• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik liep naar mijn tas en liet mezelf ernaast op de grond zakken, ik pakte mijn schrift nog even uit mijn tas en begin nog een paar dingen er bij de schrijven en neem nog een slok water, ik kijk even naar de leerlingen die aan het rekken zijn dus ik draai me even om naar het raam en kijk er even uit. Ik zucht even kort en richt me weer op mezelf en rek even mijn armen en benen zodat ik niet zo stijf als een plank ben straks en zie uit mijn oog hoek Amy met een meisje praten en na een paar minuten komt ze naar me toe gelopen. Ze lacht naar me en ik glimlach even kort terug "Hallo" zegt ze vriendelijk "Hai" zeg ik even vriendelijk terug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk even naar de twee en rol met mijn ogen. Bitch. Ik zucht en ga recht op staan. Ik kijk even om me heen en glimlach even naar wat andere. Ik ga maar bij hen staan om me minder eenzaam te voelen. 'Hoi,' glimlach ik even. Ze knikken terug. Ik ga weer verder met rekken en werp even een blik over mijn schouder. Waar zouden ze het over hebben? Ik kijk even om en kijk dan weer naar de andere. Ik rek weer verder en luister naar hun verhalen. Ik glimlach even en zeg snel mijn naam. Ik kijk weer even om naar mevrouw arrogantie nummer 1. Ik grinnik en draai me weer om.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik praat heel even met het meisje dat Fleur heet en probeer haar weer te wijzen dat ze verder moet gaan met haar rek oefeningen en ze kijkt me even onschuldig aan "Gaat u een keer wat mee drinken" vraagt ze opeens en ik ijk haar even verward aan, ik lach even en schud mijn hoofd "Nee ik denk niet dat dat een goed plan is" zeg ik snel "Maar ik vind u echt heel leuk" blijft ze vol houden ik schud mijn hoofd weer "Nee ik meen het, ga alsjeblieft weer verder met rekken" zeg ik en wou nog wat zeggen maar glimlachte dan "Oke ik snap het meneer" ik kijk haar even verward na en schud even mijn hoofd, Oke raar meisje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en kijk het groepje even aan. Dan word ik op mijn schouder getikt en kijk recht in het gezicht van het meisje. Ze kijkt een beetje boos. Ik frons mijn wenkbrauwen.
    'Wat is er?' Ze kijkt me kwaad aan. 'Niks.' Ik trek een wenkbrauw op. 'Hij gaat niet mee.' 'Wat dacht je dan? Dat hij zo maar met je mee gaat wat doen?' Ze kijkt me woedend aan. 'Ja, dat dacht ik. Iedereen wil dat.' Ik lach. 'Ja, nou hij niet.' Ze kijkt me kwaad aan. 'Nee, maar met jouw ook niet.' Ze zegt het na mijn idee nogal hard. 'Ik ben toch ook niet naar hem teo gegaan?' 'Het is allemaal jouw schuld!' 'Wat heb ik hier nou weer mee te maken? Ik hield je nog tegen. Ik ga verder met de les, zoals me gevraagd is. Maak er geen drama van, je had het kunnen verwachten.' Ik werd helemaal gek van haar. Ik draai me om en glimlach naar de andere, die verbaasd terug kijken. Ik word weer ruw omgedraaid en het volgende moment voel ik een klap tegen mijn wang. 'Wat is jouw probleem?!' Ik kijk haar kwaad aan. Ze glimlach liefjes. 'Jij, jij bent mijn probleem.' 'Ik ken je niet eens! Weet je ik ga hier geen gedoe van maken. Ga weg.' 'Nee.' 'Prima, dan ga ik.' Ik kijk haar kwaad aan en loop langs haar heen. Ik ga weer verder en voel haar ogen in mijn rug branden. Ik voel even aan mijn wang die een beetje brand en schud mijn hoofd. Raar... Ik kijk even opzij naar Jamie en bijt op mijn lip. En ik had nog niet eens iets gedaan... Ik kijk over mijn schouder naar het meisje dat nu ook alleen staat.Ze kijkt me jaloers aan. Ik kijk weer voor me en schud verward mijn hoofd. Op wie is ze jaloers?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam blijft staan, foute boel, shit. Hij kijkt de jongen aan en loopt dan naar hem toe. En ik wil hem tegenhouden, maar met die rotkrukken lukt dat niet. 'Ik was bereid om het te laten gaan maar als je zo doet vraag je erom,` zegt Cam. En dan haalt Cam met zijn vuist uit. Dit verdient die jongen niet. De jongen valt tegen de grond. 'Als je de volgende keer nou niet probeert om tussen mij en mijn vriendin te staan krijg je dit soort dingen ook niet.' vanaf hier kan ik de jongen niet meer zien. Ik hoop dat hij bij bewustzijn is, en dat hij niets gebroken heeft. Waarschijnlijk heeft hij wel een bloed neus. Cam komt weer naar me toe en zegt: 'Buongiorno.' en hij trekt me lachend mee. 'Nou dat was leuk, moeten we vaker doen.' en hij lacht naar me. Hij maakt zijn hand weer los van de knal. En ik schud mijn hoofd. 'Ik mag hopen dat je hand pijn doet,' zeg ik dan. En ik kijk weg van Cam. Ik kruk een eindje door en draai me dan om. 'Had het gewoon laten gaan,' zeg ik. 'Had die jongen gewoon genegeerd. Dadelijk heeft hij nog een gebroken neus!' en ik kan niet snappen dat hij er nu om lacht. 'Ik weet dat je er niet tegen kan, als jongens zo tegen me doen. Maar je kan niet elke jongen slaan.' en ik kijk weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk Fleur nog even na en richt me weer op mijn schrift en na een tijdje hoor ik opeens stemmen die praten en ik zie Amy en Fleur praten ik kijk even naar ze 'Nee, maar met jouw ook niet.' hoor ik Fleur zeggen en mijn aandacht word weer door ze getrokken. Ik hoor hun ruzie en ik kijk even verbaasd hadden ze het nou over mij.. Ik keek weer naar ze en zag opeens hoe Fleur Amy een klap op haar gezicht gaf en ik wou er net wat van zeggen toen ze weer verder gingen met ruzie maken en ik stond daar maar een beetje. Daar gingen we even over praten na de les, ik zie hoe ze uit elkaar gaan staan en ik gebaar ze dat ik na de les met ze wil praten en liep toen weer naar het midden "Oke laten we verder gaan met de les" zeg ik en haal een hand door mijn haar "Jij Thomas heet je toch, doe jij maar voor wat we gister gedaan hebben" zeg ik en wijs naar een jongen met donker haar en ga aan de kant en ontwijk de blik van Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Ik mag hopen dat je hand pijn doet,' zegt ze als we buiten staan en ze krukt wat bij me vandaan en draait ze dan weer naar me toe, 'Had het gewoon laten gaan,' zegt ze 'Had die jongen gewoon genegeerd. Dadelijk heeft hij nog een gebroken neus!' ik onderdruk een grinnik eigenlijk hoopte ik dat dat zo was maar hield wijselijk mijn mond, ze was echt boos me,, 'Ik weet dat je er niet tegen kan, als jongens zo tegen me doen. Maar je kan niet elke jongen slaan.' zegt ze weer en kijkt van me weg.
    Ik loop met grote passen naar haar toe "Maar hij vroeg er zelf om" zeg ik verdedigend en kijk haar wel aan. Ik kraak de vingers van mijn hand even en besluit maar mijn excuses te maken "Sorry Alice" zeg ik schuldig "Het zal niet meet gebeuren" zeg ik weer. Maar ze wist hoe ik was, ik hield er niet van als mensen zo doen, ik heb het zo vaak gedaan toen ik uit ging met mijn vrienden en ik had nooit iets van die gevechten over gehouden. Ik laat mijn handen in mijn broekzakken glijden en voel me opeens een beetje schuldig maar schud het snel van me af, ik had hem een keus gegeven om gewoon door te lopen maar als hij niet luistert vraagt hij er gewoon om.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij loopt met grote passen naar me toe. 'Maar hij vroeg er zelf om,' zegt hij. En hij kijkt wel naar mij. Hij kraakt zijn vingers. 'Sorry Alice,' zegt Cam. En ik kijk hem dan weer aan. 'Het zal niet meer gebeuren.' en hij doet alsof hij het meent en ik doe alsof ik het geloof. Terwijl we beide weten dat het niet zo is. 'Oke,' zeg ik dan. Hem vergevend. En ik druk een kus op zijn lippen. 'Die jongen had inderdaad niet zo lang door moeten gaan.' en dan grinnik ik even. 'Ik moet voortaan maar niet meer mijn haren gaan kammen, slobber kleren aantrekken, en weet ik veel wat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik zucht en knik dat ik het begrijp op het gebaar van Jamie. Ik richt me op Jamie en focus me op de les. Bedankt raar kind. Ik zucht en ga even over mijn wang. Ik kijk haar even aan en bijt verbaasd op mijn lip. Mijn hoofd tolt en ik heb barstende koppijn. De muziek begint en Thomas begint te dansen. Ik kijk glimlachend naar hem en vergeet even de ruzie. Ook al merk ik wel dat Jamie mijn blik ontwijkt. Ik zucht en sla mijn ogen neer. Wauw, wat een stom mens kan doen... Maar goed. Na de les zouden wij moeten praten. Fijn, ik zou Jamie gewoon de waarheid zeggen ook. Dat moest.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Oke,' zegt ze dan en ik weet dat ze me vergeeft als ze me kust, 'Die jongen had inderdaad niet zo lang door moeten gaan.' zei ze en ik hoorde haar grinniken, ik knikte "Inderdaad" lachte ik. 'Ik moet voortaan maar niet meer mijn haren gaan kammen, slobber kleren aantrekken, en weet ik veel wat.' ik grinnik even "Ja je bent veel te sexy om mee uit eten te nemen, want dan krijgen we deze situaties" lach ik en laat mijn hand over haar wang gaan en lachte terwijl ik haar gebaarde om alvast door te lopen. Ik grinnikte even en was blij dat Alice niet meer boos op me was, "Dus wat zullen we nu gaan doen" vraag ik vrolijk en snuif wat frisse lucht op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even naar Thomas "Goed gedaan gast" zeg ik weer en draai me om naar de rest van de klas "Ik vertrouw erop dat jullie het ook nog weten dus ga ik wat nieuwe laten zien" ik gebaarde dat ze de vloer leeg moesten maken en ik liet de twee nieuwe pasjes zien, ik deed ze nog een keer langzamer en toen nog een keer "Ik wil dat jullie het nu zelf proberen" ik glimlach naar de klas "En jullie weten me te vinden als je hulp nodig hebt" ik draai me weer van ze af en zette even een kruisje bij de passen die ik net had gedaan in mijn schrift en liet hem weer in mijn tas vallen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Ja je bent veel te sexy om mee uit eten te nemen, want dan krijgen we deze situatie's,' lacht hij. En hij gaat met zijn hand even langs mijn wang. Hij lacht en gebaart om door te lopen. Ik kruk verder en Cam loopt. Geen idee in welke richting we gaan, maar we komen vanzelf wel weer terug bij school. En zelfs als dat niet zo zou zijn, who cares? 'Dus wat zullen we nu gaan doen?' vraagt Cam vrolijk. En ik glimlach naar hem. Eigenlijk heb ik weer zin om Cam te zoenen, maar we lopen, krukken, over straat. Dus dat doe ik niet. 'Ik vind het wel leuk om gewoon even te lopen enzo. De straatjes door, maar waarschijnlijk zal jij dat wel saai vinden.' en ik glimlach even. 'Dus waar heb jij zin in?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik knik en volg zijn bewegingen. Mijn hoofd bonkte ongelofelijk erg. Ik bijt mijn kaken op elkaar en begin te dansen. Ik had minder moeite met de passen dan ik gister zou hebben, maar mijn hoofdpijn maakte het niet veel minder erg. Ik kijk even om me heen en glimlach naar Thomas. 'Goed gedaan,' zeg ik tegen hem. Hij lacht en neemt het complimentje in ontvangst. Ik dans door met hem tegen over me. Ik focus me op het dansen en zeg af en toe wat tegen hem. Dan houd ik het niet meer uit met de koppijn en loop naar Jamie toe. 'Mag ik even een aspirientje halen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk even voor me uit terwijl we door lopen en ik kijk een beetje om me heen, ik neem de omgeving in me op en zie de verschillende soorten huizen en kleine winkeltjes om me heen. Ook zie ik veel bomen en ik lachte even kort, mijn haar word een beetje door de wind door mekaar gewoeld en ik leg mijn hand even op mijn hoofd om het tegen te gaan dat mijn haar mee gaat met de wind. 'Ik vind het wel leuk om gewoon even te lopen enzo. De straatjes door, maar waarschijnlijk zal jij dat wel saai vinden.' hmm ik dacht even na "Je kent me te goed" zeg ik lachend 'Dus waar heb jij zin in?' ik lachte even kort en keek haar aan "Nee verzin jij maar wat, als ik maar niet veel hoef te lopen" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zie dat de leerlingen beginnen te grinniken voordat ze opeens serieus kijken en beginnen met oefenen, ook zie ik Amy die geen moeite lijkt te hebben en mijn gedachten gaan opeens heel ver dus schrik ik van Amy haar stem als ze vraagt of ze een aspirientje mag gaan halen, ik knik even verward "Tuurlijk, moet ik even met je meelopen" vraag ik terwijl ik weet dat een blik van bezorgdheid in mijn ogen staat en kijk haar even vragend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.