• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    "Ik weet het echt niet. Het klinkt allemaal echt geweldig en zo... Ik... Ehh." Ik zie hem vanuit mijn ogenhoeken omhoog komen en dat hij naar mij kijkt. Ik blijf naar de lucht kijken. "Ik kan dat echt niet zo maar aannemen." Ik haal mijn schouders lichtjes op.
    "Dat moet jij weten, ik ga je nergens tot dwingen of zo. Het is maar een aanbod." Ik kijk hem even snel aan en dan weer naar de lucht. "Mijn gekke aanbod, jou keuze."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dat moet jij weten, ik ga je nergens tot dwingen of zo. Het is maar een aanbod,' zei ze. Ze keek mij even gauw aan en daarna weer naar de lucht.
    'Mijn gekke aanbod, jou keuze,' zei ze. Ik glimlachte eventjes en knikte toen. Ik keek even omhoog naar de lucht terwijl ik ondertussen nadacht.
    'Ik vind het echt een geweldige aanbod Angel,' zei ik zachtjes. 'Misschien dat ik hem nog aanneem ook. Is het gek als ik het zeg dat ik niet zeker weet of ik het wel durf?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Nop. Een beetje drama in de zaak is altijd positief ^^
    Tijd om het gezellige onderonsje van Kyle en Angel te beëindigen. I'm so sorry guys (; )

    Alice | Hunter

    Blaise keek me afkeurend aan en ik voelde me ietwat schuldig. Het was gewoon een reflex geweest denk ik.
    'Waarom zou ik dat willen? Tenzij ze aan wil horen hoe geweldig ik je vindt,' zei hij en hij keek me strak aan. 'En lief, mooi, knap…' ik lachte, sprong op en ging achter zijn stoel staan.
    'En nu ga je ophouden voor ik helemaal dol wordt van je geslijm.' ondanks mijn woorden drukte ik een paar kleine kusjes op zijn nek en wang.
    'Ik zal Angel dan maar een smsje sturen. Je bedankje voor het ontbijt krijg je later, beloofd.' ik knipoogde en bukte om mijn gsm uit de leren tas te halen.
    Hoe is het met de heks? Spoedvergadering binnen 20 minuten in de zaal. Ik waarschuw de anderen.
    Ik wist dat ze bij een spoedvergadering wel moest komen, net zoals de anderen. Datzelfde berichtje stuurde ik door naar alle hunters, in de hoop dat ook zij het ontvangen hadden.
    'Zo. Nu hebben we nog 20 minuten. Tijd voor een douche.' ik liep naar hem toe, pakte de zoom van zijn shirt vast en trok hem meen naar boven.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (Dus aan alle hunters: SPOEDVERGADERING BINNEN 20 MINUTEN.
    en dat zet ik nu dus ook in alle gb's van de hunters)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik sliep tijdens die spoedvegadering! :c

    Edit; oh. Niks gebeurt. lololol.]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 12:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [hehe kunnen eindelijk wat mensen weer eens wat doen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hahaha er is nog niets gebeurt.]

    Angelica Wolfe

    "Ik vind het echt een geweldige aanbod Angel." zegt hij zacht. "Misschien dat ik hem nog aanneem ook. Is het gek als ik het zeg dat ik niet zeker weet of ik het wel durf?" Ik schud mijn hoofd lichtjes.
    "Nee, dat is helemaal niet gek. Ik snap het best. Denk er maar gewoon over na, het heeft geen haast." antwoord ik en op dat moment gaat mijn telefoon open. Ik wurm hem uit mijn tasje en zie dat het bericht van Alice is waardoor ik zacht kreun. Ik open het bericht.
    Hoe is het met de heks? Spoedvergadering binnen 20 minuten in de zaal. Ik waarschuw de anderen.
    Ik kijk Kyle verontschuldigent aan terwijl ik hem terug in mijn tasje prop. Het mislukt en hij glijd ernaast, wat ik niet door heb.
    "Sorry, het is mijn werk. Spoed." mompel ik zuchtend waarna ik op sta. "Ik spreek je nog wel, laat me maar weten wat je wilt." Ik geef hem een haastige maar oprechte glimlach en draai me om om weg te lopen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nee, dat is helemaal niet gek. Ik snap het best. Denk er maar gewoon over na, het heeft geen haast,' antwoordde ze. Er kwam geluid uit haar tas. Ze ging in haar tas zoeken en haalde een mobiel te voorschijn. Ik keek omhoog naar de wolken en dacht nog wat na over haar voorstel. Zal ik het doen?
    'Sorry, het is mijn werk. Spoed,' mompelde ze zuchtend en ze stond toen op. Verbaasd keek ik haar na, maar ik bleef gewoon zitten.
    'Ik spreek je nog wel, laat me maar weten wat je wilt,' zei ze en gaf me een haastige glimlach die er oprecht uit zag. Ze draaide zich om om vervolgens weg te lopen.
    'Maar het was je dagje vrij Angel!' riep ik achter haar aan. 'Hoe belangrijk die spoed ook is, je gaat niet te lang werken!' Ik keek haar eventjes nog eventjes na en liet me vervolgens weer op het gras liggen.


    [Die mobiel vind hij later wel ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    Alice lachte, waarna ze op sprong en achter mijn stoel ging staan. “En nu ga je ophouden voor ik helemaal dol wordt van je geslijm.” Ik grinnikte toen ik haar lippen kleine kusjes voelde drukken op de huid van mijn nek en wang. “Ik zal Angel dan maar een smsje sturen. Je bedankje voor het ontbijt krijg je later, beloofd.” Ze knipoogde en bukte om haar mobiel uit de tas te halen, ik zuchtte, stapelde de borden op en zette dit op het aanrecht, waarna ik terug liep naar Alice met een klein uitdagend grijnsje.
    “Zo. Nu hebben we nog 20 minuten. Tijd voor een douche.” Dezelfde scheve grijns, die ze nu vast wel van me gewend was, kwam weer op mijn gezicht en ik wilde net zeggen dat het een goed moment was om mee te gaan, als zij al naar mij toe loopt, de zoom van mijn shirt vast pakt en me mee trekt naar boven.
    Nonchalant haalde ik mijn schouders op en grinnikte speels, bijna ondeugend. “Oké dan, daar kan ik mee leven.” Ik zal maar niet zeggen dat ik het net wilde voorstellen, want dan wilt ze het misschien niet meer. Ik liet me haar gemakkelijk mee leiden naar de douche en bedacht me dat ze me zo kon bedwingen. En ergens irriteerde ik me eraan, maar aan de andere kant vond ik het wel fijn, aangenaam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice | Hunter

    'Oké dan, daar kan ik mee leven.' hoorde ik hem zeggen en grijnsde. Wat er ook gebeurde, die nonchalante toon in zijn stem zou hij toch nooit kwijt raken.
    Altijd al had ik mijn ruime badkamer fijn gevonden, maar nog nooit had ik eraan gedacht dat mijn brede douche met zijsproeiers een andere bezoeker zou hebben dan ikzelf. Ik zette hem al aan zodat het water warm kon worden en draaide me naar Blaise.
    'We hebben welgeteld 20 minuten. Meer dan genoeg tijd, denk je niet?' ik knoopte mijn kamerjas los, liet die op de grond vallen en stapte de douche binnen.
    'Kom je nog?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    Ik kon het niet laten mijn ogen even over haar lichaam te laten glijden die nog in de dunne kamerjas was gestoken. En bedacht me dat het wel nooit zal veranderen, maar Alice zou het vast niet erg vinden. Daar was ik nu eenmaal een man voor, right?
    Ze zette de douche aan en draaide zich vervolgens naar mij om. “We hebben welgeteld 20 minuten. Meer dan genoeg tijd, denk je niet?” Ze knoopte haar kamerjas los om deze vervolgens op de grond te laten vallen en de douche binnen te stappen. “Kom je nog?”
    “Dat hoef je geen twee keer te vragen,” grijnsde ik, waarna er een plagende knipoog volgde en ik snel mijn kleding uitdeed om er bij te kunnen staan. Mijn armen gleden rond haar middel en ik keek haar even doordringend aan voordat ik kusjes in haar nek drukte. “Ik moet er wel bij zeggen dat 20 minuten misschien niet genoeg gaan zijn,” Fluisterde ik zachtjes.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice | Hunter

    'Dat hoef je geen twee keer te vragen,' zei hij en ik lachte. Toen ik onder de douche stapte verwarmde de stralen al snel mijn lichaam en Blaise volgde nog geen halve minuut later. Hij omhelsde me en boorde zijn blik in die van mij, met die prachtige ogen van hem. Zijn lippen belandde op mijn nek en ik giechelde omdat het lichtjes kietelde.
    'Ik moet er wel bij zeggen dat 20 minuten misschien niet genoeg gaan zijn,' zei hij zachtjes.
    'Dan nemen we alle tijd die we nodig hebben.' normaal zou ik geprotesteerd hebben dat we op tijd moesten zijn, maar het was heerlijk onder de douche met Blaise.
    Ik streelde zijn schouders, rug en sterke bovenarmen.
    'Je bent perfect.' zei ik en keek hem aan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    “Dan nemen we alle tijd die we nodig hebben.” Ik grijnsde alleen en ging verder kusjes te drukken in haar nek, waarna ik mijn weg vervolgde naar haar sleutelbeen en schouder.
    “Dat was ik ook zeker van plan.” Mompelde ik daarna tegen haar huid en voelde hoe er brandende tintelingen bleven op de plekken waar ze me streelde. Zo moesten mijn schouders, rug en bovenarmen eraan geloven, echter maakte mij het totaal niet uit, want een klein zuchtje verliet mijn mond en ik keek Alice even aan met een blik die ik zelf niet eens kon ontcijferen.
    “Je bent perfect.” Toen ze dit zei, liet ik mijn handen even door haar nu al natte, donkere haren gaan en een zachte glimlach sierde mijn gezicht. “Voor jou, ja, en daar ben ik blij om.” Ik drukte een paar kusjes op haar mond en keek haar weer aan.
    “Jij bent ook perfect voor mij.” Beantwoordde ik haar en weer moest ik haar een knipoog geven, om hierna mijn lippen liefdevol, maar iets ruw op die van haar te plaatsen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Moeten de tovenaars niet ook zo beginnen met een vergadering te plannen? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice | Hunter

    Ik dacht dat ik het ongemakkelijk zou vinden om zijn naakte lichaam weer te zien na gisterenavond, maar dat was totaal niet het geval. In tegendeel.
    Hij glimlachte en die nam ik meteen over. Zijn handen gingen door mijn haren en hij keek me aan.
    'Voor jou, ja, en daar ben ik blij om.' ik kon me niet voortellen dat Blaise niet perfect was in een andere situatie, maar hield wijselijk mijn mond, wat me een paar lieve kusjes opleverde.
    'Jij bent ook perfect voor mij.' hij drukte ietwat had zijn lippen weer op die van mij maar ik genoot er enkel van.
    Ondertussen begon ik het koud te krijgen en zette het water wat warmer, waarna ik me in Blaise's armen nestelde. Hij was veel groter dan mij en ik moest naar boven kijken om hem in de ogen te kunnen staren nu we zo dichtbij elkaar stonden. Ik lachte mijn tanden bloot.
    'We moeten wel op tijd zijn knapperd.' ik kuste hem zachtjes, waarbij ik op mijn tenen moest gaan staan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien