• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik heb niet echt het idee dat zulk soort werk bij jou past,' grinnikte ze. Ze draaide haar hoofd naar mij toe waardoor haar haren voor haar gezicht viel. Als ze het zelf niet had weggeveegd, dan had ik het waarschijnlijk nog gedaan ook. Ik keek haar vragend, maar ook nieuwsgierig aan.
    'Waarom past zulk soort werk dan niet bij mij?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Waarom past zulk soort werk dan niet bij mij?" vraagt hij nieuwsgierig en hij kijkt me vragend aan. Ik haal even mijn schouders op.
    "Ik zie je niet echt op kantoor zitten en papierwerk invullen of ergens infiltreren in een crimineel gebeuren." antwoord ik. "Daar ben je veel te lief en meelevend voor. Ik zie je eerder uh..." Ik denk na en haal mijn hand onbewust weer door mijn haar heen. Dan krab ik even aan mijn achterhoofd.
    "Je zou eerder dingen doen die mensen kunnen helpen. Zoiets. Geen idee wat voor werk je daar in kan vinden." zeg ik nog half nadenkend.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik zie je niet echt op kantoor zitten en papierwerk invullen of ergens infiltreren in een crimineel gebeuren. Daar ben je veel te lief en meelevend voor. Ik zie je eerder uh...' zei ze. Ze dacht na en ging met haar handen door haar haren heen, vervolgens krabde ze aan haar achterhoofd.
    'Je zou eerder dingen doen die mensen kunnen helpen. Zoiets. Geen idee wat voor werk je daar in kan vinden,' zei ze half nadenken. Ik lachte zachtjes en haalde mijn schouders op.
    'Hmm.. Kantoor werk vind ik inderdaad niets, maar bij geheim agent denk ik aan mensen incognito.. Niet aan kantoor werk en alles,' zei ik en haalde mijn schouders een beetje op zo ver dat ging. Ik zuchtte eventjes en keek maar weer naar de wolken.
    'Misschien moet ik me eens laten ontvoeren door aliëns, misschien hebben die werk voor me,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Hmm.. Kantoor werk vind ik inderdaad niets, maar bij geheim agent denk ik aan mensen incognito... Niet aan kantoor werk en alles.' zegt hij. "Misschien moet ik me eens laten ontvoeren door aliëns, misschien hebben die werk voor me." voegt hij er lachend aan toe en hij maakt mij er ook mee aan het lachen.
    "Nou, je weet maar nooit wat voor soort werk hún voor je hebben. Misschien word je hun persoonlijke slaafje wel." lach ik en ik trek mijn wenkbrauwen een paar keer verschrikkelijk ordinair op. Dan lach ik om mezelf en pluk ik wat grassprietjes die ik daarna weer naast me laat vallen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nou, je weet maar nooit wat voor soort werk hún voor je hebben. Misschien word je hun persoonlijke slaafje wel,' lachte ze. Ik keek haar weer aan en zag hoe verschrikkelijk ordinair ze haar wenkbrauwen op haalde. Ze lachte om haar zelf. Ik lachte zachtjes mee.
    'Hmm.. Ik wil dan toch niet ontvoerd worden.. Ik zit niet echt te wachten om een slaaf te worden van aliëns..' Ik lachte zachtjes en zag het een beetje voor me. Ik schudde mijn hoofd.
    'Nee.. Geen slaaf. Slaven krijgen niet eens betaald!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Hmm.. Ik wil dan toch niet ontvoerd worden... Ik zit niet echt te wachten om een slaaf te worden van aliëns..." hij lacht zacht en schud zijn hoofd. "Nee... Geen slaaf. Slaven krijgen niet eens betaald!"
    "Maar wel kost en inwoning!" ga ik er lachend tegen in. "Dan weet ik een leukere baan, mag je mijn slaaf worden en bij mij wonen." Ik kijk hem even grijnzend aan en wend dan mijn gezicht af, hoewel ik enorm benieuwd ben naar zijn gezichtsuitdrukking en reactie er op. Het was speels bedoeld maar ik wist maar al te goed hoe sommige mannen er op in willen gaan. Al zie ik Kyle niet echt voor zo'n pervertje aan. Hij leek me nog eerder een maagd.


    Your make-up is terrible

    (onschuldig? *mompelt afkeurend*

    :'D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter | Hunter.
    Ze knikte op wat ik had gezegd en zette het glas op mijn bord als teken dat ik klaar was met eten, ik had in ieder geval geen trek meer.
    “Goed idee. Zal ik haar een berichtje sturen dat ze ons moet ontmoeten binnen 10 minuten, samen met de andere hunters?”
    Toen ik Alice haar stem weer hoorde, keek ik op in haar ogen en ons blik kruisten elkaar, terwijl ik me bedacht wat handiger was. Ik deed mijn mond open om wat te zeggen, maar sloot deze langzaam weer toen ik haar volgende woorden hoorde. “Tenzij je even alleen met haar wil zijn.”
    Ze kon het weer eens niet laten, dacht ik, ze kon het weer eens niet laten het te zeggen. Op ieder ander moment had ik hier wat van gezegd, maar nu gooide ik het over een andere boeg.
    Ik kuchte afkeurend, als teken dat ik echt wel had begrepen wat ze hiermee wilde bereiken, om vervolgens een glimlachje op mijn mond te laten glijden en haar doordringend aan te kijken.
    “Waarom zou ik dat willen? Tenzij ze aan wil horen hoe geweldig ik je vindt,” Ik krulde mijn lippen ietwat speels op terwijl ik haar nog aankeek. “En lief, mooi, knap…”

    (Je kon 't weer niet laten hé? (A))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik hou me erbuiten wat jullie en wel niet vinden over hun!!]

    Kyle Dyer

    'Maar wel kost en inwoning!' ging ze er lachend tegen in. Ik knikte lachend. Ze had daar wel gelijk in.
    'Dan weet ik een leukere baan, mag je mijn slaaf worden en bij mij wonen,' zei ze en keek mij toen grijnzend aan. Mijn mond ging stukje open van verbazing.
    'Jou slaaf?' vroeg ik verward. Meende ze dat nou serieus? Ik schudde mijn hoofd iets en gaf haar een speelse duw tot zo ver ik dat kon.
    'Dat meende je toch niet serieus?' vroeg ik wat verward.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Jou slaaf?" vraagt hij duidelijk verward. Ik kijk weer naar hem en hij schud zijn hoofd om mij een speelse duw te geven waardoor ik moet lachen.
    "Dat meende je toch niet serieus?" vraagt hij nog altijd verward. Ik moet nog harder lachen waardoor ik even niet kan praten.
    "Natuurlijk meen ik dat niet, gek." lach ik zacht en probeer op adem te komen van het harde lachen van net. Ik draai me op mijn zij en probeer hem verleidelijk aan te kijken.
    "Behalve als je het wilt aannemen dan." Ik hoop maar dat ik hem lang genoeg zo aan kan blijven kijken en niet in de lach schiet om mezelf te verraden.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Angel begon hard te lachen nadat ik mijn vraag had gesteld.
    'Natuurlijk meen ik dat niet, gek,' lachte ze zachtjes. Ik keek haar eventjes aan en zij ging op haar zij liggen. Verleidelijk keek zij mij aan.
    'Behalve als je het wilt aannemen dan,' zei ze daarna. Eventjes keek ik haar aan, maar ik wist niet precies wat ik er op moest zeggen. Haar aanbod was verleidelijk en moest moeite doen om iet gelijk te zeggen dat ik het wel wou aannemen. Ik keek weer omhoog naar de wolken en zuchtte zachtjes.
    'Eerlijk gezegd.. Weet ik het niet,' zei ik zachtjes. 'Lijkt me heerlijk om geen zorgen meer te hebben of ik de rekeningen wel kan betalen. Ik weet het niet Angel en jou antwoord erop of je het meende maakt mij al helemaal in de war.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt weg en zucht. Oeps, blijkbaar was ik iets te serieus.
    "Eerlijk gezegd.. Weet ik het niet." zegt hij zacht. "Lijkt me heerlijk om geen zorgen meer te hebben of ik de rekeningen wel kan betalen. Ik weet het niet Angel en jou antwoord erop of je het meende maakt mij al helemaal in de war." Ik draai me ook weer op mijn rug en blijf even stil terwijl ik over dat antwoord nadenk. Daarna rol ik naar hem toe en blijf ik op enkele centimeters afstand liggen.
    "Ik zou je nooit tot slaaf maken, idioot." zeg ik met een vage glimlach. "Dat zou wel slecht van mij zijn. Maar je mag als nog wel bij me wonen hoor. Je moet alleen je eigen eten kopen want dat koop ik toch ook nooit voor mezelf aangezien ik nooit thuis ben. Als jij dan bij mij woont gebruikt iemand tenminste mijn huis. Volgens mij is mijn huis verdrietig omdat niemand hem gebruikt." ratel ik achter elkaar terwijl ik naar de lucht kijk.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze ging op haar rug liggen. Eventjes was het stil.. Ze ging weer op haar zij liggen. Ik keek haar nieuwsgierig aan.
    'Ik zou je nooit tot slaaf maken, idioot,' zei ze met een vage glimlachje. 'Dat zou wel slecht van mij zijn. Maar je mag als nog wel bij me wonen hoor. Je moet alleen je eigen eten kopen want dat koop ik toch ook nooit voor mezelf aangezien ik nooit thuis ben. Als jij dan bij mij woont gebruikt iemand tenminste mijn huis. Volgens mij is mijn huis verdrietig omdat niemand hem gebruikt,' ratelde ze achter elkaar door terwijl zij naar de lucht keek. Ik keek haar verbaasd aan.
    'Serieus?' vroeg ik verbaasd. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Dat kan ik niet aannemen. Ik kan niet zo maar bij je gaan wonen voor niets.' Ik schudde weer lichtjes mijn hoofd. 'Je bent gek Angel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Serieus?" vraagt hij verbaasd en hij kijkt me verbaast aan en schud zijn hoofd. "Dat kan ik niet aannemen. Ik kan niet zo maar bij je gaan wonen voor niets. Je bent gek Angel." Ik lach.
    "Weet ik, knettergek." zeg ik grinnikend. "Maar je mag het helemaal zelf weten. Je mag bij mij wonen, voor niets, als je schoonmaakt tenminste want daar heb ik geen tijd voor. Ik heb er toch geen last van denk ik." Ik vouw mijn handen onder mijn hoofd en kijk naar de lucht. Ik heb wel eens een huisgenoot gezocht maar snel weer opgegeven omdat niemand mij goed genoeg leek.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Weet ik, knettergek. Maar je mag het helemaal zelf weten. Je mag bij mij wonen, voor niets, als je schoonmaakt tenminste want daar heb ik geen tijd voor. Ik heb er toch geen last van denk ik,' zei ze en vouwde haar handen toen onder haar hoofd. Ik keek haar nog even verbaasd aan.
    'Ik weet het echt niet. Het klinkt allemaal echt geweldig en zo.. Ik.. Ehh.' Ik ging overeind zitten en keek naar Angel.
    'Ik kan dat echt niet zo maar aannemen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you