even ik had helemaal geen zin meer om les te geven en zucht even zachtjes. Ik leg mijn armen weer om haar middel en kriebel een beetje met mijn vingertoppen over haar rug. "Volgens mij word dit de meest saaie les" zeg ik lachend "Ik denk dat ik me helemaal niet kan concentreren straks" ik grinnik even.


    *Ik moet even mijn honden uitlaten ben zo terug :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Waarom?' Ik kijk hem aan. 'Waarom word de les saai en kan je je niet concentreren?' Ik kijk hem vragend en verbaasd aan. 'Komt dat door mij, anders...' Ik zwijg en zucht. 'Ik moet stoppen met vragen stellen,' grinnik ik. 'Maar ik wil wel een antwoord. Als het door mij komt laat ik je nu los en zorg ik dat je de laatste paar minuten je kan richten op de les.' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Het is de toekomst van de andere, als dat verpest word door mij, omdat ik de leraar afleid is dat niet zo goed.' Ik grinnik en geef hem zachtjes een kus, maar zo licht dat je hem haast niet voelt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik en zucht dan even "Ik heb echt al gister avond al de hele les voorbereid en vanochtend ook nog even" ik lach even kort, en voel haar lippen weer heel zachtjes tegen de mijne ik zucht weer even. "Krijg ik geen normale kus meer" vraag ik lachend en leun tegen de muur aan en trek haar met me mee. "Ik kan me wel concentreren als ik dat wil" zeg ik en druk mijn lippen tegen haar hals aan tegen de zuigzoen die ik haar daarnet had gegeven en druk er nog een paar omheen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Een geluidje van genot komt uit mijn Mond. Ik druk ook een kus in zijn nek en kijk hem dan aan. 'Een echte kus he?' Ik grinnik en kijk hem aan. 'Is goed.' Ik ga met mijn vingertoppen langs zijn wang en dan naar zijn hals. Ik druk mijn lippen op de zijne en glimlach tegen zijn lippen aan. 'Meer,' prevel ik tegen zijn lippen aan. Mijn stem klinkt vragend en uitdagend. Ik grinnik even en druk nog een kus op zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik hoor een geluid uit haar mond komen en grinnik even snel en voel haat lippen even in mijn hals voordat ik ze weer op mijn lippen voel, 'Meer,' prevelt ze en ik hoor haar grinniken, "Dat kan geregeld worden" lach ik en laat mijn hand in haar nek glijden en drup mijn lippen stevig tegen die van haar en bijt plagend op haar lip en druk mijn tong even tegen haar gesloten lippen aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy michels

    Ik sla mijn armen om zijn nek en open mijn lippen gewillig. Ik laat mijn tong de zijne ontmoeten en glimlach even vlug. Dan spring ik op en klem mijn benen om zijn middel. Met een hand woel ik door zijn haren en trek mijn tong plagerig terug. Ik grijns en kijk hem even aan. Dan druk ik mijn lippen weer op de Zijne en lik weer over zijn onderlip voor toestemming. Ik bijt speels op zijn onderlip en grijns even. Dan wacht ik op toestemming.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ze kust me terug en ik voel hoe zo haar benen om mijn middel klemt, ze woelt door mijn haar en trekt dan haar tong weer terug. Ik grinnik even als ik haar zie grijnzen en kijk haar aan, ik lach even kort maar voel haar lippen weer tegen de mijne. Ik voel haar tong over mijn onderlip gaan en bijt er daarna speels op, ik verplaats mijn handen van haar heupen naar onder haar benen zodat ik haar kan ondersteunen en open mijn mond dan en vind haar tong dan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    *Hehhe c: ik wil ook tot zo laat slapen maar de kleine zoons van mijn moeders vriend maken me de hele tijd om 7 uur wakker met hun geschreeuw x___x*

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zucht even uit als hij eindelijk weg loopt en neem nog een hap eten, "Ja het eten is inderdaad lekker" zeg ik lachend. Ik wist gewoon dat hij niet vriendelijk was, zo zijn jongens gewoon niet dacht ik even maar glimlachte gewoon naar Alice. Ik neem nog een slok water en haal even aan hand door mijn haar en leun wat achterover in mijn stoel. De ober komt in iedergeval niet meer aan onze tafel en toen ik nog wat nieuw drinken wou bestellen kwam er een andere serveerster en ik lachte even naar Ally.


    Alice 'Ally' Parker
    Cam lacht even naar me. Er is een andere serveerster in de plaats van de jongen gekomen. Volgens mij is zijn ego gekrenkt, en dat terwijl hij dan gewoon normaal vriendelijk lijkt, en er toch weer bijbedoelingen bij heeft. Cam bestelt nieuw drinken en ik neem een slok van mijn cola. Ik drink nooit zo veel, maar Cam drinkt echt megaveel altijd. Maar dat is eigenlijk alleen maar goed. Ik eet verder van mijn spaghetti, die is echt goed. De serveerster die ons nu bedient is ook zo'n 19/20 jaar. Maar in tegenstelling tot Cam ben ik niet jaloers. Zolang ze niet doet als de serveerster van gisteren, vind ik het best. Ik kijk even naar Cam en glimlach dan. Wat ik daarnet met hem beleefd had voelde echt goed. Het voelt nog steeds goed, alsof zijn handen er nog liggen. En zijn lippen nog mijn borst beroeren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.